dc.contributor.author | Μερασεδόγλου, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Merasedoglou, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2020-10-21T11:01:11Z | |
dc.date.available | 2020-10-21T11:01:11Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51545 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19243 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Structural design | en |
dc.subject | Fem analysis | en |
dc.subject | Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων | el |
dc.subject | Σύνθετα υλικά | el |
dc.subject | Special service craft | en |
dc.subject | Ταχύπλοο σκάφος | el |
dc.subject | Composites | en |
dc.subject | Κατασκευαστικός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Κανονισμοί νηογνώμονα | el |
dc.subject | Classification rules | en |
dc.title | Κατασκευαστικός σχεδιασμός γάστρας ταχύπλοου σκάφους από σύνθετα υλικά με εφαρμογή της μεθόδου πεπερασμένων στοιχείων | el |
dc.title | Stuctural design of special service craft constructed by composite materials using the method of finite element analysis | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μελέτη αντοχής | el |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-09-18 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κατανόηση της διαδικασίας με την οποία μοντελοποιείται ένα μικρό σκάφος πλαναρίσματος με πεπερασμένα στοιχεία. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε εισαγωγή στο αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, περιγράφτηκαν λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά και η κατασκευή του υπό μελέτη σκάφους. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφτηκε η διαδικασία και όλες οι απαραίτητες ενέργειες που οδήγησαν στη δημιουργία του μοντέλου πεπερασμένων στοιχείων. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρατίθενται τα αποτελέσματα της γραμμικής, της μη–γραμμικής ανάλυσης και της χρήσης της λειτουργίας «inertia relief» για τις μετατοπίσεις κατά UX, UY και UZ στο γενικευμένο καρτεσιανό σύστημα αναφοράς, τις τάσεις SX, SY και SXY κατά το τοπικό σύστημα αναφοράς, τα κριτήρια αστοχίας και τέλος γίνεται σύγκριση των τάσεων με τα επιτρεπόμενα όρια που προδιαγράφουν οι κανονισμοί του νηογνώμονα. Στο τέλος του τέταρτου κεφαλαίου, παρουσιάζονται δύο ακόμα μέθοδοι, οι οποίες δεν μπορούν να εφαρμοστούν στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας και επεξηγούνται οι προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα μπορούσαν να είχαν εφαρμοστεί. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο, αρχικά ανακεφαλαιώνονται χρήσιμα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά τη μοντελοποίηση του σκάφους και επεξηγείται η σημασία ορισμένων βημάτων που είναι καθοριστικά για την ακρίβεια των αποτελεσμάτων. Έπειτα, αξιολογούνται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από το μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων, αιτιολογούνται και ερμηνεύονται με βάση τη φυσική του προβλήματος. Στο τέλος του πέμπτου κεφαλαίου, εξάγονται τα αποτελέσματα και γίνεται πρόταση για περαιτέρω διερεύνηση του θέματος της διπλωματικής εργασίας. | el |
heal.advisorName | Τσούβαλης, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 170 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: