HEAL DSpace

Μελέτη μετασκευής πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπιταξή, Γεωργία el
dc.date.accessioned 2020-10-14T11:41:16Z
dc.date.available 2020-10-14T11:41:16Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51465
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19163
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μετασκευή el
dc.subject Μελέτη αντοχής el
dc.subject Διαμήκης αντοχή el
dc.subject Πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου el
dc.subject Ξυλεία στο κατάστρωμα el
dc.subject Bulk carrier en
dc.subject Strength study en
dc.subject Longitudinal strength en
dc.subject Timber load el
dc.subject Ship conversion el
dc.title Μελέτη μετασκευής πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυπηγική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-02-21
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό τη μετασκευή ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου (Bulk Carrier), ώστε να μεταφέρει ξυλεία στο κατάστρωμα, με σκοπό την εύρεση ναύλου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την προσθήκη επιπλέον βάρους στο κατάστρωμα και κατά συνέπεια την αλλαγή του μέγιστου βυθίσματος. Εφόσον αλλάζει το βύθισμα, θα πρέπει να υπολογιστεί η αντοχή όλων των κατασκευαστικών στοιχείων του πλοίου. Τα πλοία που μεταφέρουν ξυλεία χρησιμοποιούν διαφορετικές γραμμές φόρτωσης, ώστε να έχουν μικρότερα έξαλα. Αυτό σημαίνει ότι το πλοίο μπορεί να πλέει σε μεγαλύτερο βύθισμα, με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο αριθμός των ξύλων στο κατάστρωμα. Το πόσο επιπλέον φορτίο θα προστεθεί θα το υπολογίσουμε με τη βοήθεια του λογισμικού Tribon. Το συγκεκριμένο λογισμικό μας επιτρέπει να μελετήσουμε την άθικτη ευστάθεια του πλοίου. Αφού υπολογίσουμε το ακριβές βάρος του επιπλέον φορτίου και εξασφαλίσουμε την ευστάθεια του θα πρέπει να πραγματοποιήσουμε τη μελέτη αντοχής του πλοίου. Για να εξασφαλισθεί επαρκής αντοχή της μεταλλικής κατασκευής του πλοίου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μελέτη αντοχής κατά τη διαμήκη κάμψη της γάστρας, καθόσον οι τάσεις που αναπτύσσονται λόγω αυτής της φόρτισης είναι κρίσιμες. Υπαίτιες για τις κρίσιμες τάσεις είναι οι τοπικές φορτίσεις, οι οποίες ασκούνται κάθετα στις διάφορες επιφάνειες του πλοίου. Η μελέτη της τοπικής αντοχής είναι σημαντική, καθώς με βάση τους κανονισμούς των νηογνωμόνων επιλέγονται οι διαστάσεις των στοιχείων τις κατασκευής και εξετάζονται οι διάφορες απαιτήσεις (ολικής και τοπικής αντοχής). Ο έλεγχος αντοχής θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια του προγράμματος Mars2000, λογισμικό που παρέχεται από τον γαλλικό νηογνώμονα (Bureau Veritas), το οποίο είναι πλήρως εναρμονισμένο με τους διεθνής κανονισμούς CSR (Common Structural Rules) el
heal.advisorName Ανυφαντής, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
heal.academicPublisher Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 163 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα