dc.contributor.author |
Τοπαλή, Δήμητρα
|
el |
dc.contributor.author |
Topali, Dimitra
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-10-05T13:57:07Z |
|
dc.date.available |
2020-10-05T13:57:07Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51283 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18981 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Sulphur |
en |
dc.subject |
Enforcement |
en |
dc.subject |
Sulphur regulations |
en |
dc.subject |
Fines |
en |
dc.subject |
Global sulphur cap |
en |
dc.subject |
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός |
el |
dc.subject |
Έλεγχος συμμόρφωσης |
el |
dc.subject |
Αέριοι ρύποι |
el |
dc.subject |
Πρόστιμα |
el |
dc.title |
The enforcement of the global sulphur cap in maritime transport |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Maritime transport |
en |
heal.classification |
Θαλάσσιες Μεταφορές |
el |
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-08-22 |
|
heal.abstract |
A regulation regarding the restriction of the sulphur emissions from ships
was introduced by the International Maritime Organization (IMO) and will be
put in force in 2020. The enforcement of a regulation that sets a new global
limit of 0.5% sulphur content in fuel needs to be strict in order to ensure a
high level of compliance in the high seas and a level playing field. This thesis
presents the available and potential enforcement schemes that can be used
in the ECA zones and more particularly in the high seas. The advantages
and restrictions of each method are analyzed combined with cost evaluation
for the tested technologies. In addition, there is an extensive presentation
of the problem examined, along with the implications and consequences that
this change will provoke to the demand and prices of the marine fuels.
The penalty policy for the non compliant ships is reviewed and a method
for the calculation of the fines issued is developed and proposed. An easy tool
that customizes the fine according to the ship has not been developed yet and
time consuming procedures are followed in most countries before fines are
imposed. This estimation method developed can help the authorities decide
the fine on the spot using limited input data. The main engine specifications
and sailing route of the ship are the main particulars used for the calculation
of fuel consumption, whereas data provided by the company are not needed
for the estimation of the suggested fines.
In the first part of the thesis an overview of the sulphur regulations around
the world is presented and an assessment of the enforcement of the existing
sulphur regulations in the ECA zones helps picture the extent of the problem
that will be faced in 2020. |
en |
heal.abstract |
Ο νέος κανονισμός για τις αέριες εκπομπές πλοίων που εισήχθη από τον International
Maritime Organization (IMO) αφορά τον περιορισμό των αέριων
ρύπων οξειδίων του θείου (SOx) και θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020.
Ο κανονισμός ορίζει το ανώτατο παγκόσμιο όριο περιεκτικότητας θείου στο
καύσιμο του πλοίου στο 0.5%. Ο έλεγχος των πλοίων από τις αρμόδιες
αρχές για τη διαπίστωση της συμμόρφωσης με τον κανονισμό θα πρέπει να
είναι αυστηρός προκειμένου να εξασφαλίσει υγιή ανταγωνισμό στον τομέα
της ναυτιλίας σε όλα τα μέρη του κόσμου. Η παρούσα διπλωματική εργασία
έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα διαθέσιμα και μελλοντικά μέσα ελέγχου
συμμόρφωσης με τους κανονισμούς τόσο εντός των περιοχών ECA (Emission
Control Areas) αλλά κυρίως στους ωκεανούς εκτός αυτών. Οι μέθοδοι
που χρησιμοποιούνται ή προτείνεται να χρησιμοποιηθούν βασίζονται σε
υπάρχουσες τεχνολογίες ή τεχνολογίες υπό μελέτη και ανάπτυξη και αναλύ-
ονται ως προς τη λειτουργία τους και την οικονομική τους βιωσιμότητα. Μια
εκτενής παρουσίαση του προβλήματος και των συνεπειών του στις τιμές των
καυσίμων περιέχεται σε αυτή τη διπλωματική εργασία.
Το ύψος των προστίμων που επιβάλλεται στα πλοία που παραβαίνουν
τον κανονισμό αναλύεται και συγκρίνεται με τα πρόστιμα που προτείνεται
να επιβληθούν ώστε να αποτρέψουν μελλοντικές συμπεριφορές μη συμμόρ-
φωσης. Τα εν λόγω πρόστιμα υπολογίζονται σε αυτή τη διπλωματική
εργασία με βάση το οικονομικό όφελος που προκύπτει από τη χρήση απαγο-
ρευμένου καυσίμου. Η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε χρησιμοποιεί δεδομένα
για τον κινητήρα και τη διαδρομή του πλοίου, ενώ ακριβή δεδομένα που
παρέχονται μόνο από την πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν είναι απαραίτητα. |
el |
heal.advisorName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.advisorName |
Psaraftis, Harilaos |
en |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαραύτης, Χαρίλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
133 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|