HEAL DSpace

Πολεοδομικές και κυκλοφοριακές προοπτικές των Δημοτικών Ενοτήτων Μάνδρας και Μαγούλας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σιόλας, Άγγελος el
dc.contributor.author Χριστοδουλοπούλου, Γεωργία Κ. el
dc.contributor.author Christodoulopoulou, Georgia K. en
dc.date.accessioned 2011-09-19T10:07:52Z
dc.date.available 2011-09-19T10:07:52Z
dc.date.copyright 2011-07-19 -
dc.date.issued 2011-09-19
dc.date.submitted 2011-07-19 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5048
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11235
dc.description 101 σ. el
dc.description Περιλαμβάνει χάρτες σε ντοσιέ. el
dc.description.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των περιβαλλοντικών και κυκλοφοριακών στοιχείων της Μάνδρας και της Μαγούλας. Και οι δύο πόλεις ανήκουν στο Θριάσιο Πεδίο και είναι φύσει βιομηχανικές περιοχές. Η έντονη βιομηχανική δραστηριότητα της περιοχής, καθώς και η έλλειψη κυκλοφοριακού σχεδιασμού δημιουργεί αρκετά προβλήματα στους κατοίκους και τους επισκέπτες των δύο πόλεων. Μέσα από την μελέτη αυτή θα εντοπιστούν λύσεις για την μετατροπή των πόλεων σε βιώσιμες περιοχές. Βασικότερη αλλαγή θα είναι η στροφή των κατοίκων σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης (προώθηση του ποδηλάτου και της πεζοπορίας). Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται γενικότερη αναφορά στην περιοχή μελέτης, στους στόχους της εργασίας και στην μεθοδολογική προσέγγιση που θα ακολουθηθεί για την εύρεση λύσεων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δύο πόλεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση των δύο υπό μελέτη πόλεων, όσον αφορά τα δημογραφικά στοιχεία, τα στοιχεία της απασχόλησης, τους πόλους έλξης, και τα γενικά πολεοδομικά και κυκλοφοριακά στοιχεία. Επιπλέον γίνεται αναφορά στην ευρύτερη περιοχή, και τις πόλεις που επηρεάζουν και επηρεάζονται από τη Μάνδρα και τη Μαγούλα. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης των δύο πόλεων όσον αφορά τα πολεοδομικά και κυκλοφοριακά στοιχεία. Επίσης παρατίθενται τα σημαντικότερα προβλήματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης. Στο τέταρτο κεφάλαιο προτείνονται οι άξονες επίλυσης των κυκλοφοριακών προβλημάτων και τα μέτρα που μπορούν να παρθούν για την μετατροπή των πόλεων σε κυκλοφοριακά υγιή περιοχή. Στο πέμπτο κεφάλαιο δίνονται οι λύσεις για την προστασία των πόλεων από τις βιομηχανικές περιοχές, με κέντρο τις πολεοδομικές παρεμβάσεις. Στο έκτο κεφάλαιο δίνονται τα συμπεράσματα της εργασίας και γίνεται αξιολόγηση των παρεμβάσεων. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται χάρτες που παρουσιάζουν αναλυτικά την υπάρχουσα κατάσταση των δύο πόλεων αλλά και τις προτάσεις της εργασίας. el
dc.description.abstract The aim of this thesis is to study the environmental and traffic data of Mandra and Magoula. Both cities are in Thriassio Pedio and are inherently industrial areas. The intense industrial activity in the region, and the lack of traffic planning creates several problems for residents and visitors of the two cities. Through the study will identify solutions for the transformation of cities into viable areas. Most important change is the move of residents to alternative modes of travel (the promotion of cycling and walking). The first chapter is a general reference in the study area, the goals of work and methodological approach followed for finding solutions to problems facing the two cities. The second chapter analyzes the two cities under study, with respect to demographics, employment data, the attractions, and general urban planning and traffic information. Furthermore reference is made to the region, and cities affect and affected by Mandra and Magoula. The third chapter analyzes the current state of two cities on the urban and traffic information. Also lists the main problems requiring urgent solutions. The fourth chapter proposes axes solving traffic problems and the measures can be taken to transform cities in healthy circulatory region. The fifth section gives solutions to protect the city from industrial areas, centered on urban operations. The sixth section gives the conclusions of the work and evaluating the interventions. At the end of the thesis, detailed maps show the current status of the two cities and the suggestions made. The design and processing of maps was made on the design program AutoCAD 2008. en
dc.description.statementofresponsibility Γεωρία Κ. Χριστοδουλοπούλου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Μάνδρα (Αττική) el
dc.subject Μαγούλα (Αττική) el
dc.subject Κυκλοφοριακές προοπτικές el
dc.subject Πολεοδομικές προοπτικές el
dc.subject Ανάπλαση el
dc.subject Mandra (Attiki) en
dc.subject Magoula (Attiki) en
dc.subject Traffic en
dc.subject Urban en
dc.subject Reconstruction en
dc.title Πολεοδομικές και κυκλοφοριακές προοπτικές των Δημοτικών Ενοτήτων Μάνδρας και Μαγούλας el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-07-18 -
dc.date.modified 2011-07-19 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σαγιάς, Ίων el
dc.contributor.committeemember Σιόλας, ΄Αγγελος el
dc.contributor.committeemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Σαγιάς, Ίων el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-09-19 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-09-19 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής