dc.contributor.author | Γκάνιου, Μαρία - Γεωργία | el |
dc.contributor.author | Gkaniou, Maria - Georgia | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-09T10:48:09Z | |
dc.date.available | 2020-10-09T10:48:09Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51361 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19059 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υδροδυναμική | el |
dc.subject | Ταχύπλοο | el |
dc.subject | Συστημαατική σειρά ΕΜΠ | el |
dc.subject | Δεξαμενή | el |
dc.subject | SWAN2 | en |
dc.title | Υπολογισμοί της υδροδυναμικής συμπεριφοράς σε ήρεμο νερό και κυματισμούς ταχυπλόου με διπλή ακμή και L/B=2.50. Δοκιμές στην πειραματική δεξαμενή | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Υδροδυναμική μελέτη ταχυπλόου | el |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-06 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκε η συμπεριφορά σε ήρεμο νερό και η συμπεριφορά σε κυματισμούς ενός ταχυπλόου της συστηματικής σειρά του Ε.Μ.Π. και συγκεκριμένα του προτύπου με L/B=2.50. Αρχικά, ερευνήθηκε η τρέχουσα αγορά ταχυπλόων σκαφών αντιστοίχων διαστάσεων με το υπό μελέτη μοντέλο ώστε να εκτιμηθεί μια ρεαλιστική κλίμακα σχεδίασης. Στην πειραματική δεξαμενή του Εργαστηρίου Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του Ε.Μ.Π. πραγματοποιήθηκε πείραμα αντίστασης του μοντέλου, τα αποτελέσματα του οποίου συγκρίθηκαν αφενός με τους υπολογισμούς του κώδικα SWAN2 για πλεύση του σκάφους σε ήρεμο νερό και αφετέρου με τις εκτιμήσεις της ημι-εμπειρικής μεθόδου του Savitsky. Βάσει της εκτίμησης της αντίστασης επιλέχθηκε στη συνέχεια έλικα για το υπό σχεδίαση σκάφος και εκτιμήθηκε η ισχύς της προωστήριας εγκατάστασης. Στα πλαίσια μελέτης της δυναμικής συμπεριφοράς του σκάφους, παρήχθησαν και αναλύθηκαν τυχαίοι κυματισμοί στην πειραματική δεξαμενή, τα αποτελέσματα των οποίων αποτέλεσαν έπειτα δεδομένα εισόδου για υπολογισμό των τιμών απόκρισης του σκάφους από τον κώδικα SWAN2. Τελικώς, εκτιμήθηκε η ρίζα της μέσης τετραγωνικής τιμής επιταχύνσεων και συγκρίθηκε με κριτήρια. | el |
heal.advisorName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος | el |
heal.committeeMemberName | Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής. Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 106 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: