dc.contributor.author | Μαυρογεώργης, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.author | Mavrogeorgis, Charalampos | en |
dc.date.accessioned | 2020-07-01T09:48:48Z | |
dc.date.available | 2020-07-01T09:48:48Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50834 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18532 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Design | en |
dc.subject | LNG carrier | en |
dc.subject | Containment systems | en |
dc.subject | MARS 2000 | en |
dc.subject | Shipflow | en |
dc.subject | AVEVA marine | en |
dc.subject | Μελέτη και σχεδίαση | el |
dc.subject | Υγροποιημένο φυσικό αέριο | el |
dc.subject | Συστήματα δεξαμενών αποθήκευσης ΥΦΑ | el |
dc.title | Μελέτη και σχεδίαση πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) | el |
dc.title | Preliminary design of a liquefied natural gas carrier (LNG Carrier) | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυπηγική σχεδίαση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-02-13 | |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to make a preliminary design of a Liquefied Natural Gas (LNG) carrier, to present the requirements and difficulties of LNG as a shipping cargo and investigate the advantages and disadvantages of existing designs. In the first chapters, numerous general things are presented, such as a short history of the LNG ships and the first designs. Following, there is a detailed explanation of the requirements of LNG, the rules and regulations and an explanation of the existing designs of cargo containment systems. Next, starts the preliminary design of an LNG carrier based on similar ships of the industry and taking into account the design challenges of the selected cargo containment, such as the geometric and strength requirements. An analysis of the ship weight is then presented, which includes the preliminary strength assessment with the use of the program MARS2000® and the final calculation of the steel weight of the ship. Then, as all the basic characteristics known, with the use of the design package AVEVA Marine® the lines of the ships are designed, the volume of each tank is defined, the loading conditions are made and the basic intact stability requirements are examined. Next, the ship resistance is calculated with the use of CFD program SHIPFLOW® and lastly, an optimum propeller is designed for the design requirements. | en |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να πραγματοποιηθεί μια πλήρης προκαταρκτική μελέτη και σχεδίαση ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ), να παρουσιασθούν οι απαιτήσεις και οι ιδιαιτερότητες του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως φορτίου και να ευρενηθούν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των υπάρχοντων σχεδιάσεων. Αρχικά στα πρώτα κεφάλαια παρουσιάζονται κάποια γενικά στοιχεία των πλοίων μεταφοράς ΥΦΑ, όπως η ιστορική αναδρομή τους και οι πρώτες σχεδιάσεις. Έπειτα γίνεται ανάλυση των απαιτήσεων του ΥΦΑ, τους κανονισμούς που διέπουν τη μεταφορά του και παρουσιάζονται οι σχεδιάσεις που κυριαρχούν την αγορά αναλύοντας τα βασικά τεχνικά και σχεδιαστικά ζητήματα. Στη συνέχεια, ξεκινά η μελέτη και σχεδίαση ενός νέου πλοίου μεταφοράς ΥΦΑ βασιζόμενη σε στοιχεία από όμοια πλοία της αγοράς και λαβάνοντας υπόψη τις γεωμετρικές απαιτήσεις του επιλεγμένου συστήματος αποθήκευσης ΥΦΑ. Πραγματοποείται ανάλυση των βαρών του υπο-σχεδίαση πλοίου στην οποία περιλαμβάνεται προμελέτη της αντοχής με το πρόγραμμα MARS2000® και συνεπώς την τελική εκτίμηση του βάρους της μεταλλικής κατασκευής. Με γνωστά τα βασικά χαρακτηριστικά του υπό σχεδίαση πλοίου, σχεδιάζονται στο σχεδιαστικό πακέτο AVEVA Marine® οι ναυπηγικές γραμμές, πραγματοποιείται η διαμερισματοποίηση των χώρων του πλοίου, η μελέτη των καταστάσεων φόρτωσης και τέλος ο έλεγχος της άθικτης ευστάθειας. Ακολουθεί ο υπολογισμός της αντίστασης του πλοίου υπό σχεδίαση με τη βοήθεια του υπολογιστικού πακέτου SHIPFLOW® και τέλος υπολογίζεται η βέλτιστη έλικα για την κατάσταση σχεδίασης | el |
heal.advisorName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Zaraphonitis, George | en |
heal.committeeMemberName | Σπύρου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ηλιοπούλου, Ελευθερία | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 142 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: