HEAL DSpace

Διερεύνηση της επίδρασης της πληροφορίας των διαδικτυακών χαρτών στη συμπεριφορά των μετακινούμενων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παλαιολόγου, Άννα el
dc.contributor.author Palaiologou, Anna en
dc.date.accessioned 2020-10-07T19:25:57Z
dc.date.available 2020-10-07T19:25:57Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51313
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19011
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαδικτυακοί χάρτες el
dc.subject Google maps en
dc.subject Λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Στατιστική el
dc.subject Μετακινήσεις el
dc.subject Συμπεριφορά el
dc.subject Research en
dc.subject Travelers en
dc.subject Behavior en
dc.subject Internet maps en
dc.title Διερεύνηση της επίδρασης της πληροφορίας των διαδικτυακών χαρτών στη συμπεριφορά των μετακινούμενων el
dc.title Research on the effect of internet maps information on the behavior of travelers en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφοριακή τεχνική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-10-22
heal.abstract Το ερευνητικό ερώτημα που τίθεται σε αυτή την διπλωματική εργασία είναι πως οι πληροφορίες της εφαρμογής Google maps επηρεάζει τη συμπεριφορά των μετακινούμενων. Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση στατιστικών, προβλεπτικών μοντέλων λογιστικής παλινδρόμησης. Τα μοντέλα δομούνται βάσει δεδομένων τα οποία συλλέχθηκαν με την βοήθεια ερωτηματολογίων. Η ανάλυση αφορά τη συχνότητα χρήσης της εφαρμογής με αυτοκίνητο και δημόσιες συγκοινωνίες και τη συχνότητα αλλαγής διαδρομής δεδομένου των πληροφοριών που πηγάζουν από την εφαρμογή. Έτσι ερευνώνται τα χαρακτηριστικά μετακίνησης και τα δημογραφικά που μπορούν να προβλέψουν αυτές τις συχνότητες. Επιπλέον γίνεται στρωματοποίηση ερωτήσεων ώστε να αναδειχθεί πως το μέσο μετακίνησης επηρεάζει τη χρήση του Google maps. el
heal.abstract The research question posed in this thesis is how the Google maps application data affect the transportation behaviour of people. The research is based on the analysis of statistical, predictive logistic regression models. The models are built by the use of data collected through questionnaires. The analysis has to do with the frequency of use of the application when one is travelling by car or by public transport, and it concerns also the frequency of route change given the information derived from the Google maps application. This way we can investigate the transportational and demographic characteristics that can predict these frequencies. In addition, queries are stratified in order to show how the transportation vehicle itself affects the use of Google maps. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 241 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα