HEAL DSpace

Καινοτόμες μέθοδοι πρόσληψης ανθρωπίνου δυναμικού στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Polatsis, Savvas en
dc.contributor.author Πολάτσης, Σάββας el
dc.date.accessioned 2020-10-07T10:11:35Z
dc.date.available 2020-10-07T10:11:35Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51309
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19007
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Πρόσληψη el
dc.subject Recruitment en
dc.subject Διαδίκτυο el
dc.subject Διοίκηση el
dc.subject Προσέλκυση el
dc.subject Καινοτόμες el
dc.subject Management en
dc.subject Internet en
dc.subject Innovative en
dc.subject Attract en
dc.title Καινοτόμες μέθοδοι πρόσληψης ανθρωπίνου δυναμικού στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Human resources en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-06
heal.abstract Οι επιχειρήσεις στην σημερινή εποχή αντιμετωπίζουν αρκετά έντονα προβλήματα όσον αφορά την εξεύρεση, προσέλκυση και πρόσληψη ταλαντούχων υποψηφίων, γεγονός το οποίο έχει σημαντικό αντίκτυπο τόσο στην παραγωγικότητα και αποτελεσματική λειτουργία της όσο και στην εν γένει επιβίωση της. Ωστόσο, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα η ανάπτυξη του διαδικτύου πρόσφερε νέες δυνατότητες στην επικοινωνία αλλά και διάφορα οφέλη τόσο στο κοινωνικό σύνολο, όσο και στις επιχειρήσεις. Σε επικοινωνιακό επίπεδο, η σύνδεση μεταξύ των επιχειρήσεων και των ανθρώπων έγινε μέσω της διείσδυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτό το ταχέως μεταλλασσόμενο περιβάλλον είναι καθοριστική η ανάγκη προσαρμογής των επιχειρήσεων στις αλλαγές και η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στις διάφορες διαδικασίες και ενέργειες τους. Το θέμα που διερευνάται στην παρούσα διπλωματική εργασία είναι ΄΄Καινοτόμες μέθοδοι πρόσληψης ανθρώπινου δυναμικού στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή΄΄. Το συγκεκριμένο θέμα έχει επιλεγεί με στόχο να προσδιοριστεί κατά πόσο οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα διαδικτυακά μέσα αλλά και άλλες ψηφιακές μεθόδους ώστε να προσελκύσουν και να επιλέξουν τους πλέον κατάλληλους υποψηφίους για την στρατολόγηση των διαφόρων τμημάτων τους. Για τον σκοπό αυτό, αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά στην έννοια της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, στα διάφορα κομμάτια που την διέπουν καθώς και στην φύση των αρμοδιοτήτων της. Στη συνέχεια γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια της πρόσληψης ανθρώπινου δυναμικού και αναφέρονται εν συντομία οι παραδοσιακές μέθοδοι πρόσληψης που εκτελούσαν και συνεχίζουν να εκτελούν αρκετές εταιρίες. Μετέπειτα, παρουσιάζονται οι καινοτόμες μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, με λεπτομερέστερη αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Αναφέρονται τα δημοφιλέστερα είδη αυτών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και ποια οφέλη και κίνδυνοι απορρέουν από την χρήση τους για την επιχείρηση. Σε εκείνο το σημείο ολοκληρώνεται το θεωρητικό μέρος που προκύπτει από βιβλιογραφική ανασκόπηση και δίνεται συνέχεια στην εμπειρική μελέτη περίπτωσης δυο επιχειρήσεων, προκειμένου να καταγραφεί εάν και σε ποιο βαθμό εφαρμόζουν καινοτόμες μεθόδους στην διαδικασία πρόσληψης, ποια από τα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν καθώς και τι αντίκτυπο έχουν στην λειτουργία των επιχειρήσεων τους. Από το σχολιασμό των ευρημάτων που προέκυψαν μέσω συνέντευξης αλλά και με την βοήθεια ενός ημιδομημένου ερωτηματολογίου που δόθηκε σε έμπειρα στελέχη των εταιριών, διαφαίνεται ότι οι εταιρίες αυτές αναγνωρίζουν τις δυσκολίες στην διαδικασία εύρεσης ταλαντούχων υποψηφίων και για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούν μια μίξη καινοτόμων αλλά και παραδοσιακών τεχνικών πρόσληψης ούτως ώστε να λάβουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. el
heal.abstract Nowadays, a lot of companies face up with several problems relating to finding and recruiting talented candidates, which has a negative impact on their productivity and effectiveness. However, the rapid development of technology, especially of Internet, has created new opportunities for further communication among people and companies. In this quickness of environmental changes, companies must adapt new processes and actions in order to survive. The topic which has been selected for research is called ΄΄Innovative methods of recruitment in today΄s digital era΄΄. Intention of this topic is to determine whether companies are using internet and other digital methods in order to attract and recruit the appropriate individuals. At first, we are making a brief reference to mean of Human Resources Management and its responsibilities. Then, we are making an introduction to the concept of human resources recruitment and a description of the conventional methods which have been followed by several companies. After that, the innovative recruiting methods are presented, with a special reference to social media (benefits & risks). At this point, the theoretical part, which comes from academic review, is been completed and followed by empirical case study of two companies, in order to determine in which rate those companies are executing new techniques and which is the impact issue. Commenting on the findings obtained through interviews and structured questionnaire, it appears that the two companies recognize the difficulties in finding talented individuals and for this purpose a mix of conventional and new techniques is been used by them in order to gain the best results. en
heal.advisorName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Παναγόπουλος, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 73 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα