HEAL DSpace

Μελέτη Ναυλαγοράς Πλοίων Μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γιωβάνη, Μαρία el
dc.contributor.author Giovani, Maria en
dc.date.accessioned 2020-08-26T09:26:01Z
dc.date.available 2020-08-26T09:26:01Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51014
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18712
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μελέτη Ναυλαγοράς Υγραεριοφόρων el
dc.title Μελέτη Ναυλαγοράς Πλοίων Μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου el
heal.type masterThesis
heal.classification Μελέτη Ναυλαγοράς el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-02-17
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η μελέτη και η ανάλυση της ναυλαγοράς πλοίων μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ –LNG). Οι θαλάσσιες μεταφορές χαρακτηρίζονται από την πολυπλοκότητα, καθώς υπάρχει πληθώρα παραγόντων που απαρτίζουν και επηρεάζουν το συγκεκριμένο σύστημα ναύλων. Παρατηρούμε δε ότι με την πάροδο του χρόνου μεγαλώνει ολοένα και πιο πολύ η ανάγκη για την κατανόηση των ειδικών παραγόντων που επιδρούν στη διακύμανση των ναύλων για τα πλοία μεταφοράς LNG(LNGCarriers–LNGCs). Ειδικά τα τελευταία χρόνια παρατηρείται άνοδος των βραχυπρόθεσμων ναυλοσυμφώνων (λιγότερο από 5 χρόνια) και αύξηση των spotφορτίων. Αν και δεν αναιρείται η κυρίαρχη τάση για χρονοναυλώσεις μεγάλης διάρκειας (άνω των 5 χρόνων), υπάρχουν ενδείξεις ότι τείνει να δημιουργηθεί μία αγορά spotκαι για τοLNG, όπως διαμορφώθηκε στο παρελθόν για τα δεξαμενόπλοια πετρελαίου.Οι πλοιοκτήτες μελετούν την τωρινή κατάσταση της αγοράς, και καλούνται να πάρουν αποφάσεις για την αγορά πλοίων ή την παραγγελία για κατασκευή νέων, με σκοπό την διεύρυνση του στόλου τους και φυσικά την αύξηση των κερδών τους. Κριτήριο που επιδρά στις παραπάνω αποφάσεις είναι μεταξύ των άλλων και οι τιμές των ναύλων.Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντική η μαθηματική μοντελοποίηση του συστήματος της ναυλαγοράς για την παραγωγή εύστοχων προβλέψεων για τις τιμές των ναύλων. Βασικό σε αυτή τη διαδικασία είναι η καταγραφή των υφιστάμενων και υπό διαμόρφωση μοντέλων που χρησιμοποιούνται για πρόβλεψη των ναύλων και βέβαια η μελέτη των παραγόντων που επιδρούν στη συμπεριφορά της ναυλαγοράς των LNGCs.Η διπλωματική αυτή θα αποτελείται από τρία μέρη. Όσον αφορά στο πρώτο μέρος θα γίνει μια ιστορική αναδρομή για τα LNGC. Ειδικότερα, θα περιγραφούν οι τύποι τους και τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Στο δεύτερο μέρος, η εργασία θα αναφερθεί στη ναυλαγορά των LNGCs. Αρχικά, θα περιγραφούν τα βασικά στοιχεία της. Επίσης, θα αναλυθούν οι τύποι των ναυλώσεων και οι παράγοντες που τις επηρεάζουν ενώ θα γίνει αναφορά και στους δείκτες των ναύλων. Ο βασικός όμως στόχος, τον οποίον θα εξετάσουμε στο τρίτο και τελευταίο μέρος, θα αφορά την μοντελοποίηση της συγκεκριμένης αγοράς σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο διερευνώντας ποια είναι τα κατάλληλα μοντέλα και ποιο από αυτά είναι το πιο κατάλληλο για την περιγραφή της. el
heal.advisorName Λυρίδης, Δημήτρης en
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Αραβώσης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα