HEAL DSpace

Κατασκευαστικός σχεδιασμός γάστρας ταχύπλοου σκάφους από σύνθετα υλικά με εφαρμογή της μεθόδου πεπερασμένων στοιχείων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μερασεδόγλου, Νικόλαος el
dc.contributor.author Merasedoglou, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2020-10-21T11:01:11Z
dc.date.available 2020-10-21T11:01:11Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51545
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19243
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Structural design en
dc.subject Fem analysis en
dc.subject Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων el
dc.subject Σύνθετα υλικά el
dc.subject Special service craft en
dc.subject Ταχύπλοο σκάφος el
dc.subject Composites en
dc.subject Κατασκευαστικός σχεδιασμός el
dc.subject Κανονισμοί νηογνώμονα el
dc.subject Classification rules en
dc.title Κατασκευαστικός σχεδιασμός γάστρας ταχύπλοου σκάφους από σύνθετα υλικά με εφαρμογή της μεθόδου πεπερασμένων στοιχείων el
dc.title Stuctural design of special service craft constructed by composite materials using the method of finite element analysis en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μελέτη αντοχής el
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-09-18
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κατανόηση της διαδικασίας με την οποία μοντελοποιείται ένα μικρό σκάφος πλαναρίσματος με πεπερασμένα στοιχεία. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε εισαγωγή στο αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, περιγράφτηκαν λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά και η κατασκευή του υπό μελέτη σκάφους. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφτηκε η διαδικασία και όλες οι απαραίτητες ενέργειες που οδήγησαν στη δημιουργία του μοντέλου πεπερασμένων στοιχείων. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρατίθενται τα αποτελέσματα της γραμμικής, της μη–γραμμικής ανάλυσης και της χρήσης της λειτουργίας «inertia relief» για τις μετατοπίσεις κατά UX, UY και UZ στο γενικευμένο καρτεσιανό σύστημα αναφοράς, τις τάσεις SX, SY και SXY κατά το τοπικό σύστημα αναφοράς, τα κριτήρια αστοχίας και τέλος γίνεται σύγκριση των τάσεων με τα επιτρεπόμενα όρια που προδιαγράφουν οι κανονισμοί του νηογνώμονα. Στο τέλος του τέταρτου κεφαλαίου, παρουσιάζονται δύο ακόμα μέθοδοι, οι οποίες δεν μπορούν να εφαρμοστούν στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας και επεξηγούνται οι προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα μπορούσαν να είχαν εφαρμοστεί. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο, αρχικά ανακεφαλαιώνονται χρήσιμα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά τη μοντελοποίηση του σκάφους και επεξηγείται η σημασία ορισμένων βημάτων που είναι καθοριστικά για την ακρίβεια των αποτελεσμάτων. Έπειτα, αξιολογούνται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από το μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων, αιτιολογούνται και ερμηνεύονται με βάση τη φυσική του προβλήματος. Στο τέλος του πέμπτου κεφαλαίου, εξάγονται τα αποτελέσματα και γίνεται πρόταση για περαιτέρω διερεύνηση του θέματος της διπλωματικής εργασίας. el
heal.advisorName Τσούβαλης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 170 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα