dc.contributor.author |
Κορεντζέλου, Ασημίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Korentzelou, Asimina
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-10-08T14:45:30Z |
|
dc.date.available |
2020-10-08T14:45:30Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51330 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19028 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Περιβαλλοντικές πολιτικές |
el |
dc.subject |
Μέθοδος δεδηλωμένης προτίμησης |
el |
dc.subject |
Διωνυμική λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Ετήσια κάρτα |
el |
dc.subject |
Προτιμήσεις οδηγών ΙΧ |
el |
dc.title |
Διερεύνηση αποδοχής πολιτικών περιβαλλοντικής τιμολόγησης στις μεταφορές |
el |
dc.title |
Acceptance of environmental transport charging policies |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transport |
en |
heal.classification |
Μεταφορές |
el |
heal.classification |
Mobility |
en |
heal.classification |
Κινητικότητα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
21-07'-20 |
|
heal.abstract |
Σκοπό της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση αποδοχής πολιτικών περιβαλλοντικής τιμολόγησης στις μεταφορές με έμφαση στα περιβαλλοντικά τέλη εισόδου (ετήσια κάρτα)των επιβατικών ΙΧ οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας. Για την συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ενός κατάλληλα σχεδιασμένου ερωτηματολογίου, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της δεδηλωμένης προτίμησης. Στην συνέχεια, αναπτύχθηκε ένα πρότυπο διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της αποδοχής της ετήσιας κάρτας εισόδου στο κέντρο της Αθήνας και έξι πρότυπα λογαριθμοκανονικής παλινδρλομησης για τον προσδιορισμό της αποδοχής διαφόρων μέτρων περιβαλλοντικής δαιτίμησης. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι το κόστος της ετήσιας κάρτας και το κέρδος χρόνου μιας τυπικής καθημερινής μετακίνησης αποτελούν τους κυριότερους παράγοντες για την αποδοχή της ετήσιας κάρτας. Επίσης, οι άντρες, οι νέοι και οι μετακινούμενοι με υψηλό εισόδημα αποδέχονται σε μεγαλύτερο βαθμό την ετήσια κάρτα και τις περιβαλλοντικές πολιτικές. Τέλος, προέκυψε ότι η περιβαλλοντική συνείδηση των μετακινούμενων επηρεάζει θετικά την πιθανότητα αποδοχής των περιβαλλοντικών πολιτικών στις μεταφορές. |
el |
heal.abstract |
The objective of this Diploma Thesis is to investigate drivers’ acceptance of environmental transport charging policies with emphasis on environmental charging (annual card) for private cars access in Athens centre. On that purpose, data were collected through a questionnaire survey, using stated preference methodology. A binary logistic regression model was developed to determine the acceptance of Athens access card and six lognormal regression models to determine the acceptance of various environmental traffic charging measures. The results demonstrate that annual card cost and travel time savings are the main factors for the acceptance of the annual card. Furthermore, men, young people and high-income travelers are more likely to accept the annual card and environmental traffic policies. Finally, it was observed that the environmental awareness of drivers affects the acceptance of environmental traffic policies. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
97 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|