dc.contributor.author | Βλαχάκης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Vlachakis, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T18:42:23Z | |
dc.date.available | 2020-05-12T18:42:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50502 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18200 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κλιματική αλλαγή | el |
dc.subject | Έργα προστασίας ακτής | el |
dc.subject | Μέθοδοι ενίσχυσης | el |
dc.subject | Παράκτια οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Climate change | en |
dc.subject | Shore protection work | en |
dc.subject | Aid methods | en |
dc.subject | Landscape road safety | en |
dc.title | Προσαρμογή έργων προστασίας της ακτής στην κλιματική αλλαγή για την ενίσχυση της παράκτιας οδικής ασφάλειας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-31 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τους τρόπους προσαρμογής των παράκτιων προστατευτικών έργων εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής. Σκοπός είναι η ενίσχυση της παράκτιας οδικής ασφάλειας. Γίνεται εκτενής αναφορά στην επίδραση της κλιματικής αλλαγής στην παράκτια ζώνη αλλά και ειδικότερα στην οδική ασφάλεια των παραλιακών οδών. Προτείνονται μέθοδοι ενίσχυσης των παράκτιων έργων και συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης αυτών με σκοπό την αντιμετώπιση των μελλοντικών κλιματικών αλλαγών. Επιπρόσθετα, γίνεται εφαρμογή των προτεινόμενων μεθόδων σε δυο παράκτιες περιοχές όπου η κατασκευή των έργων προστασίας του παράκτιου οδικού δικτύου έγινε χωρίς να ληφθεί υπόψιν ο παράγοντας της κλιματικής αλλαγής. Ακολουθεί ο έλεγχος επάρκειας των υφιστάμενων έργων και, τέλος, συστήνεται η βέλτιστη μέθοδος ενίσχυσης, ώστε να αντιμετωπιστούν οι μελλοντικές επιδράσεις της κλιματικής αλλαγής | el |
heal.abstract | In the present thesis ways for upgrading existing coastal protection works due to climate change are proposed. The aim of this upgrading is to enhance coastal resilience and coastal roads safety. This dissertation presents a thorough review on the climate change and its impact to coastal zones and more in particular in road safety. A series of alternative methods for upgrading of existing costal structures is proposed along with a number of criteria (environmental, technical and economical) to evaluate these methods. The methodology proposed herein is then applied to real-life cases in two coastal areas with existing coastal protection works (revetments). The latter have been designed without taking into account the factor of climate change impacts. The site specific optimum alternative is determined based upon the performance indicated by the aforementioned criteria. The said methodology can be applied in any coastal zone and therefore can be proved useful for the engineering community dealing with this kind of problems. | en |
heal.advisorName | Τσουκαλά, Βασιλική | el |
heal.advisorName | Χονδρός, Μιχάλης | el |
heal.committeeMemberName | Τσουκαλά, Βασιλική | el |
heal.committeeMemberName | Στάμου, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Νουτσόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 108 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
The following license files are associated with this item: