dc.contributor.author |
Τσίβου, Ευφροσύνη
|
el |
dc.date.accessioned |
2020-10-19T07:56:22Z |
|
dc.date.available |
2020-10-19T07:56:22Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51495 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19193 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κλόκοβα |
el |
dc.subject |
Σήραγγα |
el |
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Πιθανοτική Ανάλυση |
el |
dc.subject |
Σύγκριση αριθμητικών μεθόδων |
el |
dc.subject |
Klokova |
en |
dc.subject |
Tunnel |
en |
dc.subject |
Tunnel design |
en |
dc.subject |
Comparison of numerical methods |
en |
dc.subject |
Probabilistic Analysis |
en |
dc.title |
Διάνοιξη Σήραγγας Κλόκοβας-Μηχανική Συμπεριφορά |
el |
dc.contributor.department |
Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.generalDescription |
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εστιάζει στη μελέτη διάνοιξης και υποστήριξης της δίδυμης οδικής σήραγγας Κλόκοβας του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού.
Αρχικά γίνεται αναφορά στο έργο της σήραγγας Κλόκοβας. Παρουσιάζονται γενικά στοιχεία, οι γεωλογικοί σχηματισμοί και οι τεχνικογεωλογικές ενότητες κατά μήκος της σήραγγας όπως πρόεκυψαν από τις αντίστοιχες μελέτες. Παρουσιάζονται επίσης οι τυπικές διατομές, η μέθοδος εκσκαφής και τα μέτρα υποστήριξης που χρησιμοποιήθηκαν κατά την κατασκευή του έργου.
Στη συνέχεια εκτελέστηκαν αναλύσεις με τα λογισμικά SOFiSTiK και Phase2 ώστε να εξετασθεί η καταλληλότητα εφαρμογής των αριθμητικών μεθόδων σε προβλήματα όπως η προσομοίωση της καμπύλης σύγκλισης-αποτόνωσης και της σταδιακής εκσκαφής και υποστήριξης, καθώς και ο εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τα αποτελέσματα τέτοιων αναλύσεων.
Επιπλέον έγιναν και πιθανοτικές αναλύσεις στα λογισμικά Phase2 και RocSupport , ώστε να ερευνηθεί ο τρόπος που επηρεάζει η απόκλιση των γεωτεχνικών παραμέτρων που εισάγονται στο πρόβλημα τις μετακινήσεις και το εύρος πλαστικής ζώνης γύρω από τη σήραγγα.
Η εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας βασίστηκε σε στοιχεία τα οποία τα οποία χορηγήθηκαν από την Γενική Μελετών ΕΠΕ- ΙΣΤΡΙΑ. |
el |
heal.classification |
Διάνοιξη Σηράγγων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-07 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εστιάζει στη μελέτη διάνοιξης και υποστήριξης της δίδυμης οδικής σήραγγας Κλόκοβας του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού.
Αρχικά γίνεται αναφορά στο έργο της σήραγγας Κλόκοβας. Παρουσιάζονται γενικά στοιχεία, οι γεωλογικοί σχηματισμοί και οι τεχνικογεωλογικές ενότητες κατά μήκος της σήραγγας όπως πρόεκυψαν από τις αντίστοιχες μελέτες. Παρουσιάζονται επίσης οι τυπικές διατομές, η μέθοδος εκσκαφής και τα μέτρα υποστήριξης που χρησιμοποιήθηκαν κατά την κατασκευή του έργου.
Στη συνέχεια εκτελέστηκαν αναλύσεις με τα λογισμικά SOFiSTiK και Phase2 ώστε να εξετασθεί η καταλληλότητα εφαρμογής των αριθμητικών μεθόδων σε προβλήματα όπως η προσομοίωση της καμπύλης σύγκλισης-αποτόνωσης και της σταδιακής εκσκαφής και υποστήριξης, καθώς και ο εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τα αποτελέσματα τέτοιων αναλύσεων.
Επιπλέον έγιναν και πιθανοτικές αναλύσεις στα λογισμικά Phase2 και RocSupport , ώστε να ερευνηθεί ο τρόπος που επηρεάζει η απόκλιση των γεωτεχνικών παραμέτρων που εισάγονται στο πρόβλημα τις μετακινήσεις και το εύρος πλαστικής ζώνης γύρω από τη σήραγγα.
Η εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας βασίστηκε σε στοιχεία τα οποία τα οποία χορηγήθηκαν από την Γενική Μελετών ΕΠΕ- ΙΣΤΡΙΑ. |
el |
heal.abstract |
The current diploma thesis presents the behavior that occurred at the Klokova motorway tunnel during its excavation and support.
Initially, reference is been made to the Klokova tunnel project. General attributes, regarding the project, the geological formations and the engineering geological features across the tunnel are presented. Typical cross sections, the excavation procedure and the support measures that have been utilized during tunnel’s construction are also presented.
Furthermore, several analyses were conducted with the help of finite element computer software, SOFiSTiK and Phase2, in order to determine the applicability of numerical methods in problems such as the convergence-confinement curve and the simulation of staged excavation and support, as well as the definement of factors that affect the results of such analyses.
In addition several probabilistic analyses were conducted with the help of Phase2 and RocSupport , to investigate how the deviation of material properties affects the displacements and width of plastic zone around the tunnel surface.
The preparation of this thesis has been based on the data, which were provided by GENERAL CONSULTING-ISTRIA. |
en |
heal.advisorName |
Σοφιανός, Αλέξανδρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σοφιανός, Αλέξανδρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Νομικός, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπενάρδος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
131 |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|