HEAL DSpace

The enforcement of the global sulphur cap in maritime transport

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τοπαλή, Δήμητρα el
dc.contributor.author Topali, Dimitra en
dc.date.accessioned 2020-10-05T13:57:07Z
dc.date.available 2020-10-05T13:57:07Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51283
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18981
dc.rights Default License
dc.subject Sulphur en
dc.subject Enforcement en
dc.subject Sulphur regulations en
dc.subject Fines en
dc.subject Global sulphur cap en
dc.subject Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός el
dc.subject Έλεγχος συμμόρφωσης el
dc.subject Αέριοι ρύποι el
dc.subject Πρόστιμα el
dc.title The enforcement of the global sulphur cap in maritime transport en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Maritime transport en
heal.classification Θαλάσσιες Μεταφορές el
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-08-22
heal.abstract A regulation regarding the restriction of the sulphur emissions from ships was introduced by the International Maritime Organization (IMO) and will be put in force in 2020. The enforcement of a regulation that sets a new global limit of 0.5% sulphur content in fuel needs to be strict in order to ensure a high level of compliance in the high seas and a level playing field. This thesis presents the available and potential enforcement schemes that can be used in the ECA zones and more particularly in the high seas. The advantages and restrictions of each method are analyzed combined with cost evaluation for the tested technologies. In addition, there is an extensive presentation of the problem examined, along with the implications and consequences that this change will provoke to the demand and prices of the marine fuels. The penalty policy for the non compliant ships is reviewed and a method for the calculation of the fines issued is developed and proposed. An easy tool that customizes the fine according to the ship has not been developed yet and time consuming procedures are followed in most countries before fines are imposed. This estimation method developed can help the authorities decide the fine on the spot using limited input data. The main engine specifications and sailing route of the ship are the main particulars used for the calculation of fuel consumption, whereas data provided by the company are not needed for the estimation of the suggested fines. In the first part of the thesis an overview of the sulphur regulations around the world is presented and an assessment of the enforcement of the existing sulphur regulations in the ECA zones helps picture the extent of the problem that will be faced in 2020. en
heal.abstract Ο νέος κανονισμός για τις αέριες εκπομπές πλοίων που εισήχθη από τον International Maritime Organization (IMO) αφορά τον περιορισμό των αέριων ρύπων οξειδίων του θείου (SOx) και θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020. Ο κανονισμός ορίζει το ανώτατο παγκόσμιο όριο περιεκτικότητας θείου στο καύσιμο του πλοίου στο 0.5%. Ο έλεγχος των πλοίων από τις αρμόδιες αρχές για τη διαπίστωση της συμμόρφωσης με τον κανονισμό θα πρέπει να είναι αυστηρός προκειμένου να εξασφαλίσει υγιή ανταγωνισμό στον τομέα της ναυτιλίας σε όλα τα μέρη του κόσμου. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα διαθέσιμα και μελλοντικά μέσα ελέγχου συμμόρφωσης με τους κανονισμούς τόσο εντός των περιοχών ECA (Emission Control Areas) αλλά κυρίως στους ωκεανούς εκτός αυτών. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται ή προτείνεται να χρησιμοποιηθούν βασίζονται σε υπάρχουσες τεχνολογίες ή τεχνολογίες υπό μελέτη και ανάπτυξη και αναλύ- ονται ως προς τη λειτουργία τους και την οικονομική τους βιωσιμότητα. Μια εκτενής παρουσίαση του προβλήματος και των συνεπειών του στις τιμές των καυσίμων περιέχεται σε αυτή τη διπλωματική εργασία. Το ύψος των προστίμων που επιβάλλεται στα πλοία που παραβαίνουν τον κανονισμό αναλύεται και συγκρίνεται με τα πρόστιμα που προτείνεται να επιβληθούν ώστε να αποτρέψουν μελλοντικές συμπεριφορές μη συμμόρ- φωσης. Τα εν λόγω πρόστιμα υπολογίζονται σε αυτή τη διπλωματική εργασία με βάση το οικονομικό όφελος που προκύπτει από τη χρήση απαγο- ρευμένου καυσίμου. Η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε χρησιμοποιεί δεδομένα για τον κινητήρα και τη διαδρομή του πλοίου, ενώ ακριβή δεδομένα που παρέχονται μόνο από την πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν είναι απαραίτητα. el
heal.advisorName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.advisorName Psaraftis, Harilaos en
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Ψαραύτης, Χαρίλαος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 133 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής