dc.contributor.author |
Δήμας, Αλέξανδρος
|
el |
dc.contributor.author |
Dimas, Alexandros
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-09-30T09:56:47Z |
|
dc.date.available |
2020-09-30T09:56:47Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51229 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18927 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μεταλλικό στέγαστρο |
el |
dc.subject |
Δικτύωμα |
el |
dc.subject |
Παραλλαγές |
el |
dc.subject |
Άνοιγμα |
el |
dc.subject |
Metal |
en |
dc.subject |
Shed |
en |
dc.subject |
Variant |
en |
dc.subject |
Open |
en |
dc.subject |
Station |
en |
dc.title |
Παραλλαγή μελέτης ανοιχτού υποστέγου στάθμευσης λεωφορείων σταθμού Κηφισού |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μεταλλικές Κατασκευές |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-03-10 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και η διαστασιολόγηση ενός μεταλλικού υπόστεγου μεγάλων διαστάσεων με εφαρμογή στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων Κηφισού. Η επιλογή του κύριου φορέα έγινε μετά την ανάλυση έξι πλαισίων με διάφορες παραλλαγές σχεδιασμού του δικτυωτού ζυγώματος.
Η δυσκολία του φορέα έγκειται στο γεγονός ότι απαιτείται μεγάλο άνοιγμα, καθώς και στην απουσία εσωτερικών υποστυλωμάτων για την καλύτερη αξιοποίηση και οργάνωση του σταθμού. Στη μελέτη λαμβάνεται υπόψη η πιθανότητα μετεγκατάστασης του σταθμού και αλλαγής χρήσης του σε αποθηκευτικό χώρο οχημάτων, μηχανημάτων και εμπορευμάτων.
Στόχος της εργασίας ήταν η εφαρμογή των διατάξεων του Ευρωκώδικα για κατασκευές από χάλυβα ώστε με ασφάλεια να παραλάβει τις δράσεις από το περιβάλλον καθ΄ όλη τη διάρκεια χρήσης της κατασκευής.
Η ανάλυση και διαστασιολόγηση έγινε με τη χρήση του προγράμματος SΑΡ2000 v20.2.0 και με βάση τους Ευρωκώδικες 0, 1, 3, 8 και τα Ελληνικά Εθνικά Προσαρτήματα. Ο αντισεισμικός υπολογισμός έγινε με βάση τον Eυρωκώδικα 8. Ο έλεγχος συνδέσεων έγινε με τη χρήση του προγράμματος Robot Structural Analysis 2020.
Ως υλικό κατασκευής χρησιμοποιείται δομικός χάλυβας ελατών διατομών ποιότητας S355. |
el |
heal.abstract |
The subject of the thesis is the analysis and dimensioning of a large metallic hangar with application to the Kifissos intercity bus station. The main vector was selected after analyzing six frames with various variants of the netting design.
The difficulty of the operator lies in the fact that a large opening is required, as well as the absence of internal columns for the better utilization and organization of the station. The study considers the possibility of relocating the station and changing its use in the storage of vehicles, machinery and goods.
The aim of the project was to apply the Eurocode provisions for steel structures to safely receive environmental actions throughout the use of construction.
The analysis and dimensioning was carried out using the SAP2000 v20.2.0 program and based on the Eurocodes 0, 1, 3, 8 and the Greek National Annexes. The earthquake calculation was performed according to Eurocode 8. The connection was checked using the Robot Structural Analysis 2020 program.
As construction material S355 quality structural steel diaphragms are used. |
en |
heal.advisorName |
Αβραάμ, Τάσος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βαμβάτσικος, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Θανόπουλος, Παύλος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
109 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|