HEAL DSpace

Λειτουργία κινητήρα CAT C9.3 και ηλεκτρικού κινητήρα ABB πειραματικής κλίνης HIPPO-2 σε διάφορες συνθήκες φορτίου-στροφών και σύγκριση με μοντέλο προσομοίωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μουτζουράκης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Moutzourakis, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2020-09-29T08:09:39Z
dc.date.available 2020-09-29T08:09:39Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51189
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18887
dc.rights Default License
dc.subject Θερμοδυναμική μοντελοποίηση ναυτικής πειραματικής κλίνης el
dc.title Λειτουργία κινητήρα CAT C9.3 και ηλεκτρικού κινητήρα ABB πειραματικής κλίνης HIPPO-2 σε διάφορες συνθήκες φορτίου-στροφών και σύγκριση με μοντέλο προσομοίωσης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτική Μηχανολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-06-03
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται παρουσίαση της διαδικασίας θερμοδυναμικής μοντελοποίησης της διάταξης της πειραματικής κλίνης HIPPO-2 του Εργαστηρίου Ναυτικής Μηχανολογίας σε διάφορα σενάρια λειτουργίας. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά στην σημασία της διαδικασίας της μοντελοποίησης και των εργαλείων που προκύπτουν από αυτή για τη μελέτη και την ανάπτυξη κινητήρων. Στη συνέχεια, η πειραματική κλίνη αναλύεται σε επιμέρους συστήματα και περιγράφεται η λειτουργία του καθενός. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο κομμάτι της κύριας μηχανής και των τμημάτων από τα οποία αποτελείται. Επιπλέον, περιγράφονται οι μονάδες της ηλεκτρικής πέδης και του ηλεκτροκινητήρα καθώς και το σύστημα συλλογής δεδομένων από αυτά. Όσον αφορά τις μετρήσεις της κύριας μηχανής, τα μεγέθη κατηγοριοποιούνται και αναφέρονται οι θέσεις των αισθητήρων από όπου λαμβάνονται. Ακολουθεί η παρουσίαση του λογισμικού μέσω του οποίου πραγματοποιήθηκε η θερμοδυναμική μοντελοποίηση της κύριας μηχανής. Παράλληλα, παρουσιάζονται τα υπό μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν και οι αντίστοιχες εξισώσεις. Ομοίως, γίνεται η ανάλυση της μεθόδου μοντελοποίησης του ηλεκτροκινητήρα και της συσχέτισης των αντίστοιχων μεγεθών που εμπλέκονται στην διαδικασία των πειραματικών μετρήσεων. Ύστερα, περιγράφεται η τελική μορφή του μοντέλου, η διαδικασία που ακολουθήθηκε με βάση τα όσα έχουν αναλυθεί προηγουμένως και οι υπολογισμοί που πραγματοποιήθηκαν για την ολοκλήρωσή του. Στους υπολογισμούς αυτούς περιλαμβάνονται και τα αποτελέσματα της μοντελοποίησης του ηλεκτροκινητήρα. Επίσης, αναφέρεται ο τρόπος και τα κριτήρια με τα οποία σχεδιάστηκαν τα σενάρια λειτουργίας, μέσω των οποίων εξετάζεται η απόκριση του μοντέλου που δημιουργήθηκε. Τέλος, παρουσιάζεται το σύνολο των αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα αφορούν την προσομοίωση της πειραματικής λειτουργίας και την επικύρωση του μοντέλου. Εξετάζεται, επίσης, η συμπεριφορά του μοντέλου στα σενάρια λειτουργίας που προαναφέρθηκαν. Με βάση τα παραπάνω, συγκεντρώνονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν και γίνονται προτάσεις για μελλοντική εργασία. el
heal.advisorName Κυρτάτος, Νικόλαος el
heal.advisorName Κυρτάτος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Καϊκτσής, Λάμπρος el
heal.committeeMemberName Παπαλάμπρου, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 94 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής