HEAL DSpace

Επανασχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών με ηλεκτρικά λεωφορεία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πυλαρινού, Κωνσταντίνα el
dc.contributor.author Pylarinou, Konstantina en
dc.date.accessioned 2020-10-12T10:15:25Z
dc.date.available 2020-10-12T10:15:25Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51398
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19096
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικά λεωφορεία el
dc.subject Επανασχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών el
dc.subject Βελτιστοποίηση δικτύου el
dc.subject Γενετικός αλγόριθμος el
dc.subject Battery electric vehicles (EV) en
dc.subject Transit route network redesign en
dc.subject Genetic algorithm en
dc.subject Network optimization en
dc.title Επανασχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών με ηλεκτρικά λεωφορεία el
dc.title Public network redesign with electric vehicles en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συστήματα αστικών συγκοινωνιών el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-07-16
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τον επανασχεδιασμό ενός δικτύου αστικών συγκοινωνιών με ενσωμάτωση ηλεκτρικών λεωφορείων στον διαθέσιμο στόλο. Με τον τρόπο αυτό, λαμβάνονται υπόψη τόσο οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αστικών μέσων μεταφοράς όσο και το κόστος υλοποίησης ενός τέτοιου σχεδίου. Με δεδομένα εισόδου τον πίνακα Προέλευσης – Προορισμού των χρηστών, τον πίνακα Χρόνου Διαδρομών καθώς και το αρχικό δίκτυο γίνεται επανασχεδιασμός του υπάρχοντος δικτύου και βελτιστοποίηση ως προς το κόστος των χρηστών και του φορέα, ώστε στο καινούργιο δίκτυο να χρησιμοποιούνται ηλεκτρικά λεωφορεία στις γραμμές όπου αυτό είναι εφικτό. Το μοντέλο εφαρμόζεται στο Ελβετικό δίκτυο του Mandl και πραγματοποιούνται αναλύσεις ευαισθησίας για να εξεταστεί η επιρροή σημαντικών παραμέτρων, όπως η χωρητικότητα της μπαταρίας των οχημάτων και το κόστος των φορτιστών. el
heal.abstract The objective of this thesis is the Redesign of the Public Network, with the use of battery electric vehicles (EV). In this way the environmental impact of urban transportation is reduced while taking into account implementation cost. Based on the Origin – Destination (O-D), road network matrices and the initial network, a redesign of the transit route network is performed so that electric buses may be deployed where possible under cost minimization for users and operators. The model is applied for the case of Mandl’s Swiss benchmark network. Extensive sensitivity analysis is carried out to investigate the effect of important parameters such as battery capacity and charger cost. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 146 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα