dc.contributor.author | Μουρτάκος, Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Mourtakos, Vasileios | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-20T08:28:54Z | |
dc.date.available | 2020-10-20T08:28:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51538 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19236 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αυτόνομα ταξί | el |
dc.subject | Μακροσκοπικά θεμελιώδη διαγράμματα | el |
dc.subject | Κριτήρια ανθεκτικότητας | el |
dc.subject | Πολύ-πρακτορικό σύστημα | el |
dc.subject | Προσομοίωση MATSim | el |
dc.subject | Autonomous taxis | en |
dc.subject | Macroscopic fundamental diagrams | en |
dc.subject | Resilience criteria | en |
dc.subject | Multi-agent system | en |
dc.subject | MATSim simulation | en |
dc.title | Αξιολόγηση της κυκλοφοριακής ανθεκτικότητας στην εποχή των αυτόνομων οχημάτων | el |
dc.title | Traffic resilience assessment in the age of autonomous vehicles | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Transportation Planning and Engineering | en |
heal.classification | Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-21 | |
heal.abstract | Σε μια εποχή που γίνεται αγώνας δρόμου ώστε να δημιουργηθούν και να εισαχθούν στη κυκλοφορία πλήρως αυτόνομα οχήματα, ύψιστης σημασίας είναι τα συστήματα διαχείρισης αυτής της κυκλοφο- ρίας να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν σε αυτή την αλλαγή και ειδικά κατά τη μεταβατική περίοδο, όπου θα κυκλοφορούν τόσο συμβατικά όσο και αυτοματοποιημένα οχήματα, διαφόρων επιπέδων αυτοματισμού, στις οδούς. Στόχος αυτής της Διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η ανθε- κτικότητα του κυκλοφοριακού συστήματος μιας περιοχής 30 χιλιομέτρων γύρω από κεντρικό σημείο της Ζυρίχης της Ελβετίας, κατά την αντικατάσταση μετακινήσεων με συμβατικά μέσα μεταφοράς από αυτόνομα οχήματα. Για την επίτευξή του, έγινε η προσομοίωση ενός πολύ-πρακτορικού συστή- ματος, μέσω του MATSim, για το αρχικό σενάριο της περιοχής μελέτης, που περιείχε μόνο συμβα- τικά μέσα μεταφοράς, και για ακόμα 36 νέα σενάρια που δημιουργήθηκαν και περιέχουν από 800 ως 15000 πλήρως αυτόνομα ταξί και για 5% ως 100% πιθανότητα αντικατάστασης μιας μετακίνησης με συμβατικό μέσο μεταφοράς από αυτόνομο ταξί. Για όλα τα σενάρια, έγινε πλήρης ανάλυση των χαρακτηριστικών των δεδομένων εισόδου του και των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από τις προ- σομοιώσεις. Επίσης αξιοποιήθηκε το θεωρητικό υπόβαθρο της κυκλοφοριακής ροής και οι εφαρμο- γές του σε μακροσκοπικό επίπεδο, ώστε μέσω της κυκλοφοριακής ανάλυσης που έγινε στα αποτε- λέσματα των προσομοιώσεων, να προκύψουν τα μακροσκοπικά θεμελιώδη διαγράμματα για κάθε σενάριο. Ως κριτήρια αξιολόγησης της κυκλοφοριακής ανθεκτικότητας κάθε σεναρίου, ορίστηκαν η πραγματοποίηση τουλάχιστον του 95% των σχεδιασμένων μετακινήσεων με αυτόνομο ταξί, ο χρό- νος αναμονής για την άφιξη αυτόνομου ταξί να μην υπερβαίνει τα 25 λεπτά και η κυκλοφοριακή ικανότητα να προκύπτει μεγαλύτερη από αυτή του αρχικού σεναρίου. Βάσει αυτών των κριτηρίων, 5 από τα 36 σενάρια προέκυψαν ανθεκτικά. Τελικά, το κυκλοφοριακό σύστημα της Ζυρίχης αξιολο- γείται ως μη ανθεκτικό, αφού τα σενάρια που απέκλιναν από το σχεδιασμό, δεν ικανοποιούσαν τα παραπάνω κριτήρια. | el |
heal.abstract | In an age where there is a race in order to create and deploy fully autonomous vehicles in traffic, making sure that the traffic management systems are able to withstand this shift, especially during the transitional period, when there will be both conventional and automated vehicles, of varied levels of automation, in traffic, is of high importance. The objective of this Diploma thesis, is to assess the resilience of the traffic system of an area that is 30 kilometers around a central point in Zurich, Swit- zerland, when some of the trips conducted by conventional modes of transport are replaced by trips with autonomous vehicles. In order to accomplish this objective, a multi-agent system was simulated, using MATSim, for the initial scenario of the area of study, where only conventional modes of transport were available, and for 36 newly created scenarios that contain 800 to 1500 fully autono- mous taxis and for which there is 5% to 100% probability of a trip carried out by a conventional vehicle to be replaced by a trip by an autonomous taxi. For every scenario, a complete analysis was con- ducted regarding the characteristics of its input data and the simulation results. Moreover, making use of traffic flow’s knowledge base and its implementations on a macroscopic level, a traffic analysis was also carried out for every scenario and their macroscopic fundamental diagrams (MFD) were created. Completion of at least 95% of the trips that were designed to be conducted by autonomous taxis, waiting times for autonomous taxis under 25 minutes and increased traffic flow capacity, com- pared to the initial scenario, were set as criteria for the traffic resilience assessment of every scenario. Findings reveal that 5 out of 36 scenarios are resilient. Ultimately, Zurich’s traffic system is assessed as not resilient, since the scenarios that diverged from their design, failed to satisfy the resilience criteria. | en |
heal.advisorName | Vlahogianni, Eleni I. | en |
heal.advisorName | Balac, Milos | en |
heal.advisorName | Horl, Sebastian | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη Ι. | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη Ι. | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Vlahogianni, Eleni I. | en |
heal.committeeMemberName | Giannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Golias, Ioannis | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 128 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: