dc.contributor.author | Κουγιάτσος, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Kougiatsos, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T06:49:15Z | |
dc.date.available | 2020-10-12T06:49:15Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51370 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19068 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Νευρωνικά δίκτυα | el |
dc.subject | Ναυπηγική | el |
dc.subject | Σκάφος διάσωσης | el |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.subject | Ελικτικότητα πλοίου | el |
dc.subject | Μικρό σκάφος | el |
dc.subject | Neural networks | en |
dc.subject | Marine engineering | en |
dc.subject | Ship maneuverability | en |
dc.subject | Small vessel | en |
dc.subject | Simulation | en |
dc.title | Dynamic positioning of an emergency response and rescue vessel using neural networks | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυπηγική | el |
heal.classification | Προγραμματισμός | el |
heal.classification | Προσομοίωση | el |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-22 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η εφικτότητα της εφαρμογής ενός συστή- ματος δυναμικού ελέγχου της θέσης ενός πλοίου διάσωσης χωρίς πτερύγια ή πιθανώς επικίνδυνο εξοπλισμό, με χρήση Νευρωνικού δικτύου ενισχυμένης εκμάθησης. Η δουλειά που περιγράφεται στην παρούσα διπλωματική μπορεί να διαιρεθεί σε δύο βασικά κομμά- τια. Το πρώτο από αυτά είναι η εξαγωγή μιας αρχιτεκτονικής δικτύου η οποία να είναι κατάλληλη για τον έλεγχο του σκάφους και το δεύτερο είναι η δημιουργία ενός περιβάλ- λοντος προσομοίωσης ικανό να προπονήσει το δίκτυο για να επιτύχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το Νευρωνικό δίκτυο δημιουργείται με τη βοήθεια του λογισμικού Tensorflow και της μικροεφαρμογής Keras ενώ το περιβάλλον προσωμοίωσης δημιουργείται με τη βοήθεια του πακέτου Gym για την Python και περιλαμβάνει το δικό του γραφικό περιβάλλον. ΄Ενα γραφικό περιβάλλον αλληλεπίδρασης με το χρήστη έχει επίσης δημιουργηθεί για τον έλεγχο του σκάφους στη θάλασσα τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα με τη χρήση του ίδιου του προπονημένου δικτύου. Επιπρόσθετα, η βαθμονόμηση και ο συνδυασμός των διαφορετικών αισθητήρων για την απόκτηση όσο το δυνατόν πιο ακριβών μετρήσεων συζητάται στα επόμενα κεφάλαια | el |
heal.abstract | This Thesis examines the feasibility of implementing Dynamic Positioning upon an EER Vessel with no blades or potential harmful gear, using a Reinforcement Learning Approach. The work described in this Thesis can be divided into two main tasks. The first one is the derivation of a network architecture capable of controlling the vessel and the second one is the creation of a simulation environment capable of training the network to achieve the expected results. The Neural Network is created using Tensorflow and the Keras API while the simulation environment is created in the Gym Python Module and also incorporates a graphical interface. A GUI has also been created to control the vessel at sea both manually and autonomously using the trained network itself. In addition, the calibration and fusion of the different sensors to acquire as precise measurements as possible is discussed in the following Chapters. | en |
heal.advisorName | Παπαλάμπρου, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαλάμπρου, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 104 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: