HEAL DSpace

Bunkering Optimization Modeling for Liner Shipping Networks

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παππέλης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Pappelis, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2020-05-15T08:22:14Z
dc.date.available 2020-05-15T08:22:14Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50591
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18289
dc.rights Default License
dc.subject Bunkering en
dc.subject Shipping en
dc.subject Optimization en
dc.subject Modeling en
dc.subject Integer programming en
dc.subject Ανεφοδιασμός el
dc.subject Ναυτιλία el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Ακέραιος προγραμματισμός el
dc.subject Επιχειρησιακή έρευνα el
dc.title Bunkering Optimization Modeling for Liner Shipping Networks en
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Application on Maersk Route: FEW 1 Service-Eastbound en
heal.classification Operations Research en
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10
heal.abstract Bunker fuel cost comprises a major portion of the total shipping expenses. Many operational strategies are being developed to reduce refueling costs, in view of high bunker prices and strict emissions regulations. This study deals with the problem of ship refueling with contracts in liner shipping networks. In the first part, the mathematical background of linear and integer programming is presented. In the second part, a mixed integer programming (MIP) model is developed in the MiniZinc optimization software. The goal is to formulate the refueling decision and satisfy the vessels’ consumption at the minimum possible cost, while considering operational constraints and contract terms. In the third part, the methodology context is applied in a case study for shipping company Maersk. A fleet of containerships -varying in size, speed and bunker capacity- is considered, operating in the “Few 1 Service Eastbound” route between Africa and Asia. Sensitivity analysis is applied on factors such as fuel price fluctuations and contract terms. Finally, notable conclusions are provided regarding bunkering optimization and future research on the MIP model. en
heal.abstract Το κόστος των καυσίμων αποτελεί σημαντικό μέρος των συνολικών δαπανών μιας ναυτιλιακής εταιρείας. Πολλές επιχειρησιακές στρατηγικές αναπτύσσονται για να μειώσουν το κόστος ανεφοδιασμού, λόγω των υψηλών τιμών καυσίμου και των αυστηρών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων. Η παρούσα εργασία αντιμετωπίζει το πρόβλημα της βελτιστοποίησης του ανεφοδιασμού καυσίμων, με τη χρήση συμβολαίων, για δίκτυα τακτικών γραμμών. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται το μαθηματικό υπόβαθρο του γραμμικού και ακέραιου προγραμματισμού. Στο δεύτερο μέρος, αναπτύσσεται ένα MIP (Mixed Integer Programming) μοντέλο στο λογισμικό MiniZinc. Στόχος είναι να ικανοποιηθεί η κατανάλωση όλων των σκαφών με το ελάχιστο δυνατό κόστος, λαμβάνοντας υπόψη τους λειτουργικούς περιορισμούς και τους όρους του συμβολαίου. Στο τρίτο μέρος, γίνεται μελέτη του δρομολογίου «Few 1 Service Eastbound» μεταξύ Αφρικής και Ασίας, της εταιρείας εμπορευματοκιβωτίων Maersk. Μελετάται ένας στόλος πλοίων τα οποία ποικίλλουν ως προς το μέγεθος, την ταχύτητα και τη χωρητικότητα των καυσίμων. Εφαρμόζεται Ανάλυση Ευαισθησίας σε παράγοντες όπως οι διακυμάνσεις των τιμών του καυσίμου και οι προσυμφωνημένοι όροι του συμβολαίου. Τέλος, παρέχονται συμαντικά συμπεράσματα σχετικά με τη βελτιστοποίηση του ανεφοδιασμού καυσίμων και την περαιτέρω εξέλιξη του μοντέλου. el
heal.advisorName Κολέτσος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Κολέτσος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 101 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής