dc.contributor.author | Παλαιολόγου, Άννα | el |
dc.contributor.author | Palaiologou, Anna | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T19:25:57Z | |
dc.date.available | 2020-10-07T19:25:57Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51313 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19011 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαδικτυακοί χάρτες | el |
dc.subject | Google maps | en |
dc.subject | Λογιστική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Στατιστική | el |
dc.subject | Μετακινήσεις | el |
dc.subject | Συμπεριφορά | el |
dc.subject | Research | en |
dc.subject | Travelers | en |
dc.subject | Behavior | en |
dc.subject | Internet maps | en |
dc.title | Διερεύνηση της επίδρασης της πληροφορίας των διαδικτυακών χαρτών στη συμπεριφορά των μετακινούμενων | el |
dc.title | Research on the effect of internet maps information on the behavior of travelers | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κυκλοφοριακή τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-22 | |
heal.abstract | Το ερευνητικό ερώτημα που τίθεται σε αυτή την διπλωματική εργασία είναι πως οι πληροφορίες της εφαρμογής Google maps επηρεάζει τη συμπεριφορά των μετακινούμενων. Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση στατιστικών, προβλεπτικών μοντέλων λογιστικής παλινδρόμησης. Τα μοντέλα δομούνται βάσει δεδομένων τα οποία συλλέχθηκαν με την βοήθεια ερωτηματολογίων. Η ανάλυση αφορά τη συχνότητα χρήσης της εφαρμογής με αυτοκίνητο και δημόσιες συγκοινωνίες και τη συχνότητα αλλαγής διαδρομής δεδομένου των πληροφοριών που πηγάζουν από την εφαρμογή. Έτσι ερευνώνται τα χαρακτηριστικά μετακίνησης και τα δημογραφικά που μπορούν να προβλέψουν αυτές τις συχνότητες. Επιπλέον γίνεται στρωματοποίηση ερωτήσεων ώστε να αναδειχθεί πως το μέσο μετακίνησης επηρεάζει τη χρήση του Google maps. | el |
heal.abstract | The research question posed in this thesis is how the Google maps application data affect the transportation behaviour of people. The research is based on the analysis of statistical, predictive logistic regression models. The models are built by the use of data collected through questionnaires. The analysis has to do with the frequency of use of the application when one is travelling by car or by public transport, and it concerns also the frequency of route change given the information derived from the Google maps application. This way we can investigate the transportational and demographic characteristics that can predict these frequencies. In addition, queries are stratified in order to show how the transportation vehicle itself affects the use of Google maps. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 241 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: