dc.contributor.author | Γιαννικόπουλος, Αλέξανδρος | el |
dc.contributor.author | Giannikopoulos, Alexandros | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-11T13:44:33Z | |
dc.date.available | 2020-05-11T13:44:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50455 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18153 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Διεπιστημονικό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) Αρχιτεκτονική-Σχεδιασμός του Χώρου, Κατ.Α2: Προωθημένα Ζητήματα Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μουσείο | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονική | el |
dc.subject | Virtual Reality | el |
dc.subject | Εκθέσεις | el |
dc.subject | Γραμματική | el |
dc.subject | Ετεροτοπία | el |
dc.subject | Museum | en |
dc.subject | Exhibition | en |
dc.subject | Virtual Reality | en |
dc.subject | Shape Grammar | en |
dc.subject | Space Syntax | en |
dc.subject | Χωρογραφίες | el |
dc.title | Εκθεμάλεια 4ης διάστασης | el |
dc.title | Ekthemalia of the 4th Dimension | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | (Μια γραμματική και ένα πείραμα) | el |
heal.secondaryTitle | (A grammar and an experiment) | en |
heal.classification | Μουσείο | el |
heal.classification | Χώρος | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-30 | |
heal.abstract | _Προσωπικό ερώτημα : Ποιο είναι το επόμενο βήμα (μετ)εξέλιξης των εκθέ-σεων; Πως θα μπορούσε να γεννηθεί μία νέα κατηγορία εκθεμάτων-εργαλείων προ-σφέροντας νέες εμπειρίες στον θεατή αλλά διευρύνοντας και το πεδίο δράσης του δημιουργού - καλλιτέχνη; Πως ο χώρος του μουσείου αποτελεί έναν καμβά εκφρά-σεων και ιδεών ικανών να μεταβάλλουν τις αρχές ενός πολιτισμού, συνδυάζοντας την αναγνώριση και θεοποίηση του παρελθόντος με την εγκόλπωση του μέλλοντος; Και πως μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί αυτήν την ελευθερία για να επαναδιατυπώ-σει την σχέση του μουσείου ή/και του εκθέματος με τον δημιουργό, τον θεατή, την κοινωνία σε όρους νοηματοδότησης, αισθήσεων, παραστατικότητας, διδαχής και α-πόδοσης; Μια διερεύνηση στην διαδικασία εμπειρίας του χρήστη απέναντι σε ένα έκ-θεμα – έκθεση με καινούργιους όρους χρησιμοποιώντας τον άπειρο χώρο του εικονι-κού κόσμου (3D περιβάλλον). Το εγχείρημα θα φιλοξενήσει μια πρότυπη έκθεση στα πλαίσια της δημιουργίας εκ του μηδενός ενός κόσμου (μίας εμπειρικής διαδρομής) που στόχο έχει να εξετάσει κατά πόσο ο χρήστης – παίκτης – θεατής λαμβάνει τα ίδια, αν όχι και εντονότερα, ερεθίσματα όταν έρχεται σε επαφή με τον κόσμο της ψηφιακής τέχνης. | el |
heal.abstract | The role of a Museum is to be the Host of every civilization’s heritage. These cores of cultural roads, are empty canvasses, ready to deify the past and embrace the future, mixing every piece of art in unique formulas. Adapting constantly in the historical changes and being always “open-minded” for innovative artifacts, museums give people the privilege not only of education but also of picture aggrandizement of a new world. It is impossible to divide physical from digital artifacts, as they are equally important. Combining them, though, will be the paramount form, Museums of United States (and elsewhere) could take. Imagine a place, where a network of Museums exists, merging civilizations and providing spaces for the viewer, beyond the actual reality. In parallel to oral stories, which are living heritage in a big endless journey from mouth to mouth, carrying values and traditions, the museums now could be the same “alive” structure to transfer the ideas, the history, the innovations and the life of the aspiring cultural civilizations as a place of solely presenting the artifacts in a way of (Re)discovering the knowledge as a participatory process for the visitor. The next step of Museum’s evolution might be partial transformation into a Virtual Museum (or even the fusion of physical and Virtual areas). The definition of the museum would still seize to exist, as a place where the heritage is being preserved and presented in the best way possible but in a new and improved version. | en |
heal.advisorName | Τουρνικιώτης, Παναγιώτης | en |
heal.advisorName | Tournikiotis, Panagiotis | en |
heal.committeeMemberName | Γυφτόπουλος, Σταύρος | el |
heal.committeeMemberName | Γρηγοριάδης, Γιάννης | |
heal.committeeMemberName | Gyftopoulos, Stavros | en |
heal.committeeMemberName | Grigoriadis, Giannis | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 158 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: