dc.contributor.author |
Ευαγόρου, Μαρία Μαγδαληνή
|
el |
dc.contributor.author |
Evagorou, Maria Magdalini
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-07-08T05:37:17Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T05:37:17Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50851 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18549 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μάτι |
el |
dc.subject |
Εκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Περμακουλτούρα |
el |
dc.subject |
Βιωσιμότητα |
el |
dc.subject |
Πυρκαγιά |
el |
dc.subject |
Mati |
en |
dc.subject |
Education |
el |
dc.subject |
Permaculture |
el |
dc.subject |
Sustainability |
el |
dc.subject |
Fire |
el |
dc.title |
Εκπαιδευτικό κέντρο αναγέννησης του καμένου Ματιού |
el |
dc.title |
Rebirth of burnt Mati educational center |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Περιβάλλον και οικολογία |
el |
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-02-21 |
|
heal.abstract |
Η πρόταση για τη δημιουργία εκπαιδευτικού κέντρου αναγέννησης του καμένου Ματιού, προέκυψε απο τη ολοκληρωτική καταστροφή που υπέστη το Μάτι στην πυρκαγιά της Ανατολικής Αττικής του 2018, που έφερε πολλούς νεκρούς, τραυματίες, καταστραμμένες ολοσχερώς ή μερικός δομές, και καμένα στρέμματα δάσους.
Το εκπαιδευτικό κέντρο χρησιμοποιεί και διαδίδει τις αρχές που πηγάζουν από το σχεδιαστικό σύστημα της περμακουλτούρας, σύστημα το οποίο ασπάστηκαν και πολλοί κάτοικοι και εθελοντές του τόπου προσπαθώντας να τον βοηθήσουν.
Η περμακουλτούρα ως ένα σχεδιαστικό σύστημα εμπνευσμένο από τα σχέδια της φύσης στοχεύει στην δημιουργία βιώσιμων ανθρώπινων οικισμών και δρά ως ένα ολιστικό σύστημα σκέψης προσφέροντας στο Μάτι λύσεις αποκατάστασης του φυσικού του περιβάλλοντος, αποκατάστασης των καμένων δομών, καθώς και λύσεις για την κοινωνική περίθαλψη και αλληλεγγύη, με έναν τρόπο που είναι προσιτός σε κάθε κάτοικο.
Πιο συγκεκριμένα το εκπαιδευτικό κέντρο προσφέρει τρόπους πολυποίκιλης αναδάσωσης, τρόπους διαχείρισης και αξιοποίησης του νερού με τον κατάλληλο σχεδιασμό του ανάγλυφου του εδάφους, τρόπους φροντίδας και εμπλουτισμού του εδάφους με φυσική οργανική ύλη, τρόπους εκμετάλλευσης των τοπικών φυσικών και ανακυκλώσιμων υλικών, καθώς και μικρών εργαλείων για την αποκατάσταση των ζημιών πολλών κατοικιών κ.α.
Παράλληλα το ίδιο το κτήριο δομείτε κατά μεγάλο ποσοστό από φυσικά υλικά, λειτουργεί ως συλλέκτης ηλιακής ενέργειας και νερού, καθώς και συνομιλεί και συνεργάζεται με το γύρο του φυσικό περιβάλλον. |
el |
heal.abstract |
The suggestion to establish the Rebirth of burnt Mati educational center, came as a result of the total disaster of Mati in the East part of Attiki fire in 2018, which left behind many dead and injured bodys, completely or partially destroyed buildings, and burned acres of forest.
The training center uses and spreads the principles stemming from the permaculture design system, a system that has been adopted by many locals and volunteers trying to help.
Permaculture as a design system inspired by nature's designs aim at creating sustainable human societies and act as a holistic system of thought offering to Mati solutions to restore the natural environment, restore burned structures, as well as solutions for social care and solidarity in a way that is accessible to every resident.
Specifically, the educational center offers multifarious reforestation methods, water management and utilization methods with proper soil section planning, soil care and enrichment with natural organic matter, ways to utilize local natural and recyclable materials, as well as small tools for the restoration loss of many homes, etc.
At the same time the building itself is largely constructed of natural materials, functions as a collector of solar energy and water, as well as collaborates with the surrounding natural environment. |
en |
heal.advisorName |
Αναστασόπουλος, Νικόλαος |
el |
heal.advisorName |
Anastasopoulos, Nikolaos |
en |
heal.academicPublisher |
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|