dc.contributor.author | Λωλάκος, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Λωλάκος, Δημήτριος | en |
dc.date.accessioned | 2020-09-21T10:24:54Z | |
dc.date.available | 2020-09-21T10:24:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51117 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18815 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Εφαρμοσμένη Μηχανική” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μέθοδος Καυστικών | el |
dc.subject | Κράματα Αλουμινίου | el |
dc.subject | Αεροπορικές Κατασκευές | el |
dc.subject | Εφαρμοσμένη Μηχανική | el |
dc.subject | Caustics | en |
dc.subject | Aluminum Alloys | en |
dc.subject | Aircraft Structures | en |
dc.subject | Applied Mechanics | en |
dc.title | Η Εφαρμογή της Μεθόδου των Καυστικών για τον Υπολογισμός του Συντελεστή Έντασης Τάσεων σε Κράματα Αλουμινίου Αεροπορικών Κατασκευών | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Πειραματική Μηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-02-26 | |
heal.abstract | Οι ρωγμές αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για την ακεραιότητα μιας κατασκευής και γι αυτό το λόγο έχουν απασχολήσει τους μηχανικούς. Ο υπολογισμός του εντατικού πεδίου γύρω από τέτοιες περιοχές είναι ιδιαίτερα δύσκολος και επιτυγχάνεται είτε με θεωρητικές μεθόδους είτε πειραματικά. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η εφαρμογή της Μεθόδου των Καυστικών για τον υπολογισμό του Συντελεστής Έντασης Τάσεων σε κράματα αλουμινίου που χρησιμοποιούνται σε αεροπορικές κατασκευές. Τονίζεται ότι η Μέθοδος των Καυστικών κρίνεται ως η μόνη ενδεδειγμένη μέθοδος για την ικανοοποιητική παρακολούθηση των απότομων μεταβολών του εντατικού πεδίου και διανομής των τάσεων σε μια περιοχή γύρω από το άκρο της ρωγμής. Η εργασία διαμορφώνεται ως εξής: Στο Κεφάλαιο 1, γίνεται μια αναδρομή σε κατασκευές, όπως πλοία, διαστημόπλοια και αεροπλάνα, των οποίων η αστοχία προήλθε από κάποιου είδους ρωγμή. Στο τέλος του κεφαλαίου αναφέρεται ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας. Στο Κεφάλαιο 2, αναφέρονται βασικές έννοιες της Μηχανικής των Θραύσεων. Σκοπός του κεφαλαίου είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης μια σφαιρική εικόνα σχετικά με τους τύπους των ρωγμών, τους μηχανισμούς διάδοσής τους και τις αρχές που διέπουν την Θραυστομηανική. Στο Κεφάλαιο 3, περιγράφονται οι Οπτικές Μέθοδοι Ανάλυσης των τάσεων δίνοντας έμφαση στην Μέθοδο των Καυστικών. Ακολούθως, παρουσιάζεται το μαθηματικό υπόβαθρο της συγκεκριμενης μεθόδου καθώς και μιας παραλλαγής της Μεθόδου των Παράλληλων Ελατηρίων η οποία εφαρμόστηκε στην παρούσα εργασία. Στο Κεφάλαιο 4, παρουσιάζοναι τα αποτέλεσματα που προέκυψαν από την θεωρητική και πειραματική επίλυση τους πειράματος. Στο τέλος του κεφαλαίου γίνεται σχολιασμός των αποτελεσμάτων και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα. Στο Κεφάλαιο 5, γίνεται μια ανακεφαλαίωση της εργασίας και γίνονται προτάσεις για τον μελλοντικό ερευνητή. Αναφέρεται ότι, για την διευκόλυνση του αναγνώστη, μετά το τελευταίο κεφάλαιο ακολουθούν κάποια χρήσιμα παραρτήματα, σχετικά με τις βασικές εξισώσεις που διέπουν την Μηχανική του Παραμορφώσιμου Σώματος και τα χαρακτηριστικά των υλικών που επιλέχθησαν, τα οποία κρίθηκε σκόπιμο να τοποθετηθούν στο τέλος προκειμένου να μην χαλάσουν την συνοχή της εργασίας. | el |
heal.advisorName | Βαδαλούκα, Βασιλική | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βαδαλούκα, Βασιλική | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννακόπουλος, Αντώνιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 124 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: