HEAL DSpace

RA | DI | CUL: σχεδιασμός πειραματικών χώρων διασκέδασης στην Ιταλία 1960-1980

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Ασημακοπούλου, Αγγελική el
dc.contributor.author Μαλεσόβας, Χρήστος el
dc.contributor.author Asimakopoulou, Angeliki en
dc.contributor.author Malesovas, Christos en
dc.date.accessioned 2020-07-23T10:50:11Z
dc.date.available 2020-07-23T10:50:11Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50948
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18646
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Clubs en
dc.subject Radical design en
dc.subject Nightclubs en
dc.subject Discos en
dc.subject Discotheques en
dc.subject Architecture en
dc.subject Αρχιτεκτονική el
dc.subject Διασκέδαση el
dc.subject Ιταλία 1960 el
dc.subject Ριζοσπαστικός σχεδιασμός el
dc.subject Εναλλακτικοί τρόποι διασκέδασης el
dc.subject Νυχτερινά κέντρα el
dc.title RA | DI | CUL: σχεδιασμός πειραματικών χώρων διασκέδασης στην Ιταλία 1960-1980 el
dc.title RA | DI | CUL: the design of experimental discos in Italy 1960-1980 en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.secondaryTitle Radical disco culture en
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Architecture, Italian -- 20th century en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-02-11
heal.abstract The following research studies the radical design movement and analyzes the entertainment venues, known as discotheques, designed by the architects of the movement as an architectural and social field of experimentation, in the period 1960-1980 in northern Italy. It is the study of spaces of free social expression, with a not strictly defined functional structure, designed by architects that differ from the common approach during that period. The historical approach to disco music and their respective venues, as well as the social groups that influenced the culture of this stream, is initially attempted. Next, a study of the radical movement, its theoretical framework and implications is presented. As a result and built application of the theoretical and historical research comes the analysis of 2+1 examples of entertainment spaces, completed by radical design architects that highlight emerging social and synthetic features that shape the culture of entertainment at the time, intertwined with free expression. el
heal.abstract Η παρακάτω έρευνα μελετά το αρχιτεκτονικό κίνημα radical design (ριζοσπαστικός σχεδιασμός) και αναλύει τους χώρους διασκέδασης, γνωστούς ως ντισκοτέκ, που σχεδιάστηκαν από αρχιτέκτονες του κινήματος ως αρχιτεκτονικό και κοινωνικό πεδίο πειραματισμού, την περίοδο 1960-1980 στην βόρεια Ιταλία. Πρόκειται για την μελέτη χώρων ελεύθερης κοινωνικής έκφρασης, με μη αυστηρά καθορισμένη λειτουργική δομή που σχεδιάζονται από ένα αρχιτεκτονικό ρεύμα που διαφοροποιείται από την μέχρι τότε κοινή προσέγγιση του αρχιτεκτονικού λεξιλογίου που χρησιμοποιείται. Επιχειρείται αρχικά η ιστορική προσέγγιση της ντίσκο μουσικής και των αντίστοιχων χώρων διασκέδασης, καθώς και των κοινωνικών ομάδων που επηρέασαν την κουλτούρα αυτού του ρεύματος. Έπειτα, παρουσιάζεται η μελέτη του ριζοσπαστικού κινήματος, το θεωρητικό πλαίσιο και οι επιρροές. Μέσω 2+1 παραδειγμάτων αναλύονται χώροι διασκέδασης που σχεδιάζονται από αρχιτέκτονες του radical design και προκύπτουν κοινωνικά και συνθετικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν την τότε κουλτούρα της διασκέδασης, που είναι συνυφασμένη με την ελεύθερη έκφραση. el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα