dc.contributor.author | Γκόλας, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Gkolas, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-08T15:52:10Z | |
dc.date.available | 2020-05-08T15:52:10Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50439 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18137 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πατίνι | el |
dc.subject | Μικροκινητικότητα | en |
dc.subject | Τεχνολογία κινητικότητας | el |
dc.subject | Ηλεκτρικό πατίνι | el |
dc.subject | Συγκοινωνίες | el |
dc.subject | Ε-scooter | en |
dc.subject | Micromobility technology | en |
dc.subject | Electric scooter | en |
dc.subject | Transportation | el |
dc.title | Γενικά στοιχεία και πρόθεση χρήσης ηλεκτρικών πατινιών. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ | el |
heal.classification | ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-23 | |
heal.abstract | Το θέμα αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι τα ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία αποτελούν μία νέα μόδα η οποία όμως έχει τη δυναμικότητα να αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη. Στην εισαγωγή της εργασίας περιγράφεται η λειτουργία των ηλεκτρικών πατινιών καθώς και ο τρόπος λειτουργίας των εταιρειών ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ηλεκτρικών πατινιών καθώς επίσης και οι κίνδυνοι που συνδέονται με τη χρήση τους. Επίσης, αναλύονται τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών ενοικίασης πατινιών και τρόποι με τους οποίους μία πόλη μπορεί να διαχειριστεί την κυκλοφορία τους στους δρόμους. Στο δεύτερο μέρος γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση για την πρόθεση χρήσης, τα ατυχήματα και τους τραυματισμούς, τη συμπεριφορά των οδηγών, και τον διαχωρισμό των καταναλωτών σε ομάδες. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η έρευνα που εκπονήθηκε για αυτή την διπλωματική εργασία με στόχο την πρόθεση χρήσης των ηλεκτρικών πατινιών. Για την συγκεκριμένη έρευνα συντάχθηκε ερωτηματολόγιο στην πλατφόρμα Google Form το οποίο απαντήθηκε από 220 άτομα και η ανάλυση έγινε με χρήση του προγράμματος Excel και του R studio. Το βασικό συμπέρασμα δείχνει μειωμένη πρόθεση χρήσης ηλεκτρικού πατινιού, η οποία όμως αυξάνεται ανά ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά. | el |
heal.abstract | The subject of this thesis is the new trend of e-scooter sharing services, a new trend with the potential to alter the transportation map of a city. At the introduction of the thesis the operation of e-scooters and e-scooter sharing services are described, including the advantages and disadvantages of the service as well as the dangers linked to e-scooters. Then, the economic numbers of the companies operating e-scooters are analyzed and ways of regulating e-scooter usage are proposed. The second part of the thesis includes literature review about willingness to ride an e-scooter, crash and injuries related with e-scooter, driver’s behavior, and customers clustering. The third part consists of the survey conducted for the thesis related to willingness to ride an e-scooter. The platform Google Forms was used to create the survey and collect replies. For the analysis the programs Excel and R studio were used. The main output of the survey shows low willingness to ride, which is partially higher for people with common behaviors. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 123 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: