dc.contributor.author | Γκέμπερ, Ευάγγελος-Μαξιμίλιαν | el |
dc.contributor.author | Geber, Evangelos-Maximilian | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T09:44:36Z | |
dc.date.available | 2020-05-14T09:44:36Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50574 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18272 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | CFD | el |
dc.subject | Υπολογιστική Ρευστομηχανική | el |
dc.subject | Ανεμοπραστασία | el |
dc.subject | Wind comfort | el |
dc.subject | OpenFoam | el |
dc.title | Υπολογιστική Μελέτη Τεχνικών Ανεμοπροστασίας Εξωτερικών Χώρων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Υπολογιστική Ρευστομηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-11 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μοντελοποίηση της τρισδιάστατης ροής διαμέσου πορώδους εμποδίου, το οποίο βρίσκεται μπροστά από ένα μοντέλο κτηρίου. Ο στόχος της μελέτης είναι να διερευνηθεί η μείωση του μέτρου της ενεργής ταχύτητας στην περιοχή ανάμεσα στο εμπόδιο και το κτήριο ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη άνεση για όσους ανθρώπους βρίσκονται εκεί. Αρχικά περιγράφεται σύντομα το πρόβλημα της άνεσης ανέμου (wind comfort) και διάφορα κριτήρια για την αξιολόγηση των συνθηκών. Έπειτα παρουσιάζονται κάποιες από τις συνηθέστερες λύσεις στο πρόβλημα, καθώς και σχετικές πειραματικές και υπολογιστικές μελέτες. Αυτές αποτελούν αφορμή και βάση αναφοράς για την παρούσα εργασία. Ακολουθούν πληροφορίες για το υπολογιστικό εργαλείο SimScale, το οποίο συνδυάζει τον κώδικα επίλυσης του OpenFoam με γραφικό περιβάλλον και χρησιμοποιεί τον πλεγματοποιητή snappyHexMesh. Γίνεται επίσης σύγκριση πειραματικών αποτελεσμάτων από την βιβλιογραφία με τα αποτελέσματα του κώδικα για να ελεγχθεί η ακρίβεια του. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα για την επίδραση του αδιάστατου ύψος, πλάτους εμποδίου, αδιάστατης απόστασης εμποδίου κτηρίου, συντελεστή αντίστασης του εμποδίου και των αρχικών επίπεδων τύρβης στην κατανομή ενεργής ταχύτητας στην περιοχή ενδιαφέροντος. Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα με αυτά άλλων μελετών της βιβλιογραφίας, τα οποία περιλαμβάνουν μόνο πορώδες εμπόδιο σε 2D πεδίο ροής, ανακύπτουν διαφορές στο μήκος της προστατευμένης περιοχής αλλά και την καταλληλότητα χρήσης στερεού εμποδίου. Αυτές οι διαφορές οφείλονται τόσο στην παρουσία του κτηρίου όσο και στην 3D ανάλυση. | el |
heal.abstract | The subject of this diploma thesis is the modeling of the 3D flow through a porous medium, located in front of a building model. Target of this study is to investigate the reduction of the effective velocity magnitude in the area between the porous obstacle and the building, in order to achieve more pleasant wind conditions for the people present. First, a brief description of the wind comfort problem and the criteria used to assess wind comfort is given. Some of the most common solutions to the problem are presented, as well as relevant numerical and experimental studies. These are the starting point for this study. Next, some information about the computational tool SimScale, which combines the open source code OpenFoam for solving, with graphical interface and the mesh generator snappyHexMesh. Also a validation study was performed by comparing present computational results with published experimental measurements. Finally the results for influence of the obstacle’s dimensionless height, width, distance from the building, resistance coefficient and upstream wind turbulence levels on the effective velocity distribution are presented. By comparing these to other studies and sources, which include only a porous fence and a 2D flow field, it is clear that the building and 3D analysis have a big influence on the results causing significant differences in the results for a solid fence and the length of the sufficiently protected area. | en |
heal.advisorName | Μπούρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινάς, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Τεχνολογικών Καινοτομιών Προστασίας Περιβάλλοντος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 70 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: