HEAL DSpace

Design and Simulation Dynamic Behaviour of Dual Clutch Transmission DCT of a Passenger Vehicle

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μεμέτ Εμίν, Γιουνούς el
dc.contributor.author Memet Emin, Giounous en
dc.date.accessioned 2020-05-07T15:59:43Z
dc.date.available 2020-05-07T15:59:43Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50422
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18120
dc.rights Default License
dc.subject Σχεδιασμός και προσομοίωση el
dc.subject Συνθήκη Ευστάθειας Κιβωτίου Ταχυτήτων el
dc.subject διπλού συμπλέκτη el
dc.subject Μηχατρονική Μονάδα el
dc.subject Έλεγχος Κιβωτίου el
dc.subject DCT en
dc.subject Dynamic Behaviour el
dc.subject ASIS el
dc.subject Dual Clutch Transmission el
dc.subject Progressive Gear Step el
dc.title Design and Simulation Dynamic Behaviour of Dual Clutch Transmission DCT of a Passenger Vehicle el
dc.title Σχεδιασμός και προσομοίωση της δυναμικής συμπεριφοράς κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DCT επιβατηγού οχήματος el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΩΝ el
heal.classification Στοιχεία Μηχανών el
heal.classification Δυναμική Μηχανών el
heal.classification Mechanics, Applied en
heal.classification Automobiles--Design and construction el
heal.classification Machine Elements el
heal.classification Mechatronics el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/761ccfba5969c94ce2ca6a7e59fbc8f4c4a5760c
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85082769
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85010240
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh93001518
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-09
heal.abstract Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του συστήματος μετάδοσης του οχήματος, χωρίς αυτό δεν θα υπήρχε τρόπος μετάδοσης ροπής του κινητήρα στους τροχούς. Το σύστημα μετάδοσης εξασφαλίζει ότι η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται στους τροχούς όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά και καθορίζει κατά συνέπεια τη συμπεριφορά και την οικονομία καυσίμου του οχήματος. Η αποδοτικότητα του οδοντωτών τροχών, ο θόρυβος και ο χρόνος αλλαγής έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην απόδοση της μετάδοσης ενός οχήματος, οι παράμετροι αυτοί καθορίζουν πόση από την παραγόμενη ισχύ του κινητήρα μεταδίδεται πραγματικά στους τροχούς. Το σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη λόγω της δομής του διπλού συμπλέκτη, δεν χρειάζεται μετατροπέα ροπής, το αποτέλεσμα είναι η βελτιωμένη απόδοση καυσίμου (τα περισσότερα αυτόματα κιβώτια χάνουν τη δύναμή τους και την απόδοση στον μετατροπέα ροπής). Χρησιμοποιώντας δύο συμπλέκτες, ένα για καθένα από τα σετ βαθμίδων δηλαδή για μονό και ζυγό αριθμό σχέσεων σημαίνει ότι η επόμενη ταχύτητα είναι πάντα προεπιλεγμένη, οπότε μειώνεται ο χρόνος αλλαγής/επιλογής σχέσεων. Η δομή του διπλού συμπλέκτη σημαίνει επίσης ότι η ροή ισχύος των κινητήρων προς τους τροχούς πραγματοποιείτε χωρίς διαταραχή ισχύος , συνεπώς η συνολική απώλεια ισχύος μειώνεται σε περίπου 15%, σε σύγκριση με σχεδόν 22% για τα αυτόματα. Αυτοί οι λόγοι προκάλεσαν την ταχεία ανάπτυξη και δημοτικότητα των Κιβωτίων Διπλού Συμπλέκτη στην αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως, ειδικά στον κλάδο των αγωνιστικών οχημάτων /οχημάτων υψηλής απόδοσης. Αυτή η διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη μελέτη της απόδοσης ενός οχήματος με κιβώτιο ταχυτήτων Διπλού Ξηρού Δυμπλέκτη, με ιδιαίτερη έμφαση στη διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων , στον σχεδιασμό και στο ρόλο της μονάδας ελέγχου κιβωτίου ταχυτήτων. Περιλαμβάνεται λεπτομερής περιγραφή της τεχνολογίας Διπλού Συμπλέκτη, των κύριων λειτουργικών στοιχείων της και της αρχής της λειτουργίας. Αυτή η διπλωματική εργασία περιέχει την προσομοίωση ενός μοντέλου οχήματος DCT που αναπτύχθηκε με τη χρήση των Matlab, Simulink®, KISSoft AG, KISSyS AG και έγιναν προσπάθειες για την δημιουργία ενός όσο το δυνατόν ρεαλιστικού μοντέλου . Το μοντέλο λειτουργεί σωστά και τα αποτελέσματα δείχνουν μια καλή συμφωνία με τη βιβλιογραφία. Τα αποτελέσματα δείχνουν με επιτυχία τα οφέλη και τις βελτιώσεις απόδοσης που επιτεύχθηκαν χρησιμοποιώντας ένα Κιβώτιο Ταχυτήτων Διπλού Ξηρού Συμπλέκτη. el
heal.abstract The transmission is one of the most functionally significant components of a vehicle's powertrain, without it there would be no way for the engine torque to reach the wheels. The transmission system ensures that engine power is transferred to the wheels as efficiently as possible, and resultantly determines the behavior and fuel economy of the vehicle. Gear efficiency, noise and shift time have a huge impact on the performance of a vehicle's transmission, these parameters determine how much of the power produced by the engine is actually transmitted to the wheels. A dual clutch transmission due to its double clutch structure, doesn't need a torque converter, the result is improved fuel efficiency (most automatics lose their power and efficiency in the torque converter). Using two clutches, one each for the odd and even gear sets means that the next gear is always preselected, thus shifting time is reduced. The double clutch structure also means that engine power flow to the wheels is uninterrupted, therefore overall power loss is reduced to about 15%, compared to nearly 22% for automatics. These reasons have triggered the rapid growth and popularity of DCT's in the automobile market worldwide, especially the sport/performance vehicles division. This thesis dissertation shall aim to study the performance of a vehicle with a dual clutch transmission, with special emphasis on the gear shifting process, compact design of dual clutch transmission and the role of the transmission control module. A detailed description of the Dual Clutch Transmission technology, its main functional components and principle of operation is included. This thesis entails the simulation of a Dual Clutch Transmission vehicle model developed using Matlab, Simulink®, KISSoft AG, KISSyS AG efforts have been made to make this as realistic as possible. The model works properly and the results indicate a good agreement with the literature. The results successfully demonstrate the benefits and performance improvements brought about by using a DCT el
heal.advisorName Σπιτάς, Βασίλειος el
heal.advisorName Spitas, Vasilis en
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.committeeMemberName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Provatidis, Christopher el
heal.committeeMemberName Koulocheris, Dimitris el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 157 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής