dc.contributor.author | Κομβούτης, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Komvoutis, Stefanos | en |
dc.date.accessioned | 2020-09-01T10:03:33Z | |
dc.date.available | 2020-09-01T10:03:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51042 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18740 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αποκαταστάσεις | el |
dc.subject | Restorations | en |
dc.subject | Creative restorations | en |
dc.subject | Ερείπια | el |
dc.subject | Λευκή Οικία Σκωτία | el |
dc.subject | Κάστρο Άστλεϊ Αγγλία | el |
dc.subject | Μουσείο Κολούμπα Κολωνία | el |
dc.subject | Κάστρο Ματρέρα Ισπανία | el |
dc.subject | Σέζαρε Μπράντι | el |
dc.subject | Τζον Ράσκιν | el |
dc.subject | Γουίλιαμ Μόρις | el |
dc.subject | Ρομαντισμός | el |
dc.subject | Λακούνα | el |
dc.subject | Πατίνα | el |
dc.subject | Ruins | en |
dc.subject | The White House Scotland | en |
dc.subject | Astley Castle England | en |
dc.subject | Kolumba Museum Cologne | en |
dc.subject | Matrera Castle Spain | en |
dc.subject | Cesare Brandi | en |
dc.subject | John Ruskin | en |
dc.subject | William Morris | en |
dc.subject | Romanticism | en |
dc.subject | Lacuna | en |
dc.subject | Patina | en |
dc.subject | Δημιουργική αποκατάσταση | el |
dc.title | Σύγχρονη δημιουργική αποκατάσταση: έντεχνη πλοκή παλαιού και μοντέρνου | el |
dc.title | Contemporary creative restoration: artistic combination of old and modern architecture | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Architecture -- Conservation and restoration | en |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Οικοδομική | el |
heal.classification | Ιστορία | el |
heal.classification | History | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-22 | |
heal.abstract | Η εργασία πραγματεύεται την ιστορική πορεία των θεωρήσεων της αποκατάστασης, με επίκεντρο τη δημιουργική αποκατάσταση, και αναλύει, υπό ένα κριτικό πρίσμα, παραδείγματα σύγχρονης δημιουργικής αποκατάστασης. Στα ιστορικά στοιχεία περιλαμβάνονται οι διάφορες τάσεις και προσωπικότητες που διαμόρφωσαν την μεθοδολογία της αποκατάστασης, όπως οι Viollet-le-Duc, John Ruskin, William Morris και Cesare Brandi, καθώς και διάφορα παραδείγματα - ορόσημα εφαρμογής, από χώρες με πυρήνες διανόησης στον τομέα αυτόν, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Αγγλία. Στη συνέχεια, επιλέγονται τέσσερα παραδείγματα εφαρμογής της δημιουργικής αποκατάστασης στον 21ο αιώνα, τα οποία κρίνονται αντιπροσωπευτικά της σύγχρονης μεθοδολογίας και δράσης. Τα κτήρια που παρουσιάζονται είναι: Η Λευκή Οικία στη Σκωτία (The White House), το Κάστρο Astley στην Αγγλία, το Μουσείο Kolumba στη Γερμανία και το Κάστρο Matrera στην Ισπανία. Για κάθε ένα από αυτά, αναφέρεται η σύντομη ιστορία τους, η μετατροπή τους από τους αρχιτέκτονες, με περιγραφή του σχεδίου και των διατάξεων που εφαρμόστηκαν, ενώ εν τέλει παρατίθεται σχετική κριτική από ανθρώπους του αρχιτεκτονικού χώρου καθώς και προσωπική, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικών με τον τρόπο εφαρμογής στην πράξη των θεωρήσεων και των μεθοδολογιών. | el |
heal.abstract | The essay handles the topic of the historic development in the field of restoration, with special insight in the methods of creative restoration, and critically analyzes contemporary examples of applications. The chapters of historic analysis include methods and influential people regarding restoration, such as Viollet-le-Duc, John Ruskin, William Morris and Cesare Brandi, as well as milestone examples of applied restoration from countries-intellectual hubs such as Italy, France and Britain. Subsequently, four examples of creative restoration in the 21st century are selected, representing contemporary methods and styles. The buildings presented are as follows: The White House in Scotland, The Astley Castle in Britain, The Kolumba Museum in Germany and The Matrera Castle in Spain. For each one of the aforementioned examples, a brief historic retrospect is mentioned, as well as descriptions of the methods and plans used for the corresponding restoration processes. Lastly, reviews by people from the architectural field, as well as personal opinions on the restorations are referenced, for the purpose of extracting conclusions regarding the applications of theories and methods. | en |
heal.tableOfContents | Εισαγωγή 5 Η σημασία της δημιουργικής αποκατάστασης στη σύγχρονη αρχιτεκτονική 8 Αντικείμενο-Στόχος Θέματος 9 Ιστορικά Στοιχεία της Αποκατάστασης 10 Ανάλυση κτηριακών παραδειγμάτων 56 The White House, Σκωτία 57 Κάστρο Astley, Αγγλία 72 Μουσείο Kolumba, Γερμανία 96 Κάστρο Matrera, Ισπανία 113 Συμπεράσματα 125 Βιβλιογραφία 126 Ηλεκτρονική βιβλιογραφία 128 Πηγές εικόνων 129 | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Συνθέσεων Τεχνολογικής Αιχμής | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: