HEAL DSpace

Χρήση ευφυών τεχνικών για τη μελέτη παιχνιδιού στρατηγικής με μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ασημακόπουλος, Χαράλαμπος el
dc.contributor.author Asimakopoulos, Charalampos en
dc.date.accessioned 2020-05-18T14:47:10Z
dc.date.available 2020-05-18T14:47:10Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50634
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18332
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον el
dc.subject Μηχανική μάθηση el
dc.subject Μηχανές διανυσμάτων υποστήριξης με παλινδρόμηση el
dc.subject Λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Επιλογή χαρακτηριστικών el
dc.subject Feature extraction en
dc.subject Partially observable space en
dc.subject Logistic regression en
dc.subject Support vector regression en
dc.subject Machine learning en
dc.subject Tichu en
dc.title Χρήση ευφυών τεχνικών για τη μελέτη παιχνιδιού στρατηγικής με μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Τομέας τεχνολογίας πληροφορικής και υπολογιστών el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-12-17
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία, μελετάται η μοντελοποίηση ενός μέρους του μερικώς παρατηρήσιμου παιχνιδιού καρτών Tichu. Ειδικότερα, με τη χρήση ευφυών τεχνικών, μοντελοποιείται όλο το αρχικό στάδιο του παιχνιδιού, δηλαδή αυτό που αφορά τη δήλωση Grand Tichu. Αναλύονται, αρχικά, παλαιότερες έρευνες σε άλλα παιχνίδια με μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον, καθώς και παλαιότερες έρευνες που έχουν εφαρμοστεί πάνω στο παιχνίδι Tichu, ή απλοποιήσεις αυτού. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η δική μας πρόταση ευφυών πρακτόρων όσον αφορά το Tichu, για την οποία δημιουργούνται τα μοντέλα της λογιστικής παλινδρόμησης και της μηχανής διανυσμάτων υποστήριξης με παλινδρόμηση. Αφού μελετώνται τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης των μοντέλων αυτών, αυτό που θα χρησιμοποιήθει για καθέναν από τους ευφυείς πράκτορές μας. Τέλος, προτείνονται μελλοντικές μελέτες πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο. el
heal.abstract The purpose of the current dissertation is the modeling of the decision-making process called Grand Tichu, which is a part of the partially-observable card game Tichu. Older researches regarding partially-observable games are analyzed, including researches and applications that are based on the game of Tichu or simplified versions of it. Additionaly, our own smart Tichu agents are introduced, by use of the models which we create in this paper: a logistic regression and a support vector regression one. We select which of these models will be used for each one of our smart agents, depending on the results of the models’ training. Last but not least, we share our thoughts about potential future work in relation to this field which could be picked up by other researchers. en
heal.advisorName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος el
heal.advisorName Σιόλας, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Τσανάκας, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 130 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα