HEAL DSpace

Η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραγιάννη, Κωνσταντίνα el
dc.contributor.author Karagianni, Konstantina
dc.date.accessioned 2020-08-31T08:58:10Z
dc.date.available 2020-08-31T08:58:10Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51029
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18727
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα (ΜΒΑ)” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Συναισθηματική Νοημοσύνη el
dc.subject Διευθυντές el
dc.subject Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση el
dc.subject Εργασιακή Ικανοποίηση el
dc.subject Emotional Intelligence en
dc.subject Secondary Education en
dc.subject Job Satisfaction en
dc.title Η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών el
heal.type masterThesis
heal.classification Διοίκηση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-02-17
heal.abstract Τα θέματα που μελετώνται στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορούν σε έννοιες που ενώ έχουν διερευνηθεί σε πολλές έρευνες επί σειρά ετών, δίνουν διαφορετικά ή και συχνά αντιφατικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα η εργασία ασχολείται με: 1. Την Συναισθηματική Νοημοσύνη (ΣΝ) των Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων και ειδικότερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 2. Την Εργασιακή Ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της Σχολικής Μονάδας 3. Την επίδραση της πρώτης έννοιας στην δεύτερη. Κατόπιν της θεωρητικής προσέγγισης των ανωτέρω, σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε σχετική έρευνα. Για την υλοποίησή της δομήθηκε και διανεμήθηκε ερωτηματολόγιο απευθυνόμενο προς εκπαιδευτικούς που εργάζονται στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Υπήρξε μέριμνα ώστε το δείγμα της έρευνας να είναι όσο το δυνατόν πιο αντιπροπωπευτικό ώστε να οδηγήσει σε μία αξιόπιστη έρευνα. Συγκεκριμένα, το δείγμα ήταν κατανεμημένο σε Σχολικές Μονάδες διαφόρων περιοχών της Αττικής και ορισμένων της επαρχίας, αποτελούταν από εκπαιδευτικούς σημαντικού αριθμού Σχολικών Μονάδων, με ποικίλες ηλικίες, με μεγάλο αριθμό διδασκομένων μαθητών και συμμετείχαν τόσο άντρες όσο και γυναίκες. Τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας έδειξαν ότι ο παράγοντας της ΣΝ «Συναισθηματικότητα» έχει θετική επίδραση στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενώ δεν προέκυψε ξεκάθαρη εικόνα για την επιρροή των λοιπών παραγόντων της ΣΝ στην εργασιακή ικανοποίηση των ερωτηθέντων. el
heal.abstract Η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών5Καραγιάννη ΚωνσταντίναSummaryThe topics studied in this thesis concern concepts that, while being investigated in many research over many years, give different or often contradictory results.Specifically the work deals with:1.The Emotional Intelligence (EI) of SchoolPrincipals and in particular iηSecondary Education2.The Job Satisfaction of Teachers of the School Unit3.The effect of the first concept onthe second.Following the theoretical approach above, a related research was designed and carried out. For this purpose, a questionnaire was designed and distributed to teachers working in Secondary Education. It has been ensured that the research sample is as representative as possible to lead to reliable research. Specifically, the sample was distributed among School Units in different areas of Attica and some in the province, consisting of teachers of a significant number of School Units, men and women of varying ages, with a large number of students.The results of the research carried out in the context of this thesis showed that the factor of “Emotionality” had a positive effect on teachers job satisfaction in Secondary Education, while no clear picture was given on the influence of other factors respondents
heal.advisorName Ψαρράς, Ιωάννης
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος
heal.committeeMemberName Δούκας, Χ
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 130 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα