dc.contributor.author | Θεοχαράτος, Ευάγγελος | el |
dc.contributor.author | Theocharatos, Evangelos | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T10:37:11Z | |
dc.date.available | 2020-10-05T10:37:11Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51278 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18976 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αναψυχή | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακός φόρτος | el |
dc.subject | Γραμμική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Στατιστικά μοντέλα | el |
dc.subject | Γιορτή | el |
dc.subject | Leisure | en |
dc.subject | Traffic flow | en |
dc.subject | Linear regression | en |
dc.subject | Statistical models | en |
dc.subject | Celebration | en |
dc.title | Διερεύνηση της μεταβολής του κυκλοφοριακού φόρτου λόγω μετακινήσεων αναψυχής | el |
dc.title | Investigation of holidays' impact on traffic flow | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-03-30 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της μεταβολής των κυκλοφοριακών μεγεθών σε περιόδους που λαμβάνουν χώρα οι μετακινήσεις αναψυχής που είναι συνδεδεμένες με γιορτές και αργίες. Για το σκοπό αυτό προσδιορίζονται και δίνονται οι ορισμοί των βασικών κυκλοφοριακών μεγεθών που χρησιμοποιούνται στη παρούσα διερεύνηση και γίνεται συνοπτική αναφορά σε έρευνες παλαιότερων ετών που πραγματεύονται το θέμα της μεταβολής των κυκλοφοριακών μεγεθών σε περιόδους αναψυχής. Στη συνέχεια περιγράφεται το βασικό οδικό δίκτυο της Αθήνας και πραγματοποιείται εκτενής αναφορά στη συλλογή των κυκλοφοριακών δεδομένων και στην επιλογή των χρονικών διαστημάτων της έρευνας. Η συλλογή των κυκλοφοριακών δεδομένων προϋποθέτει την επιλογή συγκεκριμένων οδικών αξόνων του κέντρου και των προαστίων των Αθηνών καθώς και την επιλογή των ανιχνευτών από τους οποίους πραγματοποιείται η καταγραφή των μετρήσεων. Από τους ανιχνευτές συλλέγονται δεδομένα κυκλοφοριακού φόρτου, μέσης ταχύτητας και κατάληψης. Η επιλογή των χρονικών διαστημάτων της έρευνας προϋποθέτει τον προσδιορισμό χρονικών διαστημάτων αναψυχής αλλά και χρονικών διαστημάτων τυπικών ημερών που χρησιμοποιούνται για σκοπούς σύγκρισης. Στη συνέχεια πραγματοποιείται μία σύντομη στατιστική ανάλυση των κυκλοφοριακών δεδομένων μέσω διαγραμμάτων τα οποία οδηγούν σε κάποια συμπεράσματα σχετικά με τη μεταβολή του κυκλοφοριακού φόρτου σε περιόδους αναψυχής ενώ επιπλέον συμπεράσματα προκύπτουν από τα στατιστικά μοντέλα τα οποία βασίστηκαν στη μέθοδο της γραμμικής παλινδρόμησης η οποία παρουσιάζεται συνοπτικά. Τα στατιστικά μοντέλα που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες της έρευνας σχετίζονται με τον φόρτο και τη μεταβολή του φόρτου και παρουσιάζονται και επεξηγούνται αναλυτικά. Τέλος, πραγματοποιείται η αναλυτική παρουσίαση των συμπερασμάτων της έρευνας αυτής κατά την οποία, σύμφωνα με τα διαγράμματα της στατιστικής ανάλυσης και τα στατιστικά μοντέλα, σε περιόδους αναψυχής, ο κυκλοφοριακός φόρτος παρουσιάζει χαμηλότερες τιμές συγκριτικά με τις αντίστοιχες τυπικές περιόδους ενώ παράλληλα παρουσιάζει υψηλές τιμές τις πρώτες πρωινές ώρες της ημέρας της αργίας αλλά και τις απογευματινές ώρες της τελευταίας ημέρας του διαστήματος αναψυχής συγκριτικά με τις αντίστοιχες τυπικές ημέρες. Η παρουσίαση των συμπερασμάτων συνδυάζεται και με προτάσεις για περαιτέρω διερεύνηση της επίδρασης των μετακινήσεων αναψυχής στη μεταβολή των κυκλοφοριακών μεγεθών. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to investigate the impact of the leisure activity on traffic flow during public holidays. In order to achieve this, the definition of the basic traffic terminology used in this diploma thesis is presented along with international research findings of similar studies investigating the impact of leisure activity on traffic flow during the public holidays. Next, Athens’ main road network is described, while the procedure considering the collection of the appropriate traffic data and the determination of the relevant time periods is presented. The collection of the traffic data demanded the selection of specific roads of the center and the suburbs of Athens, as well as the selection of the appropriate loop detectors that measure the traffic data. These loop detectors collect traffic flow data, mean speed data and occupation data. The time periods used in this diploma thesis demanded the determination of the leisure time periods, as well as the determination of the typical days periods for comparison reasons. Then, traffic data are presented in diagrams and explained in short. These diagrams lead to some assumptions regarding the change of the traffic flow during the leisure activity time periods. Further analysis involved the design of general linear regression models to investigate further traffic flow change and contributory factors durinf public holidays. The method of linear regression is then presented in short too. The statistical models used in this investigation, regarding traffic flow and change of the traffic flow, are explained in detail. Next, the assumptions based on the diagrams and the linear regression models are discussed in great detail. According to these assumptions, traffic flow is always lower during the leisure activity periods in comparison to the typical days periods while traffic flow is almost always higher during the morning hours of the public holiday as well as during the afternoon hours of the last day of the leisure period compared to the corresponding typical days. Last, some suggestions for further investigation of the impact of the leisure activity on the traffic flow are also presented. | en |
heal.advisorName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.advisorName | Spyropoulou, Ioanna | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 112 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: