dc.contributor.author | Μιχαλοπούλου, Εμμανουέλα-Τριανταφυλλιά | el |
dc.contributor.author | Michalopoulou, Emmanouela-Triantafyllia | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-07T16:14:41Z | |
dc.date.available | 2020-05-07T16:14:41Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50425 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18123 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δυναμικός προγραμματισμός | el |
dc.subject | Ενάερια κυκλοφορία | el |
dc.subject | Ευρώπη | el |
dc.subject | Αμερική | el |
dc.subject | Διαχείρηση Ροής | el |
dc.subject | Αir traffic | en |
dc.subject | Φlow problem | en |
dc.subject | Αir traffic management | en |
dc.subject | Europe | en |
dc.subject | Usa | en |
dc.title | Το πρόβλημα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ | el |
heal.classification | Επιχειρησιακή Έρευνα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-07-04 | |
heal.abstract | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση μοντελοποιήσεων που χρησιμοποιούνται για την επίλυση του προβλήματος κίνησης του εναέριου χώρου. Η εργασία ξεκινά με την παρουσίαση μιας από τις σημαντικότερες μοντελοποιήσεις που υπάρχουν σχετικά με το πρόβλημα αυτό στον αμερικάνικο εναέριο χώρο, των Bertsimas και Stock – Patterson. Εν συνέχεια γίνεται μια επέκταση αυτής, πλέον σε πιο ρεαλιστικά δεδομένα, λαμβάνοντας υπόψιν την πληθώρα των αεροπορικών αερογραμμών. Ακολουθούν τα υπολογιστικά αποτελέσματα, σε τρία διαφορετικά σενάρια καιρού, ώστε να γίνει και μια πιο ξεκάθαρη εκτίμηση της μοντελοποίησης αυτής. Στη συνέχεια, λόγω των διαφορών του αμερικάνικου εναέριου χώρου με τον ευρωπαϊκό, παρουσιάζεται μια μακροσκοπική εκδοχή της προαναφερθείσας εργασίας, από τους Lulli και Odoni. Η ντερμενιστική εκδοχή μοντελοποίησης είναι κατάλληλα προσαρμοσμένη, ώστε να καλύπτει τις ιδιαιτερότητες του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου. Η εργασία καταλήγει με μια συγκριτική μελέτη των δύο αυτών μοντελοποιήσεων. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to present a model of the Air Traffic Flow Management problem by Bertsimas and Stock – Patterson. Later on, we extend this model in order to have more realistic solutions, considering the multiple airlines. Finally, we present the computations for three different weather scenarios. Due to the fact that the control of the American air traffic is different than the European one, Lulli and Odoni present a macroscopic version of the model presented in Bertsimas and Stock – Patterson. This paper presents a deterministic optimization model appropriate for the European ATFM environment. In conclusion, the paper concludes with a comparative study of these two models. | en |
heal.advisorName | Κολέτσος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Κοκκίνης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κολέτσος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Στεφανέας, Πέτρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 77 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: