dc.contributor.author |
Παππέλης, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Pappelis, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-05-15T08:22:14Z |
|
dc.date.available |
2020-05-15T08:22:14Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50591 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18289 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Bunkering |
en |
dc.subject |
Shipping |
en |
dc.subject |
Optimization |
en |
dc.subject |
Modeling |
en |
dc.subject |
Integer programming |
en |
dc.subject |
Ανεφοδιασμός |
el |
dc.subject |
Ναυτιλία |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση |
el |
dc.subject |
Ακέραιος προγραμματισμός |
el |
dc.subject |
Επιχειρησιακή έρευνα |
el |
dc.title |
Bunkering Optimization Modeling for Liner Shipping Networks |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Application on Maersk Route: FEW 1 Service-Eastbound |
en |
heal.classification |
Operations Research |
en |
heal.language |
en |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-10 |
|
heal.abstract |
Bunker fuel cost comprises a major portion of the total shipping
expenses. Many operational strategies are being developed to reduce refueling costs, in view of high bunker prices and strict emissions regulations. This study deals with the problem of ship refueling with contracts in liner shipping networks. In the first part, the mathematical background of linear and integer programming is presented. In the second part, a mixed integer programming (MIP) model is developed in the MiniZinc optimization software. The goal is to formulate the refueling decision and satisfy the
vessels’ consumption at the minimum possible cost, while considering operational constraints and contract terms. In the third part, the methodology context is applied in a case study for shipping company Maersk. A fleet of containerships -varying in size, speed and bunker capacity- is considered, operating in the “Few 1 Service Eastbound” route between Africa and Asia. Sensitivity analysis is applied on factors such as fuel
price fluctuations and contract terms. Finally, notable conclusions are provided regarding bunkering optimization and future research on the MIP model. |
en |
heal.abstract |
Το κόστος των καυσίμων αποτελεί σημαντικό μέρος των συνολικών δαπανών μιας ναυτιλιακής εταιρείας. Πολλές επιχειρησιακές στρατηγικές αναπτύσσονται για να
μειώσουν το κόστος ανεφοδιασμού, λόγω των υψηλών τιμών καυσίμου και των αυστηρών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων. Η παρούσα εργασία αντιμετωπίζει το πρόβλημα της βελτιστοποίησης του ανεφοδιασμού καυσίμων, με τη χρήση
συμβολαίων, για δίκτυα τακτικών γραμμών. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται το μαθηματικό υπόβαθρο του γραμμικού και ακέραιου προγραμματισμού. Στο δεύτερο μέρος, αναπτύσσεται ένα MIP (Mixed Integer Programming) μοντέλο στο λογισμικό
MiniZinc. Στόχος είναι να ικανοποιηθεί η κατανάλωση όλων των σκαφών με το ελάχιστο δυνατό κόστος, λαμβάνοντας υπόψη τους λειτουργικούς περιορισμούς και τους όρους του συμβολαίου. Στο τρίτο μέρος, γίνεται μελέτη του δρομολογίου «Few 1 Service Eastbound» μεταξύ Αφρικής και Ασίας, της εταιρείας εμπορευματοκιβωτίων Maersk. Μελετάται ένας στόλος πλοίων τα οποία ποικίλλουν ως προς το μέγεθος, την ταχύτητα και τη χωρητικότητα των καυσίμων. Εφαρμόζεται Ανάλυση Ευαισθησίας σε παράγοντες όπως οι διακυμάνσεις των τιμών του καυσίμου και οι προσυμφωνημένοι όροι του συμβολαίου. Τέλος, παρέχονται συμαντικά συμπεράσματα σχετικά με τη βελτιστοποίηση του ανεφοδιασμού καυσίμων και την περαιτέρω εξέλιξη του μοντέλου. |
el |
heal.advisorName |
Κολέτσος, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Κολέτσος, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
101 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|