dc.contributor.author | Κωστοπούλου, Ευθυμία | el |
dc.contributor.author | Kostopoulou, Efthymia | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-09T07:23:33Z | |
dc.date.available | 2020-10-09T07:23:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51335 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19033 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αυτόνομα οχήματα | el |
dc.subject | Μοντέλο προσαρμοστικού ελέγχου πορείας | el |
dc.subject | Ακολουθούντα οχήματα | el |
dc.subject | Μικροσκοπική προσομοίωση | el |
dc.subject | Αυτόνομη διαχείριση κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Autonomous vehicles | en |
dc.subject | Adaptive cruise control model | en |
dc.subject | Car following | en |
dc.subject | Microscopic simulation | en |
dc.subject | Autonomous traffic management | en |
dc.title | Διερεύνηση της επιρροής των αυτόνομων οχημάτων σε αστικά οδικά δίκτυα | el |
dc.title | Investigation of the impact of autonomous vehicles on urban road networks | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Transportation Engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-21 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια, η αύξηση του κορεσμού και η μείωση της ικανότητας εξυπηρέτησης των αστικών δικτύων καθιστά αναγκαία τη διερεύνηση της αυτόματης κυκλοφορίας και των επιπτώσεων των αυτόνομων οχημάτων στην κυκλοφορία. Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επιρροής των αυτόνομων οχημάτων στο δίκτυο της Αθήνας, μέσω της ανάλυσης κυκλοφοριακών παραμέτρων, όταν αυτά βρίσκονται σε διαφορετικά ποσοστά στη σύνθεση κυκλοφορίας. Για το σκοπό της διπλωματικής, αναπτύχθηκε μικροσκοπική προσομοίωση του δικτύου της Αθήνας στο πρόγραμμα ανοιχτού κώδικά SUMO, που βαθμονομήθηκε με δεδομένα κυκλοφοριακών φόρτων και σηματοδότησης από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής. Τα αποτελέσματα των διαφορετικών σεναρίων στόλου οχημάτων στην Αθήνα δείχνουν ότι σε υψηλά ποσοστά τα αυτόνομα οχήματα αυξάνουν το χρόνο διαδρομής ανά χιλιόμετρο, μειώνουν τη μέση ταχύτητα, ενώ σε χαμηλότερα ποσοστά αυξάνεται η ικανότητα. | el |
heal.abstract | In recent years, increasing congestion and reducing ability of urban networks to serve, have made it necessary to investigate automatic traffic and the effects of autonomous vehicles on traffic. The objective of this Diploma Thesis is to investigate the impact of autonomous vehicles on Athens network, through the analysis of traffic parameters, when they are at different penetration rates of traffic composition. For the purpose of the Diploma Thesis, a microscopic simulation of the Athens network was developed in the open source program SUMO, which was calibrated with traffic data and signaling data from the Traffic Management Center of the Attica Region. The results of the different fleet scenarios of vehicles in Athens show that in high percentages the autonomous vehicles increase the travel time per kilometer, reduce the average speed, while in lower percentages the capacity increases. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.advisorName | Vlahogianni, Eleni | en |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Golias, Ioannis | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 69 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: