HEAL DSpace

Παραμετρική ανάλυση αντιστήριξης βαθιάς εκσκαφής με τη μέθοδο πεπερασμένων στοιχειών επιλύσεις με δεδομένα από τον σταθμό "Περιστέρι" του Μετρό Αθήνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μακατουνάκη, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Makatounaki, Aikaterini en
dc.date.accessioned 2020-06-04T10:34:10Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50759
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18457
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων”
dc.rights Default License
dc.subject Γεωλογία el
dc.subject Βαθιά εκσκαφή el
dc.subject Μετρό Αθήνας el
dc.subject Παραμετρικές αναλύσεις el
dc.subject Πεπερασμένα στοιχεία el
dc.title Παραμετρική ανάλυση αντιστήριξης βαθιάς εκσκαφής με τη μέθοδο πεπερασμένων στοιχειών επιλύσεις με δεδομένα από τον σταθμό "Περιστέρι" του Μετρό Αθήνας el
heal.type masterThesis
heal.classification ΥΔΡΟΓΕΩΛΟΓΙΑ el
heal.dateAvailable 2021-06-03T21:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-11-18
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση του πλήθους των υπόγειων κατασκευών, ειδικά της κατασκευής σταθμών μετρό σε μεγάλα αστικά κέντρα. Οι βαθιές εκσκαφές αποτελούν ένα τεχνικά δύσκολο έργο, καθώς ο σχεδιασμός και η κατασκευή τους πρέπει να λάβουν υπόψη την τοποθεσία του έργου, το σύστημα αντιστήριξης της εκσκαφής και την αλληλεπίδραση με τις γειτονικές κατασκευές, οι οποίες δέχονται καθιζήσεις λόγω των εκσκαφών. Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η βαθιά εκσκαφή που αφορά στην κατασκευή του Σταθμού «Περιστέρι», της γραμμής 2 του Μετρό «Ανθούπολη-Ελληνικό». Πιο συγκεκριμένα, διερευνάται η συμπεριφορά του συστήματος αντιστήριξης στην εν λόγω εκσκαφή σε δύο διαστάσεις, με χρήση του προγράμματος πεπερασμένων στοιχείων Plaxis 2D V8. Όλα τα απαραίτητα δεδομένα για την προσομοίωση του συστήματος αντιστήριξης του Σταθμού ελήφθησαν από τα στοιχεία της μελέτης που εκπονήθηκε από την Αττικό Μετρό Α.Ε. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται γενικά στοιχεία για το έργο του σταθμού μετρό «Περιστέρι», όπως τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της εκσκαφής και οι μέθοδοι κατασκευής και προσωρινής αντιστήριξης που έχουν εφαρμοστεί στο συγκεκριμένο σταθμό μετρό. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρατίθενται οι γεωλογικές και υδρογεωλογικές συνθήκες στην ευρύτερη περιοχή του έργου, αλλά και κατά μήκος της χάραξης. Προσδιορίζονται, συνεπώς, οι γεωλογικοί σχηματισμοί που θα εμφανιστούν κατά την κατασκευή του σταθμού μελέτης της παρούσας εργασίας. Επίσης παρουσιάζονται οι γεωτεχνικές συνθήκες του έργου, μετά από την αξιολόγηση των εργαστηριακών αποτελεσμάτων από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Στο τρίτο κεφάλαιο ακολουθεί η παρουσίαση του λογισμικού Plaxis 2D V8, μέσω του οποίου πραγματοποιείται η προσομοίωση της βαθιάς εκσκαφής του σταθμού μετρό. Παρουσιάζεται ο σχεδιασμός του μοντέλου προσομοίωσης, ο ορισμός των μηχανικών χαρακτηριστικών των μέτρων υποστήριξης, μεταβάλλοντας ορισμένες από αυτές τις παραμέτρους, και τα βήματα υπολογισμού. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι παραμετρικές αναλύσεις και συγκρίνονται τα αποτελέσματα αυτών με τη μορφή διαγραμμάτων. Στο τελευταίο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τα αποτελέσματα των αναλύσεων. Τέλος, ακολουθεί η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας. el
heal.advisorName Λουπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Λουπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Νομικός, Παύλος el
heal.committeeMemberName Μπενάρδος, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 163 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής