dc.contributor.author | Γιωβάνη, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Giovani, Maria | en |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T09:26:01Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T09:26:01Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51014 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18712 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μελέτη Ναυλαγοράς Υγραεριοφόρων | el |
dc.title | Μελέτη Ναυλαγοράς Πλοίων Μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Μελέτη Ναυλαγοράς | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-02-17 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η μελέτη και η ανάλυση της ναυλαγοράς πλοίων μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ –LNG). Οι θαλάσσιες μεταφορές χαρακτηρίζονται από την πολυπλοκότητα, καθώς υπάρχει πληθώρα παραγόντων που απαρτίζουν και επηρεάζουν το συγκεκριμένο σύστημα ναύλων. Παρατηρούμε δε ότι με την πάροδο του χρόνου μεγαλώνει ολοένα και πιο πολύ η ανάγκη για την κατανόηση των ειδικών παραγόντων που επιδρούν στη διακύμανση των ναύλων για τα πλοία μεταφοράς LNG(LNGCarriers–LNGCs). Ειδικά τα τελευταία χρόνια παρατηρείται άνοδος των βραχυπρόθεσμων ναυλοσυμφώνων (λιγότερο από 5 χρόνια) και αύξηση των spotφορτίων. Αν και δεν αναιρείται η κυρίαρχη τάση για χρονοναυλώσεις μεγάλης διάρκειας (άνω των 5 χρόνων), υπάρχουν ενδείξεις ότι τείνει να δημιουργηθεί μία αγορά spotκαι για τοLNG, όπως διαμορφώθηκε στο παρελθόν για τα δεξαμενόπλοια πετρελαίου.Οι πλοιοκτήτες μελετούν την τωρινή κατάσταση της αγοράς, και καλούνται να πάρουν αποφάσεις για την αγορά πλοίων ή την παραγγελία για κατασκευή νέων, με σκοπό την διεύρυνση του στόλου τους και φυσικά την αύξηση των κερδών τους. Κριτήριο που επιδρά στις παραπάνω αποφάσεις είναι μεταξύ των άλλων και οι τιμές των ναύλων.Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντική η μαθηματική μοντελοποίηση του συστήματος της ναυλαγοράς για την παραγωγή εύστοχων προβλέψεων για τις τιμές των ναύλων. Βασικό σε αυτή τη διαδικασία είναι η καταγραφή των υφιστάμενων και υπό διαμόρφωση μοντέλων που χρησιμοποιούνται για πρόβλεψη των ναύλων και βέβαια η μελέτη των παραγόντων που επιδρούν στη συμπεριφορά της ναυλαγοράς των LNGCs.Η διπλωματική αυτή θα αποτελείται από τρία μέρη. Όσον αφορά στο πρώτο μέρος θα γίνει μια ιστορική αναδρομή για τα LNGC. Ειδικότερα, θα περιγραφούν οι τύποι τους και τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Στο δεύτερο μέρος, η εργασία θα αναφερθεί στη ναυλαγορά των LNGCs. Αρχικά, θα περιγραφούν τα βασικά στοιχεία της. Επίσης, θα αναλυθούν οι τύποι των ναυλώσεων και οι παράγοντες που τις επηρεάζουν ενώ θα γίνει αναφορά και στους δείκτες των ναύλων. Ο βασικός όμως στόχος, τον οποίον θα εξετάσουμε στο τρίτο και τελευταίο μέρος, θα αφορά την μοντελοποίηση της συγκεκριμένης αγοράς σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο διερευνώντας ποια είναι τα κατάλληλα μοντέλα και ποιο από αυτά είναι το πιο κατάλληλο για την περιγραφή της. | el |
heal.advisorName | Λυρίδης, Δημήτρης | en |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Αραβώσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: