dc.contributor.author | Καραθάνου-Νικολαΐδη, Μιχαέλα-Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T09:41:38Z | |
dc.date.available | 2020-05-14T09:41:38Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50572 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18270 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σταθμός Μετρό | el |
dc.subject | Σταθμός "Αγία Βαρβάρα" | el |
dc.subject | Βαθιά εκσκαφή | el |
dc.subject | Πεπερασμένα στοιχεία | el |
dc.subject | Μετακινήσεις | el |
dc.subject | Plaxis | en |
dc.subject | ATTIKO METRO S.A. | el |
dc.subject | Agia Varvara Station | el |
dc.subject | two-dimensional | el |
dc.subject | Parametric analyzes | el |
dc.title | Παραμετρικές αναλύσεις επί των γεωμετρικών χαρακτηριστικών συστημάτων αντιστήριξης βαθιών εκσκαφών. Το παράδειγμα του σταθμού "Αγία Βαρβάρα". | el |
dc.contributor.department | Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπογείων Έργων | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Τεχνική Γεωλογία Υπογείων Έργων | el |
heal.classification | Εδαφομηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-11-19 | |
heal.abstract | Η κατασκευή βαθέων εκσκαφών σε αστικό περιβάλλον, όπως οι περιπτώσεις Σταθμών Μετρό, είναι ένα τεχνικά δύσκολο εγχείρημα. Από τη δεκαετία του 90’ η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. έχει αναλάβει την υλοποίηση τέτοιων έργων στον αστικό ιστό της Αττικής. Μέχρι στιγμής η ίδια έχει σε λειτουργία 41 Σταθμούς ενώ σε ετοιμότητα βρίσκονται άλλοι 6 οι οποίοι θα αποτελέσουν την επέκταση της Γραμμης 3 στο τμήμα «Χαΐδάρι-Πειραιά». Το αντικείμενο της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η επίλυση παραμετρικών αναλύσεων αντιστήριξης του Σταθμού «Αγία Βαρβάρα», της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό. Σκοπός αυτών δεν είναι η αξιολόγηση της πραγματικής εκσκαφής. Αντιθέτως αντλούνται στοιχεία από τη μελέτη γραφείου, και σχεδιάζονται ισοδύναμα ιδεατά μοντέλα. Τελική επιδίωξη είναι να δομηθούν, επιλυθούν και συγκριθούν μεταξύ τους τα διάφορα προσομοιώματα, σε διδιάστατες συνθήκες και να εξαχθούν τα συμπεράσματα από τη σύγκριση των αποτελεσμάτων. Η ανάλυση γίνεται με τη βοήθεια του δισδιάστατου προγράμματος PLAXIS V8. Όλα τα απαραίτητα δεδομένα και οι προδιαγραφές για τη μοντελοποίηση του συστήματος αντιστήριξης του Σταθμού, ελήφθησαν από τα την προμελέτη που εκπονήθηκε από την Αττικό Μετρό Α.Ε. Οι παραμετρικές αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν αφορούσαν κατάργηση βαθμίδας, εναλλαγές στην προένταση των αγκυρίων, μεταβολή της απόστασης μεταξύ σειρών πασσάλων, αυξομείωση που βάθους έμπηξης των πασσάλων, την αντικατάσταση αριθμού αγκυρίων με αντηρίδες καθώς και την εναλλαγή του πλάτους της εκσκαφής. Για τη σύγκριση των αποτελεσμάτων διεξήχθησαν διαγράμματα οριζόντιων / κατακόρυφων μετακινήσεων αλλά και δυνάμεων / ροπών που αναπτύσσονται στον εκάστοτε διαφραγματικό τοίχο. | el |
heal.advisorName | Λουπασάκης, Κωνσταντίνος | |
heal.committeeMemberName | Λουπασάκης, Κωνσταντίνος | |
heal.committeeMemberName | Μπενάρδος, Αντρέας | |
heal.committeeMemberName | Νομικός, Παύλος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 205 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: