dc.contributor.author | Γανώση, Αγγελική | el |
dc.contributor.author | Ganosi, Angeliki | en |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T08:01:54Z | |
dc.date.available | 2020-06-10T08:01:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50767 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18465 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ερματισμός | el |
dc.subject | Αφερματισμός | el |
dc.subject | Συστήματα Διαχείρισης Έρματος | el |
dc.subject | Διεθνής Σύμβαση Διαχείρισης Νερού Έρματος | el |
dc.subject | Εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρησης | el |
dc.subject | BWMT | en |
dc.subject | Ballast Water | en |
dc.subject | USCG type approved systems | en |
dc.subject | BWMS | en |
dc.subject | Ballast Water Treatment Systems | en |
dc.title | Μελέτη Συστημάτων για την Επεξεργασία Έρματος (Ballast Water Treatment) Κανονισμοί, Βοηθητικά Συστήματα και Νέες Τεχνολογίες | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Κανονισμοί, Βοηθητικά Συστήματα και Νέες Τεχνολογίες | el |
heal.classification | Περιβαλλοντική Τεχνολογία | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-12-20 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα ασχοληθούμε με ένα επίκαιρο θέμα που αφορά την επεξεργασία του έρματος (ballast water treatment) στα ποντοπόρα πλοία και τα συστήματα που χρησιμοποιούνται για το σκοπό αυτό. Εξαιτίας της συνεχώς αυξανόμενης ναυτιλιακής δραστηριότητας, η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα καλέιται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της διαχείρισης των ναυτιλιακών αποβλήτων, βάσει των κανονισμών που έχει επιβάλει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO/MARPOL) για την προστασία του περιβάλλοντος. Για το λόγο αυτό στην παρούσα εργασία καλούμαστε να αναλύσουμε τους κανονισμούς που υπάρχουν και πως θα μπορέσουν οι πλοιοκτήτριες εταιρείες να συμορφωρθούν σε αυτούς ώστε να συνεχίσουν τα πλοία τους να ταξιδεύουν. Έρμα ονομάζεται το θαλασσινό νερό που χρησιμοποιούν τα πλοία για να επιτύχουν ισορροπία και σωστή πλεύση όταν δε μεταφέρουν φορτίο. Λόγω της μεταφοράς του έρματος από την τοπόθεσία πρόσληψης του στην τοποθέσια εναπόθεσης του, δημιουργείται σοβαρό οικολογικό πρόβλημα μεταφοράς ξένων μικροοργανισμών από ένα οικολογικό σύστημα σε ένα άλλο. Οι διεθνείς κανονισμοί απαιτούν την εγκατάσταση εγκεκριμένων συστημάτων από τον IMO και την ακτοφυλακή των Η.Π.Α. (USCG: United States Coast Guard) μέχρι το τέλος του 2017. Το σημαντικότερο εμπόδιο σε αυτό το σημείο είναι ότι η USCG δεν έχει εγκρίνει αρκετά συστήματα ακόμα, με αποτέλεσμα οι κατασκευάστριες εταιρείες των συτημάτων αυτών να μονοπωλούν την αγορά. Έτσι οι πλοιοκτήτριες εταιρείες να μην μπορούν να επιλέξουν το καταλληλότερο για αυτές, σε προσιτή τιμή. Συνεχίζοντας θα αναλύσουμε τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται και την επεξεργασία του έρματος. Κυριότερες είναι αυτές της Ηλεκτροδιάλυσης (electrodialysis), την χρήσης υπεριώδους ακτινοβολίας (UV irradiation), της ηλεκτροχλωρίωσης (electochlorination), του φιλτραρίσμετος (filtration) και πολλών άλλων όπως θα δούμε στην εργασία. Επιπλέον θα δούμε πόσο αποτελεσματικός είναι ο συνδιασμός των παραπάνω τεχνολογιών. Τέλος θα ασχοληθούμε με τα κύρια στοιχεία του πλοίου που πρέπει να τροποποιηθούν για να εγκατασταθεί ένα νέο σύστημα. Σε ένα ήδη υπάρχον πλοίο, απαιτείται ειδικός σχεδιασμός για να προστεθεί ένα νέο σύστημα, κυρίως πρέπει να βρεθεί ο χώρος (location footprint) που θα τοποθετηθεί. Ένα ακόμα πολύ σημαντικό ζήτημα για τα ήδη υπάρχόντα πλοία είναι η απαιτούμενη ενέργεια (power) που χρειάζεται για να λειτουργήσει το σύστημα και πως θα παράγεται αυτή χωρίς να παρεμποδίζονται οι υπόλοιπες λειτουργίες του πλοίου. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Καϊκτσή,ς Λάμπρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 60 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: