dc.contributor.author | Καρδάτου, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Kardatou, Maria | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-19T05:01:01Z | |
dc.date.available | 2020-10-19T05:01:01Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51483 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19181 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πεζογέφυρες | el |
dc.subject | Καλωδιωτοί φορείς | el |
dc.subject | Ανάλυση | el |
dc.subject | Κατασκευή | el |
dc.subject | Δυναμική απόκριση | el |
dc.title | Σχεδιασμός, μόρφωση και ανάλυση καλωδιωτής πεζογέφυρας | el |
dc.title | Design and analysis of a cable-stayed footbridge | en |
dc.contributor.department | Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Civil Engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-09 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός, η μόρφωση και η ανάλυση καλωδιωτής πεζογέφυρας εντός αστικού ιστού. Με στόχο την ασφαλή διέλευση πεζών μελετάται η κατασκευή πεζογέφυρας μέσω της οποίας εξασφαλίζεται η ζεύξη τεσσάρων σημείων. Το σημείο προορισμού της πεζογέφυρας είναι στη Λεωφόρο Αθηνών. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή στις μεταλλικές πεζογέφυρες, στα πλεονεκτήματα τους και αναλύονται τα κίνητρα που οδήγησαν στην επιλογή του συγκεκριμένου σημείου κατασκευής της γέφυρας. Έπειτα, γίνεται μια σύντομη περιγραφή της υπό μελέτη πεζογέφυρας, των δομικών της στοιχείων, της γεωμετρία του φορέα και των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν. Ακολουθεί ανάλυση των δράσεων που καταπονούν το τεχνικό έργο και οι συνδυασμοί των δράσεων που ελήφθησαν υπόψη με βάση τους Ευρωκώδικες. Στη συνέχεια, περιγράφεται το πρόγραμμα προσομοίωσης (Sofistik), με το οποίο έγιναν οι αναλύσεις και τα βασικά βήματα της διαδικασίας που ακολουθήθηκε για την εισαγωγή του μοντέλου σε αυτό. Ακολουθεί η διαστασιολόγηση των επιμέρους μελών, ώστε να ικανοποιούνται οι έλεγχοι σε οριακή κατάσταση αστοχίας και λειτουργικότητας. Σε ξεχωριστό κεφάλαιο, ελέγχεται και η δυναμική απόκριση της κατασκευής. Στα τελευταία κεφάλαια, μελετάται η επιλογή κατάλληλων εφεδράνων, ο τρόπος υλοποίησης των συνδέσεων, η κατασκευή και η ανέγερση του φορέα μέσα από εικόνες. Για τη μελέτη χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα Sofistik. Για τα σχέδια, το πρόγραμμα Autocad, ενώ για τη ρεαλιστική απεικόνιση του έργου το Sketch up. | el |
heal.abstract | The subject of the present dissertation is the design and analysis of a cable–stayed footbridge within the urban fabric. The scope is the safe transit of pedestrians, and therefore the construction of a footbridge is being studied, through which the connection between four points will be achieved. This structure is to be placed at Athens Avenue. Initially, a small introduction on metal footbridges is being made. An analysis on their advantages is being presented, and also the motives that lead us choosing this particular area for building such an important structure. A short description of the examined footbridge follows, which includes the presentation of its structural elements and the materials to be used. In the ensuing chapters, the loadings, the static and antiseismic calculation procedure, according to the Eurocodes, are being introduced. Then, the “Sofistik” software is being described, its basic rules of how to build a static model, and to insert the loadings and the cross sections dimensions. Τhe dimensioning of the structural elements follows. This must eventually satisfy all necessary checks in the ultimate and serviceability limit states. In a next chapter the dynamic response of the footbridge is being examined. The last chapters refer to bearings, connections and construction stages. Also many images are presented. In order to carry out the study the “Sofistik” software was used, and the “Autocad” and “Sketch–up” softwares to respectively design and realistically depict the structure. | en |
heal.advisorName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.advisorName | Σπηλιόπουλος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Βαμβάτσικος, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 119 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: