HEAL DSpace

Το πρόβλημα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μιχαλοπούλου, Εμμανουέλα-Τριανταφυλλιά el
dc.contributor.author Michalopoulou, Emmanouela-Triantafyllia en
dc.date.accessioned 2020-05-07T16:14:41Z
dc.date.available 2020-05-07T16:14:41Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50425
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18123
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δυναμικός προγραμματισμός el
dc.subject Ενάερια κυκλοφορία el
dc.subject Ευρώπη el
dc.subject Αμερική el
dc.subject Διαχείρηση Ροής el
dc.subject Αir traffic en
dc.subject Φlow problem en
dc.subject Αir traffic management en
dc.subject Europe en
dc.subject Usa en
dc.title Το πρόβλημα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ el
heal.classification Επιχειρησιακή Έρευνα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-07-04
heal.abstract Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση μοντελοποιήσεων που χρησιμοποιούνται για την επίλυση του προβλήματος κίνησης του εναέριου χώρου. Η εργασία ξεκινά με την παρουσίαση μιας από τις σημαντικότερες μοντελοποιήσεις που υπάρχουν σχετικά με το πρόβλημα αυτό στον αμερικάνικο εναέριο χώρο, των Bertsimas και Stock – Patterson. Εν συνέχεια γίνεται μια επέκταση αυτής, πλέον σε πιο ρεαλιστικά δεδομένα, λαμβάνοντας υπόψιν την πληθώρα των αεροπορικών αερογραμμών. Ακολουθούν τα υπολογιστικά αποτελέσματα, σε τρία διαφορετικά σενάρια καιρού, ώστε να γίνει και μια πιο ξεκάθαρη εκτίμηση της μοντελοποίησης αυτής. Στη συνέχεια, λόγω των διαφορών του αμερικάνικου εναέριου χώρου με τον ευρωπαϊκό, παρουσιάζεται μια μακροσκοπική εκδοχή της προαναφερθείσας εργασίας, από τους Lulli και Odoni. Η ντερμενιστική εκδοχή μοντελοποίησης είναι κατάλληλα προσαρμοσμένη, ώστε να καλύπτει τις ιδιαιτερότητες του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου. Η εργασία καταλήγει με μια συγκριτική μελέτη των δύο αυτών μοντελοποιήσεων. el
heal.abstract The aim of this diploma thesis is to present a model of the Air Traffic Flow Management problem by Bertsimas and Stock – Patterson. Later on, we extend this model in order to have more realistic solutions, considering the multiple airlines. Finally, we present the computations for three different weather scenarios. Due to the fact that the control of the American air traffic is different than the European one, Lulli and Odoni present a macroscopic version of the model presented in Bertsimas and Stock – Patterson. This paper presents a deterministic optimization model appropriate for the European ATFM environment. In conclusion, the paper concludes with a comparative study of these two models. en
heal.advisorName Κολέτσος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Κοκκίνης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Κολέτσος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Στεφανέας, Πέτρος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 77 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα