dc.contributor.author | Κεχράκου, Αναστασία-Άννα | el |
dc.contributor.author | Κορκιδάκη, Δήμητρα | el |
dc.contributor.author | Παπαδοκωνσταντάκη, Δήμητρα | el |
dc.date.accessioned | 2020-09-24T06:52:32Z | |
dc.date.available | 2020-09-24T06:52:32Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51134 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18832 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κινηματογράφος | el |
dc.subject | Πειραιώς | el |
dc.subject | Ταύρος | el |
dc.subject | Σχολή Κινηματογράφου | el |
dc.subject | Σινεμά | el |
dc.subject | Κινηματογραφικό στούντιο | el |
dc.subject | Cinema | en |
dc.subject | Film | en |
dc.subject | Cinema design | en |
dc.subject | Piraeus | en |
dc.subject | Pireos str | en |
dc.subject | Film studies | en |
dc.subject | Film studio | en |
dc.subject | Cinematic arts | en |
dc.title | Σκηνοθετώντας στην Αθήνα: Δημόσια Σχολή Κινηματογραφικής Τέχνης στην οδό Πειραιώς | el |
dc.title | Filming in Athens: Public School of Cinematic Arts in Piraeus str | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Filming in Athens: Public School of Cinematic Arts in Piraeus str. | en |
heal.classification | Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Architecture design | en |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-02-21 | |
heal.abstract | Η διπλωματική αυτή επιχειρεί να απαντήσει στο έλλειμμα των δημόσιων σπουδών Κινηματογράφου στην Αθήνα. Η διαδικασία κινηματογράφησης είναι αυτή που δίνει τον κανόνα για το σχεδιασμό, ο οποίος οργανώνεται με γνώμονα τον τριπλό διαχωρισμό σε προ-επεξεργασία (pre-production), παραγωγή (production) και μετέπειτα επεξεργασία (post-production), για να καταλήξει στην προβολή, την επικοινωνία της δημιουργικής διαδικασίας. Ο τετραπλός αυτός καταμερισμός μεταφέρεται στο χώρο σε αντίστοιχες ενότητες υλικοτεχνικών υποδομών, οι οποίες συνδυάζονται με τις εκπαιδευτικές λειτουργίες ενός ανώτατου ακαδημαϊκού ιδρύματος, που όμως απευθύνεται και σε ένα ευρύ, εκτός σχολής, κοινό. Λόγω της έκτασης του προγράμματος, το θέμα μεταφέρεται στην περιφέρεια του κέντρου, στην οδό Πειραιώς – ένα άλλο Las Vegas strip, ένα τοπίο μεταστατικό και δυναμικό, όπου η σχολή ως εξωστρεφής κοινότητα θα συνεργαστεί µε τις υφιστάμενες δομές της ΑΣΚΤ και του Φεστιβάλ Αθηνών (Πειραιώς 260). Το διαθέσιμο οικόπεδο, πρώην βιομηχανίας, επιμερίζεται σε τέσσερα τμήματα µε τις ανάλογες διανοίξεις, με το εντός του εναπομείναν διατηρητέο κτίσμα να εντάσσεται στο σχεδιασμό ως εν δυνάμει Μουσείο Κινηματογράφου (προτεινόμενη χρήση), σε ένα δίκτυο µε τα περιβάλλοντα διατηρητέα κτίρια. Το κτιριολογικό πρόγραμμα που προκύπτει κορυφώνεται στο χώρο του σινεμά και του κινηματογραφικού στούντιο - δύο black boxes που συνιστούν πρόκληση στον πυρήνα της συνθετικής διαδικασίας.Η σχεδιαστική διερεύνηση θα συμπεριλάβει τελικά τους δύο αυτούς πυρήνες στο κεντρικό αίθριο, γύρω από το οποίο θα αναπτυχθεί η διαρκώς περιβάλλουσα γραμμή της σπείρας, με πτέρυγες σε δύο καννάβους που θα εξυπηρετήσουν τον παραπάνω λειτουργικό καταµερισµό. | el |
heal.sponsor | This thesis attempts to respond to the deficit of public Film Studies in Athens. The filmmaking process is the one that gives the rule to the synthesis, which is based on the triple separation in pre-production, production and post-production, to end up in the projection, as the communication of the creative process. This quadruple division is accordingly transferred in space in respective units of infrastructure, which are combined with the educational functions of a higher academic institution, but also address to a wide, out-of-school, public. Due to the scope of the program, the subject is transferred on Piraeus Street – a so-called Las Vegas strip, a metastatic and dynamic landscape, where the school as an extroverted community will collaborate with the existing structures of ASFA and Athens Festival (Piraeus 260). The available plot, formerly an industry, is divided into four sections with the analogous urban openings, with the remaining building being included in the design as a potential Cinema Museum, in a network with the surrounding maintained buildings. The peak of the resulting program concerns the cinema and the film studio - two black boxes that challenge the core of the synthetic process. The investigation will eventually include these two cores in the central patio, around which the constantly surrounding spiral line in two grids will serve the above-mentioned functional units. | en |
heal.advisorName | Αγγελής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαϊωάννου, Τάσης | el |
heal.committeeMemberName | Μάρη, Ιφιγένεια | el |
heal.committeeMemberName | Λυκογιάννη, Σταυρούλα | el |
heal.committeeMemberName | Ζαχαρόπουλος, Ηλίας | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 158 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: