dc.contributor.author |
Αθανασόπουλος, Αλέξανδρος
|
el |
dc.contributor.author |
Athanasopoulos, Alexandros
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-05-15T08:49:20Z |
|
dc.date.available |
2020-05-15T08:49:20Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50594 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18292 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αποκεντρωμένη εφαρμογή |
el |
dc.subject |
Έξυπνα συμβόλαια |
el |
dc.subject |
Συναλλαγές |
el |
dc.subject |
Επενδύσεις |
el |
dc.subject |
Εξόρυξη |
el |
dc.subject |
Βάση δεδομένων |
el |
dc.subject |
Ethereum |
en |
dc.subject |
Blockchain |
en |
dc.subject |
Token |
en |
dc.subject |
ERC-20 |
en |
dc.subject |
Gaming token |
en |
dc.subject |
Solidity |
en |
dc.subject |
Web3 |
en |
dc.subject |
Frontend |
en |
dc.subject |
Backend |
en |
dc.subject |
SHA-3 |
en |
dc.subject |
Modified Merkle Patricia Tries |
en |
dc.subject |
Proof of work |
en |
dc.title |
Δημιουργία μιας αποκεντρωμένης εφαρμογής βασισμένης στο ethereum blockchain |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Κρυπτογραφία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-07-22 |
|
heal.abstract |
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία μιας εφαρμογής, μέσω της οποίας θα μπορεί οποιαδήποτε εταιρεία ηλεκτρονικών παιχνιδιών να εισάγει στο ρεπερτόριο των αγώνων μεταξύ των παιχτών της, τους ανταγωνιστικούς αγώνες πραγματικών χρημάτων. Για το σκοπό αυτό δημιουργήσαμε μια αποκεντρωμένη εφαρμογή, η οποία βασίζεται στην πλατφόρμα του Ethereum, που προσφέρει ασφάλεια και αξιοπιστία σε όλους τους χρήστες της. Η εφαρμογή αυτή περιλαμβάνει τη δημιουργία διάφορων tokens, τα οποία χρησιμοποιούνται ως ανταλλακτικό μέσο για όλες τις συναλλαγές. Το βασικό token της εφαρμογής, ονόματι gaming token, αφορά τους επενδυτές της εφαρμογής και αποτελεί, στην ουσία μέσο αναπαράστασης των μετοχών της. Ακολουθεί το ERC-20 πρωτόκολλο, το οποίο είναι και το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο πρωτόκολλο για token στο Ethereum με κάποιες προσθήκες, που έχουν σκοπό να τελειοποιήσουν τη λειτουργία του πάνω στη συγκεκριμένη εφαρμογή. Για κάθε παιχνίδι που γίνεται μέλος της εφαρμογής, παρέχεται ένα νέο token, το οποίο αφορά μόνο το συγκεκριμένο παιχνίδι. Τα tokens αυτού του είδους δεν είναι διαθέσιμα για επενδύσεις και χρησιμοποιούνται μόνο για τις συναλλαγές εντός του παιχνιδιού, το οποίο αφορούν. Τα συμβόλαια που αφορούν την εφαρμογή αυτή γράφτηκαν σε solidity, με τις προσθήκες κάποιου κώδικα EVM, όπου αυτό χρειαζόταν. Χρησιμοποιήθηκε το web3 για την επικοινωνία του frontend (διαδικτυακή εφαρμογή) με το backend (Ethereum blockchain). Μας απασχόλησαν όλες οι λειτουργίες του Ethereum blockchain, όπως ο αλγόριθμος κρυπτογράφησής του, δηλαδή ο SHA-3, ο τρόπος αποθήκευσης των δεδομένων, δηλαδή τα Modified Merkle Patricia tries και ο τρόπος πραγματοποίησης των εξορύξεων (proof of work), ώστε να υπάρχει μια πλήρης ιδέα σχετικά με τις διαδικασίες που ακολουθούνται σε κάθε βήμα του backend της εφαρμογής. Δεν έχει χρησιμοποιηθεί βάση δεδομένων, αλλά γίνεται χρήση των δεδομένων αποκλειστικά μέσω του blockchain, ώστε η εφαρμογή αυτή να είναι πλήρως αποκεντρωμένη. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this diploma thesis is to create an application, through which any gaming
company can add into the repertoire of matches between its players, competitive real
money games. To that end, we created a decentralized application based on the Ethereum
platform, that offers security and reliability to all its users. This application includes the
creation of various tokens, which are used as a replacement for all transactions.
The application’s main token, called gaming token, is to be used by application investors
and is essentially a means of representing the application’s shares. This token is an ERC20 protocol token, which is the most widely used token protocol in Ethereum, with some
additions designed to make it the perfect match for this application.
For each game, that is part of the application, a new token is provided, which only applies
to that game. Tokens of this kind are not available for investment, but are only used for
the in-game transactions of the game they refer.
The smart contracts related to this application were written in solidity, with the additions
of some EVM code where it was necessary. Web3 was used to make communication
between the frontend (web application) and the backend (Ethereum blockchain), possible.
We have been involved in all parts of Ethereum blockchain, such as its encryption
algorithm, SHA-3, the way data is stored, namely Modified Merkle Patricia Tries, and
the way mining takes place (proof of work), so that we have a complete idea of the process
followed in each step of the application’s backend. No database has been used, but all
data is used exclusively through the Ethereum blockchain, so as this application to be
fully decentralized. |
en |
heal.advisorName |
Παπασπύρου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκούμας, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παγουρτζής, Αριστείδης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
72 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|