dc.contributor.author | Ασημακοπούλου, Αγγελική | el |
dc.contributor.author | Μαλεσόβας, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Asimakopoulou, Angeliki | en |
dc.contributor.author | Malesovas, Christos | en |
dc.date.accessioned | 2020-07-23T10:50:11Z | |
dc.date.available | 2020-07-23T10:50:11Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50948 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18646 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Clubs | en |
dc.subject | Radical design | en |
dc.subject | Nightclubs | en |
dc.subject | Discos | en |
dc.subject | Discotheques | en |
dc.subject | Architecture | en |
dc.subject | Αρχιτεκτονική | el |
dc.subject | Διασκέδαση | el |
dc.subject | Ιταλία 1960 | el |
dc.subject | Ριζοσπαστικός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Εναλλακτικοί τρόποι διασκέδασης | el |
dc.subject | Νυχτερινά κέντρα | el |
dc.title | RA | DI | CUL: σχεδιασμός πειραματικών χώρων διασκέδασης στην Ιταλία 1960-1980 | el |
dc.title | RA | DI | CUL: the design of experimental discos in Italy 1960-1980 | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.secondaryTitle | Radical disco culture | en |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Architecture, Italian -- 20th century | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-02-11 | |
heal.abstract | The following research studies the radical design movement and analyzes the entertainment venues, known as discotheques, designed by the architects of the movement as an architectural and social field of experimentation, in the period 1960-1980 in northern Italy. It is the study of spaces of free social expression, with a not strictly defined functional structure, designed by architects that differ from the common approach during that period. The historical approach to disco music and their respective venues, as well as the social groups that influenced the culture of this stream, is initially attempted. Next, a study of the radical movement, its theoretical framework and implications is presented. As a result and built application of the theoretical and historical research comes the analysis of 2+1 examples of entertainment spaces, completed by radical design architects that highlight emerging social and synthetic features that shape the culture of entertainment at the time, intertwined with free expression. | el |
heal.abstract | Η παρακάτω έρευνα μελετά το αρχιτεκτονικό κίνημα radical design (ριζοσπαστικός σχεδιασμός) και αναλύει τους χώρους διασκέδασης, γνωστούς ως ντισκοτέκ, που σχεδιάστηκαν από αρχιτέκτονες του κινήματος ως αρχιτεκτονικό και κοινωνικό πεδίο πειραματισμού, την περίοδο 1960-1980 στην βόρεια Ιταλία. Πρόκειται για την μελέτη χώρων ελεύθερης κοινωνικής έκφρασης, με μη αυστηρά καθορισμένη λειτουργική δομή που σχεδιάζονται από ένα αρχιτεκτονικό ρεύμα που διαφοροποιείται από την μέχρι τότε κοινή προσέγγιση του αρχιτεκτονικού λεξιλογίου που χρησιμοποιείται. Επιχειρείται αρχικά η ιστορική προσέγγιση της ντίσκο μουσικής και των αντίστοιχων χώρων διασκέδασης, καθώς και των κοινωνικών ομάδων που επηρέασαν την κουλτούρα αυτού του ρεύματος. Έπειτα, παρουσιάζεται η μελέτη του ριζοσπαστικού κινήματος, το θεωρητικό πλαίσιο και οι επιρροές. Μέσω 2+1 παραδειγμάτων αναλύονται χώροι διασκέδασης που σχεδιάζονται από αρχιτέκτονες του radical design και προκύπτουν κοινωνικά και συνθετικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν την τότε κουλτούρα της διασκέδασης, που είναι συνυφασμένη με την ελεύθερη έκφραση. | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: