dc.contributor.author | Γιαννιτσόπουλος, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Giannitsopoulos, Emmanouil | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T14:04:02Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T14:04:02Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51261 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18959 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αναγνώριση προτύπων | el |
dc.subject | Μηχανική μάθηση | el |
dc.subject | Δεκαδικά ψηφία | el |
dc.subject | Βίντεο | el |
dc.subject | Aθλητές | el |
dc.subject | Decimal digits | en |
dc.subject | Object detection | en |
dc.subject | Video | en |
dc.subject | Digit recognition | en |
dc.subject | Machine learning | en |
dc.subject | Retinanet | en |
dc.title | Τεχνικές ταυτοποίησης οντοτήτων σε πραγματικό χρόνο μέσω όρασης υπολογιστών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.generalDescription | Εντοπισμός κωδικών αθλητών αγώνων δρόμου, με χρήση μηχανικής μάθησης και όρασης υπολογιστών. | el |
heal.classification | Μηχανική μάθηση και όραση υπολογιστών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-13 | |
heal.abstract | Η ανάπτυξη των υπολογιστικών συστημάτων τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει στην δυνατότητα υλοποίησης μηχανικής εκπαίδευσης στην επίλυση προβλημάτων. Ένας από τους βασικούς τομείς όπου μπορεί να δημιουργηθεί αλγόριθμος μέσω εκπαίδευσης είναι η αναγνώριση προτύπων σε εικόνες. Έτσι έχουν αναπτυχθεί πολλές προσεγγίσεις και αρχιτεκτονικές πάνω στην δημιουργία νευρωνικών δικτύων προς εκπαίδευση ώστε να επιτελείται η αναγνώριση προτύπων. Οι εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τέτοιες τεχνολογίες αναγνώρισης προτύπων είναι πάρα πολλές. Στην παρούσα εργασία επιλέγεται να υλοποιηθεί σύστημα αναγνώρισης δεκαδικών ψηφίων και εν συνεχεία εύρεση του κωδικού αθλητών που φαίνονται σε βίντεο αγώνων δρόμου. Αρχικά αναλύονται σε θεωρητικό επίπεδο οι περισσότερες από τις σύγχρονες τεχνολογίες αναγνώρισης αντικειμένων σε εικόνα, και λαμβάνοντας υπόψη κάποια κριτήρια, επιλέγεται η τεχνολογία retinanet για την υλοποίηση της λύσης του προβλήματος που ερευνάται. Στην συνέχεια αναφέρονται οι προδιαγραφές του συστήματος, περιγράφεται η προετοιμασία και η διαδικασία της εκπαίδευσης του νευρωνικού δικτύου, και αναλύεται η εφαρμογή του αλγορίθμου που δημιουργήθηκε πάνω σε εικόνες αθλητών. Τέλος επεκτείνεται ο αλγόριθμος αυτός ώστε να εντοπίζονται αθλητές σε βίντεο. | el |
heal.advisorName | Βαρβαρίγου, Θεοδώρα | el |
heal.committeeMemberName | Παπαβασιλείου, Συμεών | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 67 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
The following license files are associated with this item: