HEAL DSpace

Προσαρμογή έργων προστασίας της ακτής στην κλιματική αλλαγή για την ενίσχυση της παράκτιας οδικής ασφάλειας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βλαχάκης, Ιωάννης el
dc.contributor.author Vlachakis, Ioannis en
dc.date.accessioned 2020-05-12T18:42:23Z
dc.date.available 2020-05-12T18:42:23Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50502
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18200
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κλιματική αλλαγή el
dc.subject Έργα προστασίας ακτής el
dc.subject Μέθοδοι ενίσχυσης el
dc.subject Παράκτια οδική ασφάλεια el
dc.subject Climate change en
dc.subject Shore protection work en
dc.subject Aid methods en
dc.subject Landscape road safety en
dc.title Προσαρμογή έργων προστασίας της ακτής στην κλιματική αλλαγή για την ενίσχυση της παράκτιας οδικής ασφάλειας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-10-31
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τους τρόπους προσαρμογής των παράκτιων προστατευτικών έργων εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής. Σκοπός είναι η ενίσχυση της παράκτιας οδικής ασφάλειας. Γίνεται εκτενής αναφορά στην επίδραση της κλιματικής αλλαγής στην παράκτια ζώνη αλλά και ειδικότερα στην οδική ασφάλεια των παραλιακών οδών. Προτείνονται μέθοδοι ενίσχυσης των παράκτιων έργων και συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης αυτών με σκοπό την αντιμετώπιση των μελλοντικών κλιματικών αλλαγών. Επιπρόσθετα, γίνεται εφαρμογή των προτεινόμενων μεθόδων σε δυο παράκτιες περιοχές όπου η κατασκευή των έργων προστασίας του παράκτιου οδικού δικτύου έγινε χωρίς να ληφθεί υπόψιν ο παράγοντας της κλιματικής αλλαγής. Ακολουθεί ο έλεγχος επάρκειας των υφιστάμενων έργων και, τέλος, συστήνεται η βέλτιστη μέθοδος ενίσχυσης, ώστε να αντιμετωπιστούν οι μελλοντικές επιδράσεις της κλιματικής αλλαγής el
heal.abstract In the present thesis ways for upgrading existing coastal protection works due to climate change are proposed. The aim of this upgrading is to enhance coastal resilience and coastal roads safety. This dissertation presents a thorough review on the climate change and its impact to coastal zones and more in particular in road safety. A series of alternative methods for upgrading of existing costal structures is proposed along with a number of criteria (environmental, technical and economical) to evaluate these methods. The methodology proposed herein is then applied to real-life cases in two coastal areas with existing coastal protection works (revetments). The latter have been designed without taking into account the factor of climate change impacts. The site specific optimum alternative is determined based upon the performance indicated by the aforementioned criteria. The said methodology can be applied in any coastal zone and therefore can be proved useful for the engineering community dealing with this kind of problems. en
heal.advisorName Τσουκαλά, Βασιλική el
heal.advisorName Χονδρός, Μιχάλης el
heal.committeeMemberName Τσουκαλά, Βασιλική el
heal.committeeMemberName Στάμου, Αναστάσιος el
heal.committeeMemberName Νουτσόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 108 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα