dc.contributor.advisor |
Παπαοδυσσεύς, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.author |
Τερζάκος, Γεώργιος Η.
|
el |
dc.contributor.author |
Terzakos, George H.
|
en |
dc.date.accessioned |
2007-10-09T08:28:20Z |
|
dc.date.available |
2007-10-08T08:28:20Z |
|
dc.date.available |
2007-10-08T08:28:20Z |
|
dc.date.copyright |
2007-10-08T08:28:20Z |
|
dc.date.issued |
2007-10-09T08:28:20Z |
|
dc.date.submitted |
2007-10-08T08:28:20Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/513 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.315 |
|
dc.description |
Μεταπτυχιακή Διατριβή - - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη" |
el |
dc.description.abstract |
Δυνατότητα εφαρμογής μιας προτότυπης μεθοδολογίας στην αυτόματη αναγνώρηση λειτουργικής κατάστασης / βλάβης ναυτικού κινητήρα Diesel επί τη βάσει της σχετικής ηχητικής πληροφορίας. |
el |
dc.description.statementofresponsibility |
Παγκόσμια (ελέυθερη) Πρόσβαση |
el |
dc.format.extent |
848089 bytes |
|
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
PolicyETDFree.xml |
en |
dc.subject |
Έλεγχος |
el |
dc.subject |
Ηχητική πληροφορία |
el |
dc.subject |
Λειτουργική κατάσταση |
el |
dc.subject |
Βλάβη |
el |
dc.subject |
Ναυτικό κινητήρας Diesel |
el |
dc.subject |
Control |
en |
dc.subject |
Sound information |
en |
dc.subject |
Operational status |
en |
dc.subject |
Mulfunction |
en |
dc.subject |
Naval Diesel engine |
en |
dc.title |
Δυνατότητα εφαρμογής μιας προτότυπης μεθοδολογίας στην αυτόματη αναγνώρηση λειτουργικής κατάστασης / βλάβης ναυτικού κινητήρα Diesel επί τη βάσει της σχετικής ηχητικής πληροφορίας |
el |
dc.title.alternative |
Possibility of implementation in a prototype methodology for automatic recognition operational status / mulfunction navla Diesel engine due its relative sound information |
en |
dc.type |
masterThesis |
el |
dc.date.accepted |
2007-09-28T08:28:20Z |
|
dc.date.modified |
2007-10-08T08:28:20Z |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπαοδυσσεύς, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Χίνης, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Θεοδώρου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπαοδυσσεύς, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χίνης, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Θεοδώρου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2007-10-08T08:28:20Z |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2007-10-10T08:28:20Z |
|