HEAL DSpace

Διερεύνηση αποδοχής πολιτικών περιβαλλοντικής τιμολόγησης στις μεταφορές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κορεντζέλου, Ασημίνα el
dc.contributor.author Korentzelou, Asimina en
dc.date.accessioned 2020-10-08T14:45:30Z
dc.date.available 2020-10-08T14:45:30Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51330
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19028
dc.rights Default License
dc.subject Περιβαλλοντικές πολιτικές el
dc.subject Μέθοδος δεδηλωμένης προτίμησης el
dc.subject Διωνυμική λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Ετήσια κάρτα el
dc.subject Προτιμήσεις οδηγών ΙΧ el
dc.title Διερεύνηση αποδοχής πολιτικών περιβαλλοντικής τιμολόγησης στις μεταφορές el
dc.title Acceptance of environmental transport charging policies en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Transport en
heal.classification Μεταφορές el
heal.classification Mobility en
heal.classification Κινητικότητα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 21-07'-20
heal.abstract Σκοπό της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση αποδοχής πολιτικών περιβαλλοντικής τιμολόγησης στις μεταφορές με έμφαση στα περιβαλλοντικά τέλη εισόδου (ετήσια κάρτα)των επιβατικών ΙΧ οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας. Για την συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ενός κατάλληλα σχεδιασμένου ερωτηματολογίου, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της δεδηλωμένης προτίμησης. Στην συνέχεια, αναπτύχθηκε ένα πρότυπο διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της αποδοχής της ετήσιας κάρτας εισόδου στο κέντρο της Αθήνας και έξι πρότυπα λογαριθμοκανονικής παλινδρλομησης για τον προσδιορισμό της αποδοχής διαφόρων μέτρων περιβαλλοντικής δαιτίμησης. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι το κόστος της ετήσιας κάρτας και το κέρδος χρόνου μιας τυπικής καθημερινής μετακίνησης αποτελούν τους κυριότερους παράγοντες για την αποδοχή της ετήσιας κάρτας. Επίσης, οι άντρες, οι νέοι και οι μετακινούμενοι με υψηλό εισόδημα αποδέχονται σε μεγαλύτερο βαθμό την ετήσια κάρτα και τις περιβαλλοντικές πολιτικές. Τέλος, προέκυψε ότι η περιβαλλοντική συνείδηση των μετακινούμενων επηρεάζει θετικά την πιθανότητα αποδοχής των περιβαλλοντικών πολιτικών στις μεταφορές. el
heal.abstract The objective of this Diploma Thesis is to investigate drivers’ acceptance of environmental transport charging policies with emphasis on environmental charging (annual card) for private cars access in Athens centre. On that purpose, data were collected through a questionnaire survey, using stated preference methodology. A binary logistic regression model was developed to determine the acceptance of Athens access card and six lognormal regression models to determine the acceptance of various environmental traffic charging measures. The results demonstrate that annual card cost and travel time savings are the main factors for the acceptance of the annual card. Furthermore, men, young people and high-income travelers are more likely to accept the annual card and environmental traffic policies. Finally, it was observed that the environmental awareness of drivers affects the acceptance of environmental traffic policies. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 97 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής