dc.contributor.author | Ασημακόπουλος, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.author | Asimakopoulos, Charalampos | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-18T14:47:10Z | |
dc.date.available | 2020-05-18T14:47:10Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50634 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18332 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον | el |
dc.subject | Μηχανική μάθηση | el |
dc.subject | Μηχανές διανυσμάτων υποστήριξης με παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Λογιστική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Επιλογή χαρακτηριστικών | el |
dc.subject | Feature extraction | en |
dc.subject | Partially observable space | en |
dc.subject | Logistic regression | en |
dc.subject | Support vector regression | en |
dc.subject | Machine learning | en |
dc.subject | Tichu | en |
dc.title | Χρήση ευφυών τεχνικών για τη μελέτη παιχνιδιού στρατηγικής με μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Τομέας τεχνολογίας πληροφορικής και υπολογιστών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-12-17 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία, μελετάται η μοντελοποίηση ενός μέρους του μερικώς παρατηρήσιμου παιχνιδιού καρτών Tichu. Ειδικότερα, με τη χρήση ευφυών τεχνικών, μοντελοποιείται όλο το αρχικό στάδιο του παιχνιδιού, δηλαδή αυτό που αφορά τη δήλωση Grand Tichu. Αναλύονται, αρχικά, παλαιότερες έρευνες σε άλλα παιχνίδια με μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον, καθώς και παλαιότερες έρευνες που έχουν εφαρμοστεί πάνω στο παιχνίδι Tichu, ή απλοποιήσεις αυτού. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η δική μας πρόταση ευφυών πρακτόρων όσον αφορά το Tichu, για την οποία δημιουργούνται τα μοντέλα της λογιστικής παλινδρόμησης και της μηχανής διανυσμάτων υποστήριξης με παλινδρόμηση. Αφού μελετώνται τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης των μοντέλων αυτών, αυτό που θα χρησιμοποιήθει για καθέναν από τους ευφυείς πράκτορές μας. Τέλος, προτείνονται μελλοντικές μελέτες πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο. | el |
heal.abstract | The purpose of the current dissertation is the modeling of the decision-making process called Grand Tichu, which is a part of the partially-observable card game Tichu. Older researches regarding partially-observable games are analyzed, including researches and applications that are based on the game of Tichu or simplified versions of it. Additionaly, our own smart Tichu agents are introduced, by use of the models which we create in this paper: a logistic regression and a support vector regression one. We select which of these models will be used for each one of our smart agents, depending on the results of the models’ training. Last but not least, we share our thoughts about potential future work in relation to this field which could be picked up by other researchers. | en |
heal.advisorName | Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Σιόλας, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Τσανάκας, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Στάμου, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 130 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: