HEAL DSpace

Ανάπτυξη Προτύπων για την Περιγραφή της Κίνησης Μοτοσυκλετιστών σε Αστικές Αρτηρίες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καταχανάκη, Παρασκευή el
dc.contributor.author Katachanaki, Paraskevi en
dc.date.accessioned 2020-10-19T07:28:28Z
dc.date.available 2020-10-19T07:28:28Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51491
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19189
dc.rights Default License
dc.subject προσπέραση, τροχιά κίνησης, μοτοσυκλετιστής, μοντέλα δομικών εξισώσεων, επιρροή el
dc.subject overtaking, trajectory, motorcyclist, structural equation models, influence en
dc.title Ανάπτυξη Προτύπων για την Περιγραφή της Κίνησης Μοτοσυκλετιστών σε Αστικές Αρτηρίες el
dc.contributor.department Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφοριακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-30
heal.abstract Η τροχιά κίνησης που διαγράφει ο μοτοσυκλετιστής είναι ένα φαινόμενο το οποίο είναι δύσκολο να μελετηθεί λόγω της ευελιξίας των κινήσεών του και το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να διερευνηθούν οι παράγοντες εκείνοι που περιγράφουν την κίνηση των μοτοσυκλετιστών και πως επιδρούν στο φαινόμενο προσπέρασης τους. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με καταγραφή - βιντεοσκόπηση της κυκλοφοριακής ροής των οχημάτων, στο ρεύμα προς Αθήνα της Λεωφόρου Μεσογείων, από την πεζογέφυρα Calatrava, η οποία βρίσκεται στο σταθμό Κατεχάκη του Μετρό. Με χρήση ειδικού λογισμικού, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο μετατροπής των συντεταγμένων του βίντεο σε πραγματικές συντεταγμένες, δημιουργήθηκε μία βάση δεδομένων από συνεχείς και κατηγορικές μεταβλητές. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήθηκαν στατιστικά πρότυπα προκειμένου να διερευνηθεί και να αξιολογηθεί η επιρροή των μεταβλητών στο φαινόμενο προσπέρασης του μοτοσυκλετιστή και της τροχιάς κίνησής του. Τα μοντέλα δομικών εξισώσεων που χρησιμοποιήθηκαν, περιγράφουν ικανοποιητικά το παραπάνω φαινόμενο, κατά το οποίο ο μοτοσυκλετιστής επηρεάζεται σημαντικά από τις χωρικές αποστάσεις που διατηρεί με τα γύρω σε αυτόν οχήματα όπως ήταν αναμενόμενο, αλλά και από το τύπο των οχημάτων και τις ταχύτητες που αναπτύσσουν. el
heal.abstract Measuring motorcyclists’ trajectories is a phenomenon that is particularly difficult to study, because of their flexibility and motorcycles’ small width. The aim of this thesis, is to investigate the factors that describe the movement of motorcyclists and how their effect on overtaking other vehicles. The data of this study, was obtained using video recordings from Mesogion Avenue, a major urban arterial leading to the center of Athens. Moreover, a database with continuous and categorical variables was implemented using specialized software, which converts video coordinates into real coordinates. Furthermore, various statistical models were studied in order to assess the influence of these variables on the phenomenon of a motorcyclist overtaking another vehicle and on the trajectory patterns of his movement. The structural equation models that were used, describe adequately the above phenomenon, in which the rider is significantly influenced by the spatial distance between him/her and the vehicles that surrounds him, but also by the type of these vehicles and the speed they develop. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.advisorName Vlachogianni, Eleni en
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Golias, I. en
heal.committeeMemberName Yiannis, G. el
heal.academicPublisher Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 93
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής