HEAL DSpace

Παραμετρικές αναλύσεις επί των γεωμετρικών χαρακτηριστικών συστημάτων αντιστήριξης βαθιών εκσκαφών. Το παράδειγμα του σταθμού "Αγία Βαρβάρα".

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραθάνου-Νικολαΐδη, Μιχαέλα-Μαρία
dc.date.accessioned 2020-05-14T09:41:38Z
dc.date.available 2020-05-14T09:41:38Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50572
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18270
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σταθμός Μετρό el
dc.subject Σταθμός "Αγία Βαρβάρα" el
dc.subject Βαθιά εκσκαφή el
dc.subject Πεπερασμένα στοιχεία el
dc.subject Μετακινήσεις el
dc.subject Plaxis en
dc.subject ATTIKO METRO S.A. el
dc.subject Agia Varvara Station el
dc.subject two-dimensional el
dc.subject Parametric analyzes el
dc.title Παραμετρικές αναλύσεις επί των γεωμετρικών χαρακτηριστικών συστημάτων αντιστήριξης βαθιών εκσκαφών. Το παράδειγμα του σταθμού "Αγία Βαρβάρα". el
dc.contributor.department Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπογείων Έργων el
heal.type masterThesis
heal.classification Τεχνική Γεωλογία Υπογείων Έργων el
heal.classification Εδαφομηχανική el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-11-19
heal.abstract Η κατασκευή βαθέων εκσκαφών σε αστικό περιβάλλον, όπως οι περιπτώσεις Σταθμών Μετρό, είναι ένα τεχνικά δύσκολο εγχείρημα. Από τη δεκαετία του 90’ η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. έχει αναλάβει την υλοποίηση τέτοιων έργων στον αστικό ιστό της Αττικής. Μέχρι στιγμής η ίδια έχει σε λειτουργία 41 Σταθμούς ενώ σε ετοιμότητα βρίσκονται άλλοι 6 οι οποίοι θα αποτελέσουν την επέκταση της Γραμμης 3 στο τμήμα «Χαΐδάρι-Πειραιά». Το αντικείμενο της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η επίλυση παραμετρικών αναλύσεων αντιστήριξης του Σταθμού «Αγία Βαρβάρα», της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό. Σκοπός αυτών δεν είναι η αξιολόγηση της πραγματικής εκσκαφής. Αντιθέτως αντλούνται στοιχεία από τη μελέτη γραφείου, και σχεδιάζονται ισοδύναμα ιδεατά μοντέλα. Τελική επιδίωξη είναι να δομηθούν, επιλυθούν και συγκριθούν μεταξύ τους τα διάφορα προσομοιώματα, σε διδιάστατες συνθήκες και να εξαχθούν τα συμπεράσματα από τη σύγκριση των αποτελεσμάτων. Η ανάλυση γίνεται με τη βοήθεια του δισδιάστατου προγράμματος PLAXIS V8. Όλα τα απαραίτητα δεδομένα και οι προδιαγραφές για τη μοντελοποίηση του συστήματος αντιστήριξης του Σταθμού, ελήφθησαν από τα την προμελέτη που εκπονήθηκε από την Αττικό Μετρό Α.Ε. Οι παραμετρικές αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν αφορούσαν κατάργηση βαθμίδας, εναλλαγές στην προένταση των αγκυρίων, μεταβολή της απόστασης μεταξύ σειρών πασσάλων, αυξομείωση που βάθους έμπηξης των πασσάλων, την αντικατάσταση αριθμού αγκυρίων με αντηρίδες καθώς και την εναλλαγή του πλάτους της εκσκαφής. Για τη σύγκριση των αποτελεσμάτων διεξήχθησαν διαγράμματα οριζόντιων / κατακόρυφων μετακινήσεων αλλά και δυνάμεων / ροπών που αναπτύσσονται στον εκάστοτε διαφραγματικό τοίχο. el
heal.advisorName Λουπασάκης, Κωνσταντίνος
heal.committeeMemberName Λουπασάκης, Κωνσταντίνος
heal.committeeMemberName Μπενάρδος, Αντρέας
heal.committeeMemberName Νομικός, Παύλος
heal.academicPublisher Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 205
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα