HEAL DSpace

Συστήματα διαχείρισης ποιότητας, εφαρμογή απαιτήσεων των προτύπων. Η περίπτωση πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών ολοκληρωμένης διαχείρισης κτηριακών εγκαταστάσεων και ενεργειακών υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καρύδας, Φώτιος
dc.date.accessioned 2020-10-19T11:28:56Z
dc.date.available 2020-10-19T11:28:56Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51523
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19221
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Συστήματα el
dc.subject Ποιότητα el
dc.subject Διαχείριση el
dc.subject Πρότυπα el
dc.subject Συντήρηση el
dc.subject Quality en
dc.subject Management el
dc.subject ISO el
dc.subject Maintenance el
dc.subject Standard el
dc.title Συστήματα διαχείρισης ποιότητας, εφαρμογή απαιτήσεων των προτύπων. Η περίπτωση πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών ολοκληρωμένης διαχείρισης κτηριακών εγκαταστάσεων και ενεργειακών υπηρεσιών στην Ελλάδα. el
heal.type masterThesis
heal.classification Σ el
heal.classification Q en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-02-28
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του διαπανεπιστημιακού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – “Athens ΜΒΑ”. Οι εταιρείες ολοκληρωμένης διαχείρισης κτηριακών υποδομών και παροχής τεχνικών υπηρεσιών και έργων (Facilities Management Services) αποτελούν δομές με διαρκή δραστηριότητα, των οποίων τα διευθυντικά στελέχη έχουν ένα ευρύ πεδίο δράσης και με σημαντικές προοπτικές για βελτιστοποίηση των διαδικασιών. Στόχος τους είναι η ικανοποίηση του πελάτη μέσα από την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υψηλής τεχνογνωσίας και χαμηλού κόστους σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η δυναμική των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο οδηγεί τις εταιρείες να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις της αγοράς και να αλλάξουν την στρατηγική και τον τρόπο σκέψης τους. Οι εταιρείες «Facilities Management Services» ζητείται να προσαρμοστούν στις νέες αυτές απαιτήσεις, με σκοπό να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους, να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να διατηρήσουν την βιωσιμότητα τους και να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς. Η αποστολή τους κατά κύριο λόγο είναι να προσφέρουν υπηρεσίες τεχνογνωσίας για την ορθή και απρόσκοπτη λειτουργία των εγκαταστάσεων των πελατών τους και στηρίζονται αποκλειστικά στις διαδικασίες και στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Για όλους τους παραπάνω λόγους οι εταιρείες αυτές πρέπει να είναι καινοτόμες, να έχουν συγκεκριμένους στόχους και να τονίζεται η υψηλή προστιθέμενη αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Με βάσει τις παραπάνω προκλήσεις γίνεται αντιληπτό ότι παραδοσιακά συστήματα διοίκησης δεν δύναται να είναι ικανά να ανταποκριθούν στις παγκόσμιες προκλήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικότητας. Επίσης, η ευαισθητοποίηση των ενδιαφερόμενων μερών και των πελατών σε διάφορα θέματα π.χ. περιβαλλοντικά, ενεργειακά, εκτός της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, έχει οδηγήσει τις εταιρείες στην υιοθέτηση και εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης της ποιότητας σύμφωνα με διεθνή πρότυπα. Τέτοια πρότυπα είναι το ISO 9001:2015 (Συστήματα Ποιότητας – Απαιτήσεις), ΕΛΟΤ 1801:2008/OHSAS 18001:2007 (Σύστημα Διαχείρισης Υγιεινής και Ασφάλειας στην Εργασία), ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 14001:2015 (Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης), ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 50001:2011 (Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας) και το νέο πρότυπο ISO 41001:2018 (Facility Management Systems). Τέλος, οι περισσότερες εταιρείες ανεξαρτήτως αντικειμένου, έχουν υιοθετήσει μια σειρά προτύπων, από τα οποία αποκομίζουν μεν οφέλη, αλλά ταυτόχρονα καλούνται να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στην εφαρμογή τους. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των υφιστάμενων συστημάτων διαχείρισης ποιότητας στην περίπτωσης μιας ταχεία αναπτυσσομένης πολυεθνικής εταιρείας με αντικείμενο την ολοκληρωμένη διαχείριση κτηριακών εγκαταστάσεων και ενεργειακών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Επιπρόσθετα, εξετάζεται η δυνατότητα ενοποίησης των υφισταμένων προτύπων, η εισαγωγή του νέου προτύπου στο «Facility Management» και τελικά η ενοποίηση όλων. el
heal.abstract This thesis was produced in the framework of the Inter-University Postgraduate Programme on Business Administration – “Athens MBA”. Τhe companies providing integrated facilities management services, technical services and construction works (Facilities Management Services) are entities with continuous activity, whose managing directors have a wide scope and significant perspectives related to optimizing processes. Their objective is the customer’s satisfaction through the provision of high quality services and high level of knowhow but low cost services, acting in a very competitive environment. The dynamics of the companies at international level make them face the new challenges of the market and change their strategy and mindset. Facilities Management Services companies are required to adjust to the new requirements in order to keep their customers satisfied, to become more competitive, to maintain their businesses sustainable and to increase their market share. Their main scope is to provide know how services for the proper and smooth operation of their customers’ premises, based exclusively on procedures and human resources. For the achievement of all the above, these companies must be innovative, have specific goals and provide high benefit services. Based on the above challenges, it is regarded that traditional Management Systems are no longer capable of facing the global challenges of modern entrepreneurship. Moreover, stakeholders’ and customers’ awareness on several issues e.g. environment, energy etc, apart from the quality of the provided services, has led to the implementation of quality management systems according to global standards, such as ISO 9001:2015 (Quality Management Systems), ΕLΟΤ 1801:2008/OHSAS 18001:2007 (Management of Occupational Health and Safety Standards), ΕLΟΤ ΕΝ ISO 14001:2015 (Εnvironmental Management Systems), ΕLΟΤ ΕΝ ISO 50001:2011 (Energy Management Systems) and the new standard ISO 41001:2018 (Facility Management Systems). Finally, the majority of the companies, notwithstanding their scope have established a set of standards, which on one hand are beneficiary but in the same time the companies face difficulties with regards to their implementation. Τhe purpose of this thesis is the study of the current quality management systems in the case of a rapidly developing multinational company, mainly focusing on integrated facility management services of premises and energy services in Greece. Furthermore, the possibility of Integration of Management Systems, the implementation of the new Facility Management System and finally the integration of them all are examined. en
heal.advisorName Λεώπουλος, Βρασίδας
heal.advisorName Χατζηστέλιος, Γεώργιος
heal.committeeMemberName Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος
heal.academicPublisher Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα