HEAL DSpace

Διερεύνηση της επιρροής των αυτόνομων οχημάτων σε αστικά οδικά δίκτυα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κωστοπούλου, Ευθυμία el
dc.contributor.author Kostopoulou, Efthymia en
dc.date.accessioned 2020-10-09T07:23:33Z
dc.date.available 2020-10-09T07:23:33Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51335
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19033
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αυτόνομα οχήματα el
dc.subject Μοντέλο προσαρμοστικού ελέγχου πορείας el
dc.subject Ακολουθούντα οχήματα el
dc.subject Μικροσκοπική προσομοίωση el
dc.subject Αυτόνομη διαχείριση κυκλοφορίας el
dc.subject Autonomous vehicles en
dc.subject Adaptive cruise control model en
dc.subject Car following en
dc.subject Microscopic simulation en
dc.subject Autonomous traffic management en
dc.title Διερεύνηση της επιρροής των αυτόνομων οχημάτων σε αστικά οδικά δίκτυα el
dc.title Investigation of the impact of autonomous vehicles on urban road networks en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Transportation Engineering en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-07-21
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια, η αύξηση του κορεσμού και η μείωση της ικανότητας εξυπηρέτησης των αστικών δικτύων καθιστά αναγκαία τη διερεύνηση της αυτόματης κυκλοφορίας και των επιπτώσεων των αυτόνομων οχημάτων στην κυκλοφορία. Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επιρροής των αυτόνομων οχημάτων στο δίκτυο της Αθήνας, μέσω της ανάλυσης κυκλοφοριακών παραμέτρων, όταν αυτά βρίσκονται σε διαφορετικά ποσοστά στη σύνθεση κυκλοφορίας. Για το σκοπό της διπλωματικής, αναπτύχθηκε μικροσκοπική προσομοίωση του δικτύου της Αθήνας στο πρόγραμμα ανοιχτού κώδικά SUMO, που βαθμονομήθηκε με δεδομένα κυκλοφοριακών φόρτων και σηματοδότησης από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής. Τα αποτελέσματα των διαφορετικών σεναρίων στόλου οχημάτων στην Αθήνα δείχνουν ότι σε υψηλά ποσοστά τα αυτόνομα οχήματα αυξάνουν το χρόνο διαδρομής ανά χιλιόμετρο, μειώνουν τη μέση ταχύτητα, ενώ σε χαμηλότερα ποσοστά αυξάνεται η ικανότητα. el
heal.abstract In recent years, increasing congestion and reducing ability of urban networks to serve, have made it necessary to investigate automatic traffic and the effects of autonomous vehicles on traffic. The objective of this Diploma Thesis is to investigate the impact of autonomous vehicles on Athens network, through the analysis of traffic parameters, when they are at different penetration rates of traffic composition. For the purpose of the Diploma Thesis, a microscopic simulation of the Athens network was developed in the open source program SUMO, which was calibrated with traffic data and signaling data from the Traffic Management Center of the Attica Region. The results of the different fleet scenarios of vehicles in Athens show that in high percentages the autonomous vehicles increase the travel time per kilometer, reduce the average speed, while in lower percentages the capacity increases. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.advisorName Vlahogianni, Eleni en
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Golias, Ioannis en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 69 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα