dc.contributor.author | Λάλα, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.author | Lala, Panagiot | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T07:45:35Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50564 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18262 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Φωτορεαλισμός | el |
dc.subject | Μήκος ορατότητας | el |
dc.subject | Έλεγχος ορατότητας | el |
dc.subject | Τρισδιάστατη απεικόνιση | el |
dc.subject | Μελέτη οδοποιίας | el |
dc.subject | Photorealism | el |
dc.subject | Visibility distance | el |
dc.subject | Vsibility control | el |
dc.subject | 3d modelling | el |
dc.subject | Road study | el |
dc.title | Χρήση σύγχρονων λογισμικών τρισδιάστατης απεικόνισης & φωτορεαλισμού σε μελέτες οδικών έργων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ- ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ | el |
heal.classification | Ειδικά Κεφάλαια Γεωμετρικού Σχεδιασμού Οδων | el |
heal.dateAvailable | 2021-05-13T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-07-12 | |
heal.abstract | This diploma thesis attempts to highlight the advantages of the use of modern three-dimensional imaging and photorealistic software versus conventional two-dimensional representations, as well as their contribution to the possibility of identifying critical situations regarding the provided safety. Visibility distance is one of the most critical factors of road safety. However, it is often misevaluated under the current road design practice, therefore its adequacy is explored herein. Towards this goal, after evaluating the efficiency of similar software, the most representative 3d visualization and photorealistic software was selected for the Integrated Development Project of the Metropolitan Park of Elliniko - Agios Kosmas road network study. | en |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της χρήσης σύγχρονων λογισμικών τρισδιάστατης απεικόνισης και φωτορεαλισμού έναντι των συμβατικών δισδιάστατων απεικονίσεων καθώς και τη συμβολή τους στη δυνατότητα εντοπισμού κρίσιμων καταστάσεων ως προς την παρεχόμενη ασφάλεια. Διερευνάται η επάρκεια ενός από τα πιο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα σε τρισδιάστατη απεικόνιση που ενδεχομένως είναι και το πιο κρίσιμο ως προς την αδυναμία αξιολόγησής του με βάση την υφιστάμενη πρακτική σχεδιασμού οδικών έργων: το μήκος ορατότητας για στάση. Προς αυτήν την κατεύθυνση και μετά από αξιολόγηση των δυνατοτήτων των σχετικών λογισμικών επιλέχθηκε ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά λογισμικά τρισδιάστατης απεικόνισης και φωτορεαλισμού προκειμένου να εφαρμοστεί στη μελέτη οδοποιίας του οδικού δικτύου του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού-Αγίου Κοσμά. | el |
heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 151 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: