dc.contributor.author | Δράμπαλου, Γεωργία | el |
dc.contributor.author | Drampalou, Georgia | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-14T10:02:52Z | |
dc.date.available | 2020-10-14T10:02:52Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51457 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19155 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τζορτζ Στάινι | el |
dc.subject | George Stiny | en |
dc.subject | Άλντο βαν Έικ | el |
dc.subject | Aldo van Eyck | en |
dc.subject | Άντολφ Λόος | el |
dc.subject | Adolf Loos | en |
dc.subject | Γραμματικές νηπιαγωγείου | el |
dc.subject | Kindergarten grammars | en |
dc.subject | Συντακτικό χώρου | el |
dc.subject | Space syntax | en |
dc.title | Χωρική σημειωτική | el |
dc.title | Space semantics | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Σημειωτική | el |
heal.classification | Semantics | en |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Architecture | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-09-24 | |
heal.abstract | Με αφετηρία ένα φιλοσοφικό υπόβαθρο για τη θέση του ανθρώπου στον κόσμο και το πώς η αρχιτεκτονική αποτελεί ένα εργαλείο για να την αποκτήσει, παρουσιάζεται ένα συντακτικό χώρου για την ερμηνεία της σχεδιαστικής διαδικασίας. Το συντακτικό βασίζεται στην προσέγγιση του George Stiny για τις «γραμματικές νηπιαγωγείου», που αναπροσαρμόζεται για να συνδέσει μορφή με περιεχόμενο. Η χωρική σημειωτική μελέτη που αναπτύσσεται, εφαρμόζεται στο έργο δύο αρχιτεκτόνων, του Aldo van Eyck και του Adolf Loos. Η επιλογή των αρχιτεκτόνων δεν έγινε τυχαία, καθώς πάνω στο φιλοσοφικό υπόβαθρο που έχει οριστεί, έχουν λάβει διαφορετικές κατευθύνσεις: ο πρώτος επιδιώκει τη συμφιλίωση ανάμεσα στον άνθρωπο και στον κόσμο, ενώ ο δεύτερος αποδέχεται την πλήρη ρήξη του ανθρώπου με το περιβάλλον του. | el |
heal.abstract | Based on the philosophical background that acknowledges architecture as the manner for human to find their place in the world, a space syntax study is developed for the interpretation of designing. This syntax, which derives from the approach of George Stiny on “kindergarten grammars”, is readjusted so that it links form with context. The space semantics study that is constituted is thus applied on two architects, Aldo van Eyck and Adolf Loos. They have been chosen for each one of them has a different point of view on the philosophical background that has been defined; van Eyck claims to reconcile the human with the world, whilst Loos consents to their collision. | en |
heal.tableOfContents | σελ. 5_ Abstract σελ. 6_ Εισαγωγή σελ. 12_ Κεφάλαιο 1: George Stiny_ Τα δώρα του Fröbel στα παιδιά του νηπιαγωγείου δημιουργούν τις πρώτες γραμματικές από σχήματα σελ. 19_ Κεφάλαιο 2: Aldo van Eyck_ Οι πόλεις για τα παιδιά βρίσκονται στο βασίλειο του ενδιάμεσου σελ. 29_ Κεφάλαιο 3: Adolf Loos_ Ο άνθρωπος δε ζει στις 2 διαστάσεις μιας κάτοψης σελ. 39_ Συμπεράσματα σελ. 41_ Βιβλιογραφία σελ. 43_ Κατάλογος Εικονογράφησης | el |
heal.tableOfContents | p. 5_ Abstract p. 6_ Introduction p. 12_Chapter 1: George Stiny_ Fröbel's gifts to kindergarten children creates the first shape grammars p. 19_Chapter 2: Aldo van Eyck_Cities for children are found in the realm of the in-between p. 29_ Chapter 3: Adolf Loos_ The man does not reside in the 2 dimensions of a floor plan p. 39_ Conclusions p. 41_ Bibliography p. 43_ Illustration Catalog | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: