dc.contributor.author | Κομπότη, Αγγελική | el |
dc.contributor.author | Kompoti, Angeliki | en |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:47:59Z | |
dc.date.available | 2020-09-30T09:47:59Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51228 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18926 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σύμμικτη γέφυρα | el |
dc.subject | Καμπύλη | el |
dc.subject | Τραπεζοειδής διατομή | el |
dc.subject | Δύο ανοιγμάτων | el |
dc.subject | Κύρτωση | el |
dc.subject | Composite bridge | en |
dc.subject | Curved | en |
dc.subject | Box girder | en |
dc.subject | Two span | en |
dc.subject | Shear connector | en |
dc.title | Σχεδιασμός καμπύλης σύμμεικτης γέφυρας δύο ανοιγμάτων με τραπεζοειδή διατομή | el |
dc.title | Design of a two-span curved box-girder composite bridge | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γέφυρες | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-15 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η μελέτη και ο σχεδιασμός μιας οδικής σύμμικτης γέφυρας δύο ανοιγμάτων με τραπεζοειδή χαλύβδινη διατομή. Η παρούσα γέφυρα έχει συνολικό μήκος 120m, ενώ τα επιμέρους ανοίγματα είναι 60m με ακτίνα καμπυλότητας 400m. Το κατάστρωμα, αποτελείται από μια πλάκα οπλισμένου σκυροδέματος, πλάτους 14.50m, η οποία συνδέεται με μια συγκολλητή χαλύβδινη δοκό ανοικτής τραπεζοειδούς διατομής μέσω διατμητικών ήλων. Στο πρώτο και στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια μικρή εισαγωγή στις οδικές γέφυρες και την εξέλιξη τους με τον χρόνο, ενώ στην συνέχεια παρουσιάζεται το προσομοίωμα της παρούσας γέφυρας και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των διατομών που προέκυψαν. Στα επόμενα τρία κεφάλαια περιγράφονται και υπολογίζονται όλες οι δράσεις που λήφθησαν υπόψη κατά τον σχεδιασμό. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στους συνδυασμούς δράσεων σε ΟΚΑ και ΟΚΛ ώστε να εντοπιστεί ο δυσμενέστερος. Στο κεφάλαιο έξι παρουσιάζονται οι έλεγχοι σε οριακή κατάσταση αστοχίας και σε οριακή κατάσταση λειτουργικότητας και ο έλεγχος κόπωσης. Τέλος, απεικονίζονται αναλυτικά οι συνδέσεις των μελών και η αποκατάσταση συνέχειας των ελασμάτων. | el |
heal.abstract | The scope of the present diploma thesis is the study and design of a two- span curved box girder road bridge. The total length of the bridge is 120m, with individual spans of 60 m. The horizontal radius of curvature is 400m. The deck, is a 14.5m wide reinforced concrete slab, which is connected with an open trapezoidal steel box girder through shear connectors. In the first and second chapter a short introduction on road bridges and their evolution over the years takes place and then the model of bridge and the geometrical characteristics of cross sections are presented. In the three following chapters all the actions, which were taken into consideration, are described and calculated. In addition, a reference to the combination of actions for the ultimate and serviceabililty limit states is made so as to find the more critical combination. In chapter six the checks for the Ultimate Limit State and the Serviceablity Limit State of the cross sections and also the members are checked in the state of fatigue. Finally, drawings of the basic connections are given. | en |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βαμβάτσικος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 87 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: