dc.contributor.author | Αραμπατζής, Βάιος | el |
dc.contributor.author | Arampatzis, Vaios | en |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T08:57:41Z | |
dc.date.available | 2020-06-03T08:57:41Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50747 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18445 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Gear test rig | en |
dc.subject | Stiffness | en |
dc.subject | High accuracy | en |
dc.subject | Thermohydraulic actuator | en |
dc.subject | Finite elements methods | en |
dc.subject | Διάταξη δοκιμών οδοντώσεων | el |
dc.subject | Μέθοδοι πεπερασμένων στοιχείων | el |
dc.subject | Υψηλή στιβαρότητα | el |
dc.subject | Θερμοϋδραυλικός επενεργητής | el |
dc.title | Σχεδιασμός πρωτότυπης θερμοϋδραυλικής διάταξης υψηλής ακρίβειας ρύθμισης θέσης με χρήση πεπερασμένων στοιχείων | el |
dc.title | Design of a novel high accuracy thermohydraulic positioning actuator using FEA | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Μηχανολογία | el |
heal.classification | Σχεδιασμός μηχανολογικών κατασκευών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 78 | el |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία, πραγματοποιείται μελέτη και σχεδιασμός γραμμικού θερμοϋδραυλικού επενεργητή χαμηλής ενδοτικότητας για τοποθέτηση σε διάταξη δοκιμών οδοντωτών τροχών χαμηλής ενδοτικότητας. Η εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας έγινε στο Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Η διάταξη δοκιμών έχει ως βασικό στόχο την δυνατότητα αξιολόγησης της επίδρασης των σφαλμάτων ευθυγράμμισης στη δυναμική συμπεριφορά των οδοντωτών τροχών. Συνεπώς, ο σχεδιαζόμενος γραμμικός επενεργητής είναι αναγκαίο να μπορεί, αφενός, να επιβάλλει τις κατάλληλες μετατοπίσεις στους άξονες των τροχών, αφετέρου να μην επηρεάζει αρνητικά την στιβαρότητα της όλης διάταξης. Για τον λόγο αυτό, εξετάζεται η τοποθέτηση του επενεργητή εντός των στηριγμάτων του άξονα. Στην παρούσα εργασία, παρατίθενται αρχικά κάποια βασικά στοιχεία αναφορικά με τα σφάλματα ευθυγράμμισης βαθμίδων οδοντωτών τροχών, έπειτα μελετώνται και σχεδιάζονται τα κυκλώματα των εργαζόμενων ρευστών και, συνακόλουθα, ο γραμμικός επενεργητής και, τέλος, σχεδιάζεται το στήριγμα των αξόνων και η βάση της διάταξης, με στόχο την δυνατότητα δοκιμών ενός εύρους μεγέθους οδοντωτών τροχών. | el |
heal.abstract | Dynamic gear testing has been extensively used for the improvement of gears and efficiency throughout many decades. However, despite the long experience on the field, there has not been any significant improvement on the ability of the currently used test rigs to simulate the effect of misalignment errors on gears behavior. During the last few years, there have been a few published papers trying to numerically simulate such errors and predict the resulting dynamic behavior. In the same direction, Machine Elements Laboratory of School of Mechanical Engineering at National Technical University of Athens is studying the construction of a testing apparatus that has the ability to measure and validate this kind of errors during gear meshing in a clear and robust way. The currently developing gear test rig has to be very stiff, in order the resonance of the whole apparatus by the dynamic loads that appear during gear meshing to be avoided, while the ability to perform test at a number of gear sizes. This master thesis aims at the study and design of a thermo-hydraulic linear actuator, positioned inside the gear shaft mounts, that is capable of inducing the desired amount of misalignment at the gear shafts of the system. A coupled fluid – thermal analysis of the fluid flows is performed, in order to achieve uniform heat transfer phenomena during the operation. Using these results, the actuator is designed towards the maximum achievable linear deformation without any material failure. Finally, the design of the gear shaft mount and the test rig base is studied, in terms of high rigidity and modularity. | en |
heal.advisorName | Σπιτάς, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Σπιτάς, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: