dc.contributor.author | Πυλαρινού, Κωνσταντίνα | el |
dc.contributor.author | Pylarinou, Konstantina | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T10:15:25Z | |
dc.date.available | 2020-10-12T10:15:25Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51398 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19096 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά λεωφορεία | el |
dc.subject | Επανασχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών | el |
dc.subject | Βελτιστοποίηση δικτύου | el |
dc.subject | Γενετικός αλγόριθμος | el |
dc.subject | Battery electric vehicles (EV) | en |
dc.subject | Transit route network redesign | en |
dc.subject | Genetic algorithm | en |
dc.subject | Network optimization | en |
dc.title | Επανασχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών με ηλεκτρικά λεωφορεία | el |
dc.title | Public network redesign with electric vehicles | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συστήματα αστικών συγκοινωνιών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-16 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τον επανασχεδιασμό ενός δικτύου αστικών συγκοινωνιών με ενσωμάτωση ηλεκτρικών λεωφορείων στον διαθέσιμο στόλο. Με τον τρόπο αυτό, λαμβάνονται υπόψη τόσο οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αστικών μέσων μεταφοράς όσο και το κόστος υλοποίησης ενός τέτοιου σχεδίου. Με δεδομένα εισόδου τον πίνακα Προέλευσης – Προορισμού των χρηστών, τον πίνακα Χρόνου Διαδρομών καθώς και το αρχικό δίκτυο γίνεται επανασχεδιασμός του υπάρχοντος δικτύου και βελτιστοποίηση ως προς το κόστος των χρηστών και του φορέα, ώστε στο καινούργιο δίκτυο να χρησιμοποιούνται ηλεκτρικά λεωφορεία στις γραμμές όπου αυτό είναι εφικτό. Το μοντέλο εφαρμόζεται στο Ελβετικό δίκτυο του Mandl και πραγματοποιούνται αναλύσεις ευαισθησίας για να εξεταστεί η επιρροή σημαντικών παραμέτρων, όπως η χωρητικότητα της μπαταρίας των οχημάτων και το κόστος των φορτιστών. | el |
heal.abstract | The objective of this thesis is the Redesign of the Public Network, with the use of battery electric vehicles (EV). In this way the environmental impact of urban transportation is reduced while taking into account implementation cost. Based on the Origin – Destination (O-D), road network matrices and the initial network, a redesign of the transit route network is performed so that electric buses may be deployed where possible under cost minimization for users and operators. The model is applied for the case of Mandl’s Swiss benchmark network. Extensive sensitivity analysis is carried out to investigate the effect of important parameters such as battery capacity and charger cost. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 146 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: