dc.contributor.author |
Γουλοδήμος, Ιωάννης
|
el |
dc.contributor.author |
Goulodimos, Ioannis
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-05-13T19:22:50Z |
|
dc.date.available |
2020-05-13T19:22:50Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50560 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18258 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
HEV |
en |
dc.subject |
Υβριδικό όχημα |
el |
dc.subject |
WLTC |
en |
dc.subject |
Κύκλος πόλης |
el |
dc.subject |
Hybrid |
en |
dc.title |
Μελέτη υβριδικού-ηλεκτρικού οχήματος (HEV) κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου κύκλου πόλης WLTC - Σύγκριση εκπομπών και επιδόσεων με συμβατικό όχημα |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-10-04 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της διπλωματικής αυτής εργασίας αποτελεί η μελέτη ενός πλήρως υβριδικού επαγγελματικού οχήματος ελαφρού τύπου, με στόχο τον υπολογισμό των επιδόσεων και των εκπομπών και τη μετέπειτα σύγκρισή τους με αυτές ενός συμβατικού οχήματος το οποίο χρησιμοποιεί έναν στροβιλο-υπερπληρωμένο εξακύλινδρο κινητήρα Diesel. Η μελέτη αυτή αφορά τη μοντελοποίηση του οχήματος, του κινητήρα Diesel και των ηλεκτρικών μερών που απαιτούνται για το υβριδικό σύστημα, με χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power (Gamma Technologies, Inc.). Η ανάλυση αφορά πρωτίστως τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), αλλά επεκτείνεται και σε επίπεδο ρύπων, συγκεκριμένα στους δύο βασικότερους ρύπους κινητήρων Diesel, τα οξείδια του αζώτου (NOx) και την αιθάλη. |
el |
heal.advisorName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Φούντη, Μαρία |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
104 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|