dc.contributor.author |
Βασιλείου-Παπατριανταφύλλου, Ευάγγελος-Χαρίλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Vasileiou-Papatriantafyllou, Efangelos-Charilaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-09-29T13:44:07Z |
|
dc.date.available |
2020-09-29T13:44:07Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51197 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18895 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
RO-PAX vessel |
en |
dc.subject |
Attained index A |
en |
dc.subject |
Required index R |
en |
dc.subject |
EEDI index |
en |
dc.subject |
Parametric design |
en |
dc.subject |
Ε/Γ-Ο/Γ |
el |
dc.subject |
Επιτευχθείς δείκτης Α |
el |
dc.subject |
Απαιτούμενος δείκτης R |
el |
dc.subject |
Δείκτης EEDI |
el |
dc.subject |
Παραμετρική σχεδίαση |
el |
dc.title |
Διερεύνηση της ευστάθειας κατόπιν βλάβης και ενεργειακής αποδοτικότητας επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Naval architecture |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-01-25 |
|
heal.abstract |
Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επιδιώκεται η δημιουργία μιας σειράς παραλλαγών μιας δοσμένης αρχικής σχεδίασης πλοίου, ώστε να διερευνηθεί ποιά από αυτές παρουσιάζει τις υψηλότερες επιδόσεις στους τομείς της ασφάλειας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Ως εκ τούτου, επιλέγεται ένα μικρό Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, σχεδιασμένο για την κάλυψη των αναγκών των λεγόμενων επιδοτούμενων γραμμών του Αιγαίου. Αρχικά κατασκευάζεται μια σειρά από παραμετρικά μοντέλα- παραλλαγές της αρχικής σχεδίασης με αλλαγή των γραμμικών διαστάσεων του μοντέλου, ώστε να υπολογιστεί ο Επιτευχθείς Δείκτης Α κάθε σχεδίασης και να αξιολογηθεί το επίπεδο ασφάλειας που προσφέρει κάθε μία από αυτές.
Ακολούθως, για κάθε ένα από τα παραμετρικά αυτά μοντέλα, υπολογίζεται ο δείκτης EEDI, ώστε να αξιολογηθεί η ενεργειακή αποδοτικότητα καθενός από αυτά.
Σε ένα τρίτο βήμα αξιολογούνται οι συνδυασμένες επιδόσεις ως προς τις παραπάνω απαιτήσεις και τελικώς επιλέγονται οι σχεδιαστικές λύσεις που ικανοποιούν με τον καλύτερο τρόπο και τις δύο απαιτήσεις. |
el |
heal.advisorName |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπύρου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ηλιοπούλου, Ελευθερία |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
164 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|