dc.contributor.author | Κουτσούκος, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Koutsoukos, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T10:39:12Z | |
dc.date.available | 2020-09-22T10:39:12Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51126 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18824 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Έγχυση | el |
dc.subject | Δίχρονος | el |
dc.subject | Ναυτικός | el |
dc.subject | Κινητήρας | el |
dc.subject | Ρευστομηχανική | el |
dc.subject | Diesel | en |
dc.subject | CFD | en |
dc.subject | Fuel | en |
dc.subject | Injection | en |
dc.subject | Optimization | en |
dc.title | Υπολογιστική μελέτη διαφοροποίησης εγχυτήρων καυσίμου σε δίχρονο ναυτικό κινητήρα Diesel | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυτική μηχανολογία | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-01-20 | |
heal.abstract | Μελέτη των συνεπειών της διαφοροποίησης του αριθμού των εγχυτήρων και της στρατηγικής έγχυσης καυσίμου σε δίχρονο ναυτικό κινητήρα Diesel, μέσω προσομοίωσης της λειτουργίας του με χρήση κώδικα υπολογιστικής ρευστομηχανικής. | el |
heal.advisorName | Λάμπρος, Καϊκτσης | el |
heal.committeeMemberName | Τριανταφύλλου, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Χρήστος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 102 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: