dc.contributor.author | Ηλιοπύρης, Ευάγγελος | el |
dc.contributor.author | Iliopyris, Evaggelos | en |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T09:54:02Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50900 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18598 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μέτρα | el |
dc.subject | Παρεμβάσεις | el |
dc.subject | Ναυτιλία | el |
dc.subject | Μείωση εκπομπών CO2 | el |
dc.subject | 2050 | el |
dc.subject | Measures | en |
dc.subject | Interventions | en |
dc.subject | Maritime | en |
dc.subject | Reduce CO2 emissions | en |
dc.subject | 2050 | en |
dc.title | Μέτρα και παρεμβάσεις που πρέπει να εφαρμοστούν στη ναυτιλία με σκοπό τη μείωση των εκπομπών CO2 έως το 2050 | el |
dc.contributor.department | ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Μηχανολογία | el |
heal.classification | Engineering | en |
heal.dateAvailable | 2021-07-20T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-06-29 | |
heal.abstract | H κλιματική αλλαγή αποτελεί ένα πρόβλημα παγκόσμιας κλίμακας που αναμένεται να επηρεάσει τόσο τις σύγχρονες γενιές όσο και τις επόμενες. Τα αέρια του θερμοκηπίου και ιδιαίτερα το CO2, είναι υπεύθυνα για την κλιματική αλλαγή. Λόγω της επικείμενης αύξησης του διεθνούς εμπορίου, διογκώνεται το ποσοστό εκπομπών CO2 από μέρους της ναυτιλίας. Έτσι έχει καταστεί επιτακτική η ανάγκη εφαρμογής μέτρων σχεδιασμένων με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την αντιμετώπιση των ναυτιλιακών εκπομπών. Η Διεθνής Κοινότητα, μέσω της δραστηριοποίησης των διεθνών οργανισμών (ΙΜΟ), κυβερνητικών συνασπισμών και βιομηχανικών ενώσεων έχει μπει σε μία τροχιά σχεδίασης τέτοιων πρακτικών και μέτρων. Αρχικά η εργασία αυτή θα περιγράψει: - τον ρόλο της περιβαλλοντικής πολιτικής των λιμένων - τα τεχνολογικά μέτρα (στη γάστρα, στην έλικα και στη μηχανή του πλοίου) - τα λειτουργικά μέτρα - τα εναλλακτικά καύσιμα (LPG, LNG) - τη χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας (αιολική, ηλιακή και κυψέλες καυσίμων) - την αλλαγή του τρόπου σχεδίασης των πλοίων και - τα οικονομικά μέτρα για την μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων από τη ναυτιλία. | el |
heal.abstract | Climate change is a global problem that is expected to affect both modern generations and the future. Greenhouse gases, and in particular CO2, are responsible for climate change. Due to the impending increase in international trade, the percentage of CO2 emissions from shipping is increasing. This has made it imperative to implement measures designed on the basis of the specific characteristics of the shipping industry to address maritime emissions. The International Community, through the activities of international organisations (IMO), governmental coalitions and industrial associations, has entered a trajectory of drawing up such practices and measures. Initially this work will describe: the role of the environmental policy of ports technological measures (in the hull, propeller and in the ship's engine), the operational measures alternative fuels (LPG, LNG), the use of alternative forms of energy (wind, solar and fuel cells), the change in the way ships are designed and economic measures to reduce emissions of gaseous pollutants from shipping. | en |
heal.advisorName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 164 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: