dc.contributor.author | Παναγιωτόπουλος, Διονύσιος | el |
dc.contributor.author | Panagiotopoulos, Dionysios | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T08:50:24Z | |
dc.date.available | 2020-05-13T08:50:24Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50524 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18222 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνίδια | el |
dc.subject | Ανάπτυξη εφαρμογών | el |
dc.subject | Δυσλεξία | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Παιδαγωγικό Τμήμα | el |
dc.subject | Unity | en |
dc.subject | Development | en |
dc.subject | Game | en |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Dyslexia | en |
dc.title | Ανάπτυξη έξυπνων παιχνιδιών με χρήση Unity. | el |
dc.title | Development of smart games using Unity. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Video games--Design | en |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2006004108 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-02-23 | |
heal.abstract | Η ένταξη και αξιοποίηση τεχνολογικών μέσων στην εκπαίδευση αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για την βελτίωση της απόδοσης της διδασκαλίας και την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η βελτίωση της υπάρχουσας εφαρμογής “Words Matter”, του προγράμματος iLearnRW, με στόχο την ταχύτερη και καλύτερα στοχευμένη εξάσκηση των μαθητών σε διάφορα προβλήματα γλωσσικών κατηγοριών της αγγλικής και ελληνικής γλώσσας. Οι χρήστες του παιχνιδιού, διαθέτουν δικό τους προφίλ, μέσω του οποίο γίνεται η προσαρμογή της δυσκολίας του παιχνιδιού στην πρόοδο και στις δυνατότητές τους. Η νεότερη έκδοση, που παράχθηκε, προσφέρει πιο άμεση και ταχύτερη επιλογή των προβλημάτων, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση και συνολική εποπτεία τους. Στόχος είναι η παροχή της εφαρμογής προς χρήση, χωρίς προβλήματα εκτέλεσης και λειτουργίας, με ένα περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη, με πολλά εργαλεία αλλά εύκολο στη χρήση. | el |
heal.abstract | Integration and use of technology in education is a valuable tool for improving teaching performance and encountering learning difficulties. The purpose of this thesis is to improve the existing application of "Words Matter", of the iLearnRW project, aiming at faster and better targeted training of students in various language problems of the English and Greek language. Game users have their own profile, which adapts the game's difficulty to their progress and capabilities. The new version, which was produced, offers more immediate and faster choice of the problems, providing easier access and overall supervision to them. The goal is to provide the application for use, without executional and operational problems, with a user-friendly environment, many tools and easy use. | en |
heal.advisorName | Συμβώνης, Αντώνιος | el |
heal.advisorName | Symvonis, Antonios | en |
heal.committeeMemberName | Κολέτσος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Στεφανέας, Πέτρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 51 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: